Jahoor en dan komt ze overdag binnen slapen de sufferdquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze dat niet konden waren ze al een paar duizend jaar geleden wel uitgestorven
ze vinden meestal wel een beschut plekje
Jouw post?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ehhh, wel geinig
maar meer ook niet, tis niet echt de nieuwe citizen kane
Mijn binnenkat Tickel heb ik een paar jaar geleden per ongeluk 's avonds laat buitengesloten en hij heeft de hele nacht bij -9 voor de voordeur gezeten....niets aan de hand...behalve dat hij een pesthumeur hadquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww![]()
Kan iemand me even geruststellen dat katten prima met min-zoveel buiten kunnen slapen?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn binnenkat Tickel heb ik een paar jaar geleden per ongeluk 's avonds laat buitengesloten en hij heeft de hele nacht bij -9 voor de voordeur gezeten....niets aan de hand...behalve dat hij een pesthumeur had
Mijn postquote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jouw post?of gewoon in totaal count?
Hij maar roepen dat die voordeur open moest....en ik er gewoon doorheen slapenquote:
Die Blokkerfolder heeft veel handige en leuke dingen deze keerquote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef nieslief het volgende:
Tsjonge zeg druk hier. Elisa mag aan de bak hiero vind ze vast leuk. Tom en Luna zijn druk met een boom
lekkere donderstralen. Muis is hier druk met een plastic tas uitpakken naast me...... Trovey heeft een adres voor warme pantoffels (note to self: door te lezen reclamefolderstapel uitbreiden). P.F is druk met lezen.
Heb ik nou alles gehad?
Ga zo lekker slapen eens kijken of ik vannacht wel door mag slapen.....
Mijne niet. Ik zei dat ik Elies stom vond en toen was mijn post plots wegquote:Op maandag 14 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn postMaar dat was wel terecht hoor.
quote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijne niet. Ik zei dat ik Elies stom vond en toen was mijn post plots weg
quote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij maar roepen dat die voordeur open moest....en ik er gewoon doorheen slapen...heeft hem een hele tijd tegengehouden tot 2,5 maand terug...maar toen kwam hij niet verder dan het trappenhuis....ineens kreeg hij blijkbaar een dejavu en verstijfde op de plek waar hij stond
...kon hem zo oppakken...voelde echt aan als een plank zo bang was hij....ja een stoere buitenkater
Ja dat had ik vanmorgen ookquote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
Zo, tering wat koud
Ik moest krabben, en toen ik had gekrabt en 20- meter had gereden, bevroor het weerkon ik weer krabben! en toen reed ik 10 meter, en toen was alles beslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik toch hopen dat hij het nu eindelijk heeft geleerd...nu zijn halfgare zusje nog...die werd toen door de dierenambulance teruggebracht tegen betaling van 18,00 euro...tja sinds dat herseninfarct van vorig jaar is dat een typje....licht aan....niemand thuisquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef P.F het volgende:
Whehehe deze foto kwam ik net tegen van mijn BFNet een poppetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kruisje
And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op maandag 14 december 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijne niet. Ik zei dat ik Elies stom vond en toen was mijn post plots weg
edit: ik ben gewoon zo kwaad dat ik er van ga slapen![]()
Ach jee, arm ding... Maar dat kan je behoorlijk wat gaan kosten als ze dat vaker flikkenquote:Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag ik toch hopen dat hij het nu eindelijk heeft geleerd...nu zijn halfgare zusje nog...die werd toen door de dierenambulance teruggebracht tegen betaling van 18,00 euro...tja sinds dat herseninfarct van vorig jaar is dat een typje....licht aan....niemand thuis
Jeetje zeg. Dat is niet grappig.quote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef Qwea het volgende:
Zo, tering wat koud
Ik moest krabben, en toen ik had gekrabt en 20- meter had gereden, bevroor het weerkon ik weer krabben! en toen reed ik 10 meter, en toen was alles beslagen
Volgens mij heb jij een andere associatie met die foto...quote:
Mwah ergens zie ik die associatie ook wel hoor P.F maar het poppetje zie ik er ook wel in eigenlijk. 't is maar net hoe je ernaar kijkt.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere associatie met die foto...
Ik bedoelde dat ik een kruisje zag, ik zag de foto's dus nietquote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mwah ergens zie ik die associatie ook wel hoor P.F maar het poppetje zie ik er ook wel in eigenlijk. 't is maar net hoe je ernaar kijkt.
In een kist zekerquote:Op maandag 14 december 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nu zie ik hem wel!! Tis net een engeltje![]()
Jamaarzokwamdatnietover.quote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een kruisje zag, ik zag de foto's dus niet
ik praat liever als vrouw onder de vrouwen jaquote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef kitao het volgende:
hallo , mag ik nog meedoen of praten jullie liever als vrouwen onder elkaar ?
![]()
Als je je kan gedragen, prima!quote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef kitao het volgende:
hallo , mag ik nog meedoen of praten jullie liever als vrouwen onder elkaar ?
![]()
Nee niet in een kistquote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
[..]
In een kist zekerNee hij lag zo lief te liggen ik moest wel een foto maken
![]()
!
Daarom nu ook standaard de deur op slot of minstens 1 knip erop als ik thuis ben (als ik weg ben natuurlijk altijd beide sloten erop)...die voordeuren hier hebben nogal eens de neiging niet goed in het slot te vallen....hoe vaak ik al niet bij de buren de deur heb moeten dichttrekken terwijl ze zelf of in de woonkamer of de slaapkamer waren...en andersom net zo. Ook een ander goed slot erop heeft niet geholpen...dus dan maar consequent de boel zo dicht doen voordat het echt eens misgaat met die twee kattendodenwegen hier.quote:Op maandag 14 december 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ach jee, arm ding... Maar dat kan je behoorlijk wat gaan kosten als ze dat vaker flikken
Idd, dat wil je niet graag meemakenquote:Op maandag 14 december 2009 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom nu ook standaard de deur op slot of minstens 1 knip erop als ik thuis ben (als ik weg ben natuurlijk altijd beide sloten erop)...die voordeuren hier hebben nogal eens de neiging niet goed in het slot te vallen....hoe vaak ik al niet bij de buren de deur heb moeten dichttrekken terwijl ze zelf of in de woonkamer of de slaapkamer waren...en andersom net zo. Ook een ander goed slot erop heeft niet geholpen...dus dan maar consequent de boel zo dicht doen voordat het echt eens misgaat met die twee kattendodenwegen hier.
soms wel handiger misschien , ik voelde een antihyve waaien , hoop dat ik t goed kan maken.quote:Op maandag 14 december 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik praat liever als vrouw onder de vrouwen ja
Al genoeg ellende gehad met ziekte de laatste 5 jaar...dode katten doordat ze worden aangereden of verdwenen katten daar zit ik niet op te wachten....gelukkig zijn mijn katten zo naar mensen toe gericht dat de eerste de beste vreemde ze kan oppakkenquote:Op maandag 14 december 2009 22:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, dat wil je niet graag meemaken.
Neequote:Op maandag 14 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik vanmorgen ook
Dan moet je even wachten met wegrijden tot je auto warm is, anders bevriest en beslaat het weer zodra je wegrijdt. Heb er nu een handdoekje op liggen!
Idd! Mijn Gizmo blijft ook gewoon lekker binnen! Lekker gezellig 's avonds!!quote:Op maandag 14 december 2009 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Al genoeg ellende gehad met ziekte de laatste 5 jaar...dode katten doordat ze worden aangereden of verdwenen katten daar zit ik niet op te wachten....gelukkig zijn mijn katten zo naar mensen toe gericht dat de eerste de beste vreemde ze kan oppakken...kan een voordeel zijn....maar ook een nadeel met al die mafkezen die er rondlopen...nee laat ze hier maar lekker binnenzitten met een veilige uitloop naar het balkon, wel zo lekker rustig voor mij en gezelschap hebben ze hier genoeg
Ik bewonder je doorzettingsvermogen, dat moet gezegd!quote:Op maandag 14 december 2009 22:52 schreef kitao het volgende:
[..]
soms wel handiger misschien , ik voelde een antihyve waaien , hoop dat ik t goed kan maken.
een exkatten verzorger , met veel liefde , waar gaat het hier anders over ?quote:
Ja gauw doen, want hier vriezen de ruiten alweer dicht van de auto's!quote:Op maandag 14 december 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neevergeten! Ik zal Mike zo eens vragen die deken erop te pleuren.
Maar wát irritant zeg. Kon ik wachten tot alles schoon was geblazen
*kompas aangeeft*quote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef kitao het volgende:
[..]
een exkatten verzorger , met veel liefde , waar gaat het hier anders over ?
Ik heb geen huisdieren meer , snik , dus wat doe ik hier eigenlijk nog.
ik heb zelfs geen planten in huis of een tuin , sniksnik.
i am lost and hopeless in the urbanwildernis
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |