Niet echtquote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihi heb je ook een werkplek ervoor?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Fototopic; Laat zien wat je huisdier met de kerstboom doet!
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Niet echt.
Tot 4 januari vakantie? Lekker!
Nog even en dan zijn jullie klaar! Dan kun je gaan genieten! Morgen doe ik het boekje trouwens op de post!quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
enne Bamba dat is het probleem hier nu ook het opbouwen heb ik geen zin in..
Heb je haar wel vaker zo lang niet gezien?quote:Op maandag 14 december 2009 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope, het arme beest zit vast in het veld
quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja....ze zijn je gewoon dankbaar dat je toch nog iets uit hun vorige leven in huis hebtquote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Jep, ze wordt steeds wilder hé..quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je haar wel vaker zo lang niet gezien?
Ik hoop maar dat ze van de week weer aan komt waaien. Of dat ze nu toch binnen zit met deze kou![]()
[..]Heb het daar ook al gepost, maar ik heb zo'n vermoeden dat jij in je eentje dat halve topic gaat vullen de komende tijd daar
ehhh, wel geinigquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef Bamba het volgende:
Iemand trouwens de Underworld films gezien? Ik ga ze morgen kijken denk ik. Lijken me leuke films!
quote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nog even en dan zijn jullie klaar! Dan kun je gaan genieten! Morgen doe ik het boekje trouwens op de post!
Awwwwwwwquote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep, ze wordt steeds wilder hé..
En ze is niet binnen buuf komt net thuis, laat rolluik zakken en gaat douchen.
* steekt vinger op..vorig jaar deed ze het ookquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww![]()
Kan iemand me even geruststellen dat katten prima met min-zoveel buiten kunnen slapen?
als ze dat niet konden waren ze al een paar duizend jaar geleden wel uitgestorvenquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwww![]()
Kan iemand me even geruststellen dat katten prima met min-zoveel buiten kunnen slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |