moiquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Me eerste post dit topicwoeiii
alles goed hier?
ga je gang!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik vind trouwens dat we die UI's in de OP ff moeten herstellen, is nu een zootje!
Als ik het doe, dan haal ik de kapotte er gewoon uit... ga niet zoeken naar van wie ze waren en waar de nieuwe is hoorquote:
Onze op staat op een wiki pagina, daar kan de op aanpassen, en als die in een volgend topic gebruikt wordt dan gebruiken ze dus de "geupdate" versiequote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik vind, dat mensen niet zo vaak van UI moeten veranderen
waar zit je te internetten dan? mobiel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
andrea![]()
was sleutels vanochtend vergeten, dus nu ff op me ma wachten die uit de stad komt
nice, 3 punten pakken en Herbstmeister wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga zondag naar FC Utregg - FC Twente.
eerst maar eens 3 punten bij (het reeds uitgeschakelde) Steaua weghalen om door te gaan in Europa!quote:
Precies.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
dus je zit nu buiten bij de achterdeur te wachten tot je moeder weer komt?
Jah mobielquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
waar zit je te internetten dan? mobiel?
en damn t'is koud man!
Sja, wel dom van me zelfquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo is weer goed bezig merk ik
Ahhhh maar Ruler wil je vast wel even komen warmhouden toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Jah mobiel![]()
[..]
Sja, wel dom van me zelf![]()
Dat vind ik wel lief Andreaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahhhh maar ik wil je vast wel even komen warmhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |