Meer bloed dan bij Silvio Berlusconiquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Bootje84 het volgende:
Net even de herhaling van UFC gekeken via uitzending gemist. Sta nu nog na te trillen. De tering wat een bloed
Nou, de directeur van de UFC had nog nooit zo een bloederig gevecht gezien.... Dat wil genoeg zeggen...quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meer bloed dan bij Silvio Berlusconi![]()
linkje?quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Bootje84 het volgende:
Net even de herhaling van UFC gekeken via uitzending gemist. Sta nu nog na te trillen. De tering wat een bloed
Ja en tering wat een mongol dat ie 5 keer in precies dezelfde move traptquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Bootje84 het volgende:
Van je telefoon?quote:Op maandag 14 december 2009 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Geslaagd! Wel een kutbrowser trouwens.
QFTquote:Op maandag 14 december 2009 19:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en tering wat een mongol dat ie 5 keer in precies dezelfde move trapt
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 13-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 137 Luctor.et.Emergo
02. 097 The_Dean
03. 090 L.no
04. 035 Dzjenn.
05. 031 Bravebart
06. 031 jna
07. 030 Houniet
08. 022 PieterBas
09. 009 Kuno_van_Dijk
10. 008 Bootje84
11. 007 DjRex89
12. 005 Puala
13. 003 Valyx
Reeks-statistieken!
je had zeker wat te compenserenquote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is vast al gepost maar...
[..]
![]()
Uithoeken van Nederland representingggggggquote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is vast al gepost maar...
[..]
![]()
In het weekend lukt het me meestal wel.quote:Op maandag 14 december 2009 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je had zeker wat te compenseren
De eerste vier wonen in een uithoek.quote:Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef jna het volgende:
[..]
Uithoeken van Nederland representinggggggg
Ik kijk morgen weer. Komt te laatquote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef jna het volgende:
vanavond weer UFC![]()
Ik wil Kimbo Slice zien
In de grote stad is altijd wel iets te belevenquote:Op maandag 14 december 2009 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De eerste vier wonen in een uithoek.![]()
![]()
In een kleine stad ook. Maar met de huidige temperaturen blijf ik liever binnen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de grote stad is altijd wel iets te beleven
Ja.quote:
Dat zeker.. Het is vrij fris buitenquote:Op maandag 14 december 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In een kleine stad ook. Maar met de huidige temperaturen blijf ik liever binnen.
Dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 14 december 2009 19:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker.. Het is vrij fris buiten
Vanmorgen staan krabbenquote:Op maandag 14 december 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt.
Garagequote:
Vanmorgen met de handschoentjes aan op de fiets gestapt. Morgen ook maar eens mijn muts erbij zoeken.quote:
Die luxe heb ik hier nietquote:
Neuhquote:
De dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, je staat voor vandaag weer op één.
Yes!!quote:Op maandag 14 december 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dean, je staat voor vandaag weer op één.
Jij komt nu net op twee posts voor vandaag hier.quote:
En ik nog niet naar bed!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij komt nu net op twee posts voor vandaag hier.
Lucquote:Op maandag 14 december 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten Dean
weltrusten Bart
Lekker slapenquote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ik duik ook mijn mandje in. Heeft een vrouw het nog koud? Er is nog plek
In je dromen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, ik duik ook mijn mandje in. Heeft een vrouw het nog koud? Er is nog plek
L.noquote:
Ik faal altijd als ik dat doe.quote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
L.no
Net met de training wezen trampoline dunken
Met kip?quote:
Hey babequote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef Dzjenn. het volgende:
Hello sweethearts!
Jullie een fijne dag gehad?
Hoi!quote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef Dzjenn. het volgende:
Hello sweethearts!
Deanquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:17 schreef Dzjenn. het volgende:
Hello sweethearts!
Ja heel leuk! M'n kindjes op stage waren lief.quote:
Ok danquote:Op maandag 14 december 2009 23:22 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja heel leuk! M'n kindjes op stage waren lief.Voel me nu alleen wel kut. Heb m'n stemmingswisselingen niet echt onder controle. Maar ik heb ook gewoon een rottijd nu.
(hoeft men niet over door te vragen hoor, wil het alleen even gezegd hebben denk
)
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 heeft trouwens bijna zeker tussen kerst en oud en nieuw vrij
Nice! Al plannen?quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
Nog niet, want kon nog niks plannen voor het geval ik niet vrij zal zijnquote:
Oh, je mag dat dus non-stop bij mij doen, maar ik mag het niet terug doen?quote:
Dat dus.quote:Op maandag 14 december 2009 23:28 schreef DjRex89 het volgende:
Eigenlijk nog geen zin om te gaan slapen maar aan de andere kant zou het wel verstandig zijn
De bitch!quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, je mag dat dus non-stop bij mij doen, maar ik mag het niet terug doen?
In your face rex, ik doe het toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Mietjuh!!quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef DjRex89 het volgende:
Gisteren trouwens pizza shoarma op met knoflooksausDat doe ik ook nooit meer, moest er 's nachts 5x uit om onder de kraan te gaan hangen
Stage op een basisschool in de kerstvakantie lijkt me redelijk onmogelijk.quote:Op maandag 14 december 2009 23:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog niet, want kon nog niks plannen voor het geval ik niet vrij zal zijnWaarschijnlijk een avondje stappen met het basketbalteam en verder lekker luieren en van mn vrije tijd genieten
![]()
Jij ook vrij dan?
quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, je mag dat dus non-stop bij mij doen, maar ik mag het niet terug doen?
In your face rex, ik doe het toch.
I knew it.quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm dan wil ik afstuderen op een basisschoolquote:Op maandag 14 december 2009 23:31 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Stage op een basisschool in de kerstvakantie lijkt me redelijk onmogelijk.![]()
ps. nee, ik doe geen pabo.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De bitch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Jonguh! Dus je hebt mijn idee gejat om gisteren pizza te bestellen terwijl ik uiteindelijk geen pizza bestelde?quote:Op maandag 14 december 2009 23:30 schreef DjRex89 het volgende:
Gisteren trouwens pizza shoarma op met knoflooksausDat doe ik ook nooit meer, moest er 's nachts 5x uit om onder de kraan te gaan hangen
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:32 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jonguh! Dus je hebt mijn idee gejat om gisteren pizza te bestellen terwijl ik uiteindelijk geen pizza bestelde?
quote:
Precies!quote:Op maandag 14 december 2009 23:36 schreef Dzjenn. het volgende:
Had geen zin om te bestellen en ik ben maar een arm studentje; wéét je wel hoeveel shizzle ik bij de Lidl kan kopen voor hetzelfde geld?
Whehe ja ik woon nog lekker makkelijk thuisquote:Op maandag 14 december 2009 23:36 schreef Dzjenn. het volgende:
Had geen zin om te bestellen en ik ben maar een arm studentje; wéét je wel hoeveel shizzle ik bij de Lidl kan kopen voor hetzelfde geld?
Wat?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
Buh, morgen een nachtsessie op het lab21 uur achter elkaar monsters nemen, is dat überhaupt te overleven
Ik ook.quote:
Jawelquote:
Geloof mij, ik moet dat niet in het openbaar doenquote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook.
In japan heb je tenminste heel veel van die plaatsen waar je lekker karaoke kan doen.
Lidl.quote:
Je kan een apart kamertje huren en je kan eten en drinken bestellen enzo. Ook in je eentje dus.quote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geloof mij, ik moet dat niet in het openbaar doenWij doen het vooral met bbalteam op feestjes enzo
Cup a soup champignon, je weeeet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe ja ik woon nog lekker makkelijk thuisHeb geen reden om op kamers te gaan.. Dan zou ik hier alles op moeten zeggen
Wat stond er uiteindelijk op het menu dan?
Maffe knakkerquote:
In die tenten wordt meer drugs gedeald dan aan karaoke gedaan hoorquote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ook.
In japan heb je tenminste heel veel van die plaatsen waar je lekker karaoke kan doen.
Dat is wel geniaalquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan een apart kamertje huren en je kan eten en drinken bestellen enzo. Ook in je eentje dus.
Ja, dat houdt me op de beenquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Het klinkt wel erg intelligent en sexy enzo.
Koffie addict!quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In die tenten wordt meer drugs gedeald dan aan karaoke gedaan hoor
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 14 december 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
Buh, morgen een nachtsessie op het lab21 uur achter elkaar monsters nemen, is dat überhaupt te overleven
Waarom hebben we dat hier niet?quote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan een apart kamertje huren en je kan eten en drinken bestellen enzo. Ook in je eentje dus.
Jaquote:
Mja, ach, het is net zoiets als een dag + uitgaanquote:
Drugsquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In die tenten wordt meer drugs gedeald dan aan karaoke gedaan hoor
Truequote:
Ken ik nietquote:Op maandag 14 december 2009 23:39 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Die mosterd/kaas salade daar. Morgen weer even inslaan.
Niet echt mijn land/cultuur...quote:
Hoe valser hoe beterquote:Op maandag 14 december 2009 23:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geloof mij, ik moet dat niet in het openbaar doenWij doen het vooral met bbalteam op feestjes enzo
Hoezo, eet jij dan?quote:
Dan ben ik super goed!quote:
Beter op de doos kijkenquote:Op maandag 14 december 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Lidl.
De laatste keer dat ik er was had ik bedorven pizza gegeten.
Damnit!
Wij zijn geen karaokefanaten like them denk ik.quote:
Dat er meer wordt gedaan betekend neit dat iedereen dat doet.quote:
quote:
quote:
Ik hoorde laatst een volwassen kerel tegen zo'n ventje van een jaar of 13 zeggen "Ja drank en sex is allemaal geen probleem, zolang je maar niet gaat roken"quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Wij zijn geen karaokefanaten like them denk ik.
[..]
Dat er meer wordt gedaan betekend neit dat iedereen dat doet.![]()
Besides..drug, alcohol, koffie, they're all bad.
How come?quote:
De doos stond ie goed en ik at m zodra ik thuis kwam.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beter op de doos kijken
Of eerder opeten
Je hebt wel plezier hoop ik?quote:Op maandag 14 december 2009 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ach, het is net zoiets als een dag + uitgaanGewoon een 8-5 dag
Vind ik niet..quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef Bravebart het volgende:
Sowieso, drugs afkeuren en alcohol goedkeurenBeetje hypocriet.
Primaquote:
Al die drukte en die vage mensen...quote:
Seks is idd geen probleem.quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een volwassen kerel tegen zo'n ventje van een jaar of 13 zeggen "Ja drank en sex is allemaal geen probleem, zolang je maar niet gaat roken"
Juhquote:
Brand losquote:
En daarna drive-by paintballenquote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Bravebart het volgende:
Misschien is een combu wel tof? Onder invloed van drugs karaoke doen?
quote:
Welke tv-shows heb je gezien dat je er zo over denkt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al die drukte en die vage mensen...
Nou dat is heel simpel. Met drugs is het effect heel onvoorspelbaar terwijl je dat met alcohol zelf in de hand hebt.. Drugs lokt een reactie uit aan de hand van hoe je je op dat moment voelt, dat kan ook negatief zijn. Ik heb niet ervaren dat dat met alcohol ook het geval is..quote:
In je 2cv!quote:
Ik klink al vals genoeg.. nvm.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef Bravebart het volgende:
Misschien is een combu wel tof? Onder invloed van drugs karaoke doen?
Drive-by paintballenquote:
Pff en dan eerst heel zielig over doen.quote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhIk moet vooral buddyen, dus dat wordt film kijken enzo
Welke drugs praat je nou over? Een xtc/speed/wiet is allemaal enorm voorspelnaar hoor. Zeler met bijvoorbeeld xtc heb je jezelf veel beter onder controle dan met alcohol.quote:Op maandag 14 december 2009 23:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou dat is heel simpel. Met drugs is het effect heel onvoorspelbaar terwijl je dat met alcohol zelf in de hand hebt.. Drugs lokt een reactie uit aan de hand van hoe je je op dat moment voelt, dat kan ook negatief zijn. Ik heb niet ervaren dat dat met alcohol ook het geval is..
Naja, ik zie gewoon op tegen de lengtequote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff en dan eerst heel zielig over doen.Terwijl het toch een beetje meevalt.
Ik heb andere verhalen gehoord en meegemaakt. Ook positief maar ook negatief en vooral dat het dus zo onvoorspelbaar is. Daarbij raak je blijkbaar sneller verslaafd aan drugs dan aan alcohol (correct me if i'm wrong).quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke drugs praat je nou over? Een xtc/speed/wiet is allemaal enorm voorspelnaar hoor. Zeler met bijvoorbeeld xtc heb je jezelf veel beter onder controle dan met alcohol.
Heulemaal niet.quote:Op maandag 14 december 2009 23:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Wij zijn geen karaokefanaten like them denk ik.
[..]
Dat er meer wordt gedaan betekend neit dat iedereen dat doet.![]()
Besides..drug, alcohol, koffie, they're all bad.
Jettaquote:
Dat dus.quote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het negatieve imago van drugs gewoon een beetje overdrevenAlcohol is gewoon maatschappelijk geaccepteerd en drugs niet, terwijl alcohol misschien nog wel slechter is dan veel (sof) drugs. Zowel lichamelijk als geestelijk als de gevolgen van...
Wat jank je danquote:Op maandag 14 december 2009 23:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhIk moet vooral buddyen, dus dat wordt film kijken enzo
Dat is balen ja. Terwijl ik morgen vrij heb. ^^quote:Op maandag 14 december 2009 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, ik zie gewoon op tegen de lengteVooral dat ik tot 5 moet
En dat, is dus een aardige misvattingquote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord en meegemaakt. Ook positief maar ook negatief en vooral dat het dus zo onvoorspelbaar is. Daarbij raak je blijkbaar sneller verslaafd aan drugs dan aan alcohol (correct me if i'm wrong).
Daarbij worden er meer levens verpest door drugs dan door alcohol..quote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het negatieve imago van drugs gewoon een beetje overdrevenAlcohol is gewoon maatschappelijk geaccepteerd en drugs niet, terwijl alcohol misschien nog wel slechter is dan veel (sof) drugs. Zowel lichamelijk als geestelijk als de gevolgen van...
21 uur op het lab moeten hangen, dat jank ikquote:
Jawel.quote:
Bron?quote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarbij worden er meer levens verpest door drugs dan door alcohol..
Dat welquote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik vind sowieso dat iedereen lekker zelf moet weten of ze zich helemaal doodspuiten of nietZolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.
Daar ben ik dus niet van overtuigdquote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat, is dus een aardige misvatting
[ afbeelding ]
Ja, je jankt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
21 uur op het lab moeten hangen, dat jank ik
Nu?quote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Precies ja. En ik wil wiet, damnit.
Ok okquote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Jawel.
Dat je het leuk/lekker vindt, dat boeit niet eigenlijk.
Het probleem met alcoholverslaving is dat als je eenmaal verslaafd bent je er veel moeilijker vanaf kan komen. Dat was toen tenminste bij dat programma van BNN gezegd. Daarnaast raak je volgens mij sneller verslaafd aan wiet oid dan aan alcohol..quote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bron?Want Ik meen dat er veel meer alcoholverslaafden zijn dan drugsverslaafden
Niks rondhangen en ouwehoerenquote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, je jankt.
Film kijken, half slapen, wat rondhangen, ouwehoeren. En ook nog klagen. Jankerd.
quote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Zie de grafiekquote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het probleem met alcoholverslaving is dat als je eenmaal verslaafd bent je er veel moeilijker vanaf kan komen. Dat was toen tenminste bij dat programma van BNN gezegd. Daarnaast raak je volgens mij sneller verslaafd aan wiet oid dan aan alcohol..
Koffie roken, koffie snuiven, wat maakt het ook uit!quote:
Moet je halenquote:
mmh, nvmquote:woonplaats: Vlissingen
Gewoon wachten tot die meet in Japan.quote:Op maandag 14 december 2009 23:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja, geen smoesjesquote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niks rondhangen en ouwehoerenIk moet scherp en alert blijven (
) en de enige gast die op het lab is spreekt alleen Portugees
Zoals gezegd ben ik niet overtuigd van die grafiekquote:
De grote Stage SC Nippon wietmeetquote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot die meet in Japan.
quote:
Mwa, hij is toch vrij breed geaccepteerd hoorquote:Op maandag 14 december 2009 23:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik niet overtuigd van die grafiek
Ik al jaren niet meerquote:
Het is laat, sorryquote:
Biertje?quote:Op maandag 14 december 2009 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, hij is toch vrij breed geaccepteerd hoor
Ik klink nou wel als een voorvechter van drugs, maar stiekem doe ik eigenlijk alleen alcohol
Dat wiet laten we erbuiten.. dalijk laten ze ons niet daar op vakantie gaan ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De grote Stage SC Nippon wietmeet
Komt wel goedquote:
Nouquote:
Wat een martelingquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:00 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dude, er zijn 3 coffeeshops in een straal van 200 m vanaf m'n huusje.
Ja, maar nu ook nog open?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:00 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Dude, er zijn 3 coffeeshops in een straal van 200 m vanaf m'n huusje.
*proost meequote:
Wel Hertog Jan natuurlijkquote:
Dan zou er echt niks van studeren komen gok ikquote:
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 14-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 080 The_Dean
02. 072 L.no
03. 051 DjRex89
04. 029 Bootje84
05. 027 Bravebart
06. 026 jna
07. 017 Luctor.et.Emergo
08. 017 Puala
09. 013 Dzjenn.
10. 012 AMDB
11. 010 PieterBas
12. 009 Kuno_van_Dijk
13. 005 Stevennn
14. 005 -Dirk-
15. 002 motorbloempje
16. 002 Houniet
Reeks-statistieken!
Jaquote:
Of werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zou er echt niks van studeren komen gok ik
Nog mn best gedaan het laatste uurquote:
Ik heb aardig ingelopenquote:
Lekker slapenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik moet nog douchen en ga daarna maar eens mn bedje opzoeken
Iddquote:
Werkenquote:
Tot morgenochtendquote:
Slaap lekker alvast.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:01 schreef DjRex89 het volgende:
Maar ik moet nog douchen en ga daarna maar eens mn bedje opzoeken
Mn avaquote:
quote:
Braafquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Nee. En als ze wel open waren was ik ook niet gegaan.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Damnit.. had ik geen dutje moeten doen.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool, zie ik nou puntjes onder dat woord?
Lijkt wel hèquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Cool, zie ik nou puntjes onder dat woord?
Beterschapquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, dan werd ik nog zieker. Niet leuk
Vetquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:06 schreef Bravebart het volgende:
Moet je na gaan wat er gebeurt als je er op gaat staan met je cursor
Welkom in de wondere wereld van Fokquote:
Wat wilt dat zeggen eigenljk en zijn er meer van dit soort codes?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:06 schreef Bravebart het volgende:
Moet je na gaan wat er gebeurt als je er op gaat staan met je cursor
Wat het wil zeggen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat wilt dat zeggen eigenljk en zijn er meer van dit soort codes?
Ja, die code. Welke nut bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat het wil zeggen?
Niet dat ik weet eigenlijk
Geen nutquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, die code. Welke nut bijvoorbeeld.
Kunnen we wat spammen met posts zodat Luc ons niet inhaalt.quote:
Mja, komt een beetje vreemd over.. op msn én hierop.quote:
True.quote:
* jna springt naakt tevoorschijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:33 schreef L.no het volgende:
Toen waren alleen wij tweeën over Dean.
Of er springt iemand zometeen ineens tevoorschijn.
Misschien kunnen we een donnatie actie uitvoeren.. voor de arme sloebers in de scquote:
Pfff, ja man.... totaal verbrouwereerd...quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:50 schreef jna het volgende:
Dean is flauwgevallen omdat ie zo onder de indruk was?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb heerlijk geslapen.
Moet ik nog vragen wat je vannacht en morgen gaat doen of wil ik het niet weten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:11 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen, heerlijke nachtrust gehad![]()
Maar dat zal vannacht en morgen toch wel stukken minder worden, vandaag maar weer even flink aan de slag!
Mist er ook niet 'het' ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:21 schreef Bootje84 het volgende:
BTW, net op het RTL-nieuws.. Heeft een bedrijf/organisatie een boekje uitgebracht voor voetbalsupporters die naar Zuid-Afrika gaan.
Met als titel "Het oranje boekje, voor wereld bekerkampioenschap "
Lekker, gelijk een taalfout op de voorkant. Goed werk eindredacteur
Ja, heb het er ff bijgezet. Was iig op RTLnieuws. Dikke faal imo..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mist er ook niet 'het' ?
En is het niet helemaal aan elkaar? Wereldbekerkampioenschap?
Al is het wel een hele erge faal om wereldbeker iig NIET aan elkaar te doenHBO journalistjes zeker
quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik heb heerlijk niet kunnen geslapen.
Ik heb er serieus een keer aan gedacht om naar Plasterk een mailtje te sturen dat hij wat moet doen aan het taalniveau..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:29 schreef AMDB het volgende:
Je komt eigenlijk overal wel spelfouten tegen, het is best erg gesteld met de taal.
Mensen uit mijn klas zijn ook vaak verschrikkelijk, echt verschrikkelijk. Heb echt tegen één iemand honderd keer uitgelegd dat het 'door middel van' is en niet 'doormiddel van'En fout BLIJVEN doen
![]()
Veel mensen gooien het ook onder de noemer dyslexie, terwijl ze vaak echt NIET dyslectisch zijn maar gewoon niet kunnen spellen.
Was de tandarts niet lief voor je..?quote:
En sowieso op HBO verslagen afkeuren als het taalniveau niet in orde is. Hebben ze bij klasgenoten van mij wel eens gedaan. Geweldig, en die mensen maar zeuren "het gaat toch om de inhoud"quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er serieus een keer aan gedacht om naar Plasterk een mailtje te sturen dat hij wat moet doen aan het taalniveau..
Nog steeds is er verdoving in mijn bek man, nog steeds.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was de tandarts niet lief voor je..?
Zou een goede zijn hoor.. Verder moet Nederlandse les continu op school gegeven worden...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
En sowieso op HBO verslagen afkeuren als het taalniveau niet in orde is. Hebben ze bij klasgenoten van mij wel eens gedaan. Geweldig, en die mensen maar zeuren "het gaat toch om de inhoud"
Ojee, dan moet ik me goed voorbereiden dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
En sowieso op HBO verslagen afkeuren als het taalniveau niet in orde is. Hebben ze bij klasgenoten van mij wel eens gedaan. Geweldig, en die mensen maar zeuren "het gaat toch om de inhoud"
Eyquote:
De regels zijn niet zo heel moeilijk hoor. Samenstellingen spreken meestal voor zich en d/t regels zijn héél erg makkelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ojee, dan moet ik me goed voorbereiden dus.
Goed idee!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vrij kortquote:
Op een forum is ook anders dan in een verslagquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef The_Dean het volgende:
Hier en daar perongeluk een tikfoutje is niet meer toegestaan?
nee, niet als je iets in moet leveren waarmee je aan moet tonen dat je iets kunt. En als je de spellingchecker al niet kunt gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:50 schreef The_Dean het volgende:
Hier en daar perongeluk een tikfoutje is niet meer toegestaan?
Spatiefouten herkent Word niet. Iets als wereld beker is volgens Word goed..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed idee!!
echt.. niet alleen op het HBO, voor mijn part op alle opleidingen..maar zeker op HBO en WO. Iedereen gebruikt tegenwoordig Word ofzo, en daar zit zelfs nog een spelling en grammatica controle op
Dat dus. Idem met een website. Ik zie het ook vaak bij wetenschappelijke stukken.. Dan denk ik ook "Vent, je hebt fucking universiteit maar de taalregels beheers je niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:49 schreef AMDB het volgende:
Een rapport met spelfouten kun je gewoon niet serieus nemen, al is de inhoud nog zo goed.
mensen laten anders genoeg fouten zitten die Word er wel uithaaltquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Spatiefouten herkent Word niet. Iets als wereld beker is volgens Word goed..
[..]
Dat dus. Idem met een website. Ik zie het ook vaak bij wetenschappelijke stukken.. Dan denk ik ook "Vent, je hebt fucking universiteit maar de taalregels beheers je niet?"
Haha.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vrij kort
Maar wel goed. Alleen klein beetje schrikken toen ik naast bed sprong, was iets kouder dan ik dacht
Maargoed, ijs stond ook op de ramen, aan de binnenkant, hehe.
quote:Geachte heer Bootje84,
Wij hebben uw opdracht verwerkt.
De door u bestelde mobiele apparatuur is voor u gereserveerd:
Kort vóór de verzending van uw bestelling, ontvangt u van ons een bericht via e-mail. In dat bericht vindt u ook een overzicht van de aansluitgegevens van de verlenging van uw aansluiting.
Overzicht eenmalige kosten
De eenmalige kosten die bij u in rekening zullen worden gebracht:Art.nr. Omschrijving Prijs/stuk Korting Netto Aantal Prijs
- Hi Online 37,95 2009, Contractverlenging 1 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
- Hi Eindeloos Online 2009, Contractverlenging 1 jaar Zie telefoonnota 0,00 - 1 0,00
871565 HTC HD2, Zwart/antraciet 277,27 264,99 12,28 1 12,28
610742 Transcend 8 GB microSDHC Class 2 Flash M, Standaard 27,72 0,00 27,72 1 27,72
- Verzend- en administratiekosten 0,00 0,00 0,00 1 0,00
BTW (19%) 7,60
Totaal 47,60
Goed punt. Gelukkig hoef ik nooit meer iets in te leverenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, niet als je iets in moet leveren waarmee je aan moet tonen dat je iets kunt. En als je de spellingchecker al niet kunt gebruiken![]()
Bijna 40 euro per maand? Shit manquote:
Ah, oke, dus als je de basis beheerst, dan komt het wel goed?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
De regels zijn niet zo heel moeilijk hoor. Samenstellingen spreken meestal voor zich en d/t regels zijn héél erg makkelijk.
Voor de rest fouten maken moet op zich wel kunnen af en toe, niemand is perfect![]()
maar wereld bekerkampioenschappen schrijven is héél erg triest, zeker voor zoiets groots.
¤57,95quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna 40 euro per maand? Shit man
Ben je wel meteen wakker, zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |