Ik lig in bed met mijn ipod touch.quote:Op maandag 14 december 2009 18:41 schreef Folmer het volgende:
Als je nog kan Fokken is er geen fuck aan de hand. Aansteller.
En de rest ook.quote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Laat je amandelen gewoon weg halen.
De dokter zei, als ik deze winter nog een keer ontstoken amandelen heb moeten ze er uit.quote:Op maandag 14 december 2009 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
Laat je amandelen gewoon weg halen.
Mjah daar heb je nu niks meer aan. Heb je zelf geen schaar?quote:Op maandag 14 december 2009 18:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
De dokter zei, als ik deze winter nog een keer ontstoken amandelen heb moeten ze er uit.
Adelante.quote:
Ga je nu slowchatten in je serieuze topic?quote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Adelante.
Heb je mijn inzending al gezien voor de kerst avater dinges?
quote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef Adelante het volgende:
Oh, hoe komen ze ontstoken trouwens? Had je vriend een soa?
Ehhh nee, was maar grapje.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je nu slowchatten in je serieuze topic?
quote:Op maandag 14 december 2009 18:45 schreef Adelante het volgende:
Oh, hoe komen ze ontstoken trouwens? Had je vriend een soa?
Soaquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geen idee, de dokter zei dat er pus op zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef gers het volgende:
het is toch niet terminaal he
Nee, het is oraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One love ma brada.quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef o.us het volgende:
Maat, ik ben er altijd voor je en dat weet je.![]()
Doet dat serieus zo pijn?quote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef Bastoenie het volgende:
Henk jij gaat pijn lijden als ze eruit moeten
Ook.quote:
Jaja dat doet pijn..quote:Op maandag 14 december 2009 19:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doet dat serieus zo pijn?
Die amandelen op die andere plek zijn er al uit.
Moet je nou echt erbij vermelden dat het een Touch is,ooeeeequote:Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik lig in bed met mijn ipod touch.
Nee, dat is normaal.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef porsche1 het volgende:
Er kwam volgens mij bij het hoesten een heeeeel Klein beetje bloed mee. Is dit erg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op maandag 14 december 2009 21:18 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
En verder niet zeiken!
quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal.bwheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Krijgt hij een ruggegraat van, kan hij in het echte leven tenminste incasseren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Arm joch word helemaal verscheurd hier
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:05 schreef L.no het volgende:
* L.no geeft de portie aandacht die hij wilde hebben.
Boh boh boh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef cablegunmaster het volgende:
ha Porsche1 heb je geblokt op msn
ja je gezooi met vloeken vond ik zeer hoe zal ik het zeggen ... informererend.quote:
Ja maar, ja maar, je wou met nooit iets uitleggen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja je gezooi met vloeken vond ik zeer hoe zal ik het zeggen ... informererend.
om elke keer met gevloek je gesprek te mogen betreden vond ik wel weer een beetje teveel van het goede
Ah schat toch dus begin je daarom elk gesprek met gevloek?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, je wou met nooit iets uitleggen.![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bijt de hand die je voed toch ook niet?
Wel...quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah schat toch dus begin je daarom elk gesprek met gevloek?![]()
Je bijt de hand die je voed toch ook niet? of je baas die je geld leverd
Ja. Dus stem maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Dus TS is een faalhaas?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan op Michielos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |