Denk het niet, of het ligt ook aan de mijne.quote:Op maandag 14 december 2009 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Dus het ligt niet aan mijn account.
Haha wat slechtquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
(Ja heb ik al maar ik vind/vond Hotmail chiller)
quote:
quote:
ja, dat staat indd bij de mail zelf.quote:Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef Fha het volgende:
Jij weet precies hoe laat iemand een mailtje naar je heeft gestuurd?
Al acht jaar hetzelfde account.quote:Op maandag 14 december 2009 17:45 schreef IlseMathilde het volgende:
Gebruiken er echt nog mensen Hotmail?
Daar let ik dus blijkbaar nooit opquote:Op maandag 14 december 2009 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja, dat staat indd bij de mail zelf.
Ik 9 jaar.quote:
Ja, en om het te bewijzen wil ik wel een sessie met je cammenquote:Op maandag 14 december 2009 17:45 schreef IlseMathilde het volgende:
Wie heeft die steen uit de vorige eeuw aan de kant geschoven waar deze uitermate grappige user onder vandaan is gekomen?quote:Op maandag 14 december 2009 17:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, en om het te bewijzen wil ik wel een sessie met je cammen
quote:Op maandag 14 december 2009 17:54 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Wie heeft die steen uit de vorige eeuw aan de kant geschoven waar deze uitermate grappige user onder vandaan is gekomen?
Ik ookquote:
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 17:44 schreef Fha het volgende:
Jij weet precies hoe laat iemand een mailtje naar je heeft gestuurd?
En het is zo belangrijk dat het een gigantische ramp is als het een half uurtje later pas bij jou binnenkomt? Wel sneu dan dat mensen de moeite niet nemen om je even te bellen als het zo belangrijk isquote:
Ik mail met m'n vriend die op z'n werk zitquote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Fha het volgende:
[..]
En het is zo belangrijk dat het een gigantische ramp is als het een half uurtje later pas bij jou binnenkomt? Wel sneu dan dat mensen de moeite niet nemen om je even te bellen als het zo belangrijk is
quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mail met m'n vriend die op z'n werk zitdan is het wel leuk als mail gewoon meteen aan komt.
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 14 december 2009 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]Hij moet werken!!
![]()
maar ik snap hetDan is het wel irritant ja
Zeker weten hotmail.quote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef Sabri23 het volgende:
Nog nooit last van gehad .
Weet je zeker dat het aan hotmail ligt , niet dat de afzender gewoon te laat is of het vergeten is ?
Sinds gisterenquote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef Fascination het volgende:
Heb je dat altijd of net deze keer?
Verschillende accounts zelfsquote:Op maandag 14 december 2009 17:45 schreef IlseMathilde het volgende:
Krijg ik een cola?quote:
IK HEB AL GMAIL EN HET BEVALT ME NIET!quote:Op maandag 14 december 2009 18:31 schreef Fascination het volgende:
Nou, grijp deze gebeurtenis aan om op Gmail over te stappen. Het is echt heel fijn.
Friet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |