Dat kon altijd wel maar ze nemen de uitzendingen niet meer op geloof ik.quote:Op maandag 14 december 2009 18:00 schreef Twizu het volgende:
Kun je 'm eigenlijk ook ergens terugluisteren?
Jammer! Moet om 8 uur even weg, maar wil de uitzending wel graag horen. Ben wel benieuwd naar Liejannuh.quote:Op maandag 14 december 2009 18:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat kon altijd wel maar ze nemen de uitzendingen niet meer op geloof ik.
Geen nieuws?quote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef shmoopy het volgende:
Geen nieuws, dikke klapzoen, volgende week maar doen?
*kuch-geen zin-kuch*quote:
Ik weet nog een goede modquote:Op maandag 14 december 2009 19:53 schreef shmoopy het volgende:
Geen nieuws, dikke klapzoen, volgende week maar doen?
2 weken geleden.quote:
Het berichtje FOK!crew veranderingen opzoeken op de FP en die monotoon opdreunen?quote:Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
2 weken geleden.
Moet ik een telefoongesprekje gaan hebben over m'n verkouden buurvrouw als ik verder niks te melden heb, daar zit toch niemand op te wachten?
Ja, maar shmoopsquote:Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
2 weken geleden.
Moet ik een telefoongesprekje gaan hebben over m'n verkouden buurvrouw als ik verder niks te melden heb, daar zit toch niemand op te wachten?
MAG IK DAT DOEN?quote:Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het berichtje FOK!crew veranderingen opzoeken op de FP en die monotoon opdreunen?
Of met een 06-stem?quote:Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het berichtje FOK!crew veranderingen opzoeken op de FP en die monotoon opdreunen?
Jaaa!quote:
Daar heb je ervaring mee?quote:Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Of met een 06-stem?
En Sj0rSz, volgende keer beter?
Ja maar k kom er niet doorheenquote:
Ik zeg nu ff nietsquote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Twizu het volgende:
Ah nu hoor ik het!
Go Liejannuh! Wie heeft hier die radiostem btw, is dat Sjors?
hmmm.... er werd toch ook nog een website genoemd? Valt vast wel te controleren! Ik hoop dat je ongelijk hebt. Zoiets verpest het vaak voor de restquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
Iedere geoefende fok!ker moet zien waar het hier mis gaat en wat de truc is.
De nederlandse stichting schermt met openheid van zaken(onder meer door jaarverslag) maar vervolgens wordt het geld gestort op een buitenlandse stichting in Madagaskar (zogenaamd ten name van het tehuis).
En zodra het geld van nederland naar Madagaskar gaat, houdt de transparantie en de openheid op en is het geld(vanuit het oogpunt van de donateur gezien) gewoon spoorloos.
Niemand weet Wat de stichting in Madagaskar ermee doet, wie er bestuurders van zijn.
Is de bovenstaande fokker geen bestuurslid van de stichting in Madagaskar , en verdient ze zo een dikke boterham?
Klopt.quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
Iedere geoefende fok!ker moet zien waar het hier mis gaat en wat de truc is.
Heb je je in de haast al verdiept in de webside van de stichting? http://www.madalief.nlquote:De nederlandse stichting schermt met openheid van zaken(onder meer door jaarverslag) maar vervolgens word het geld gestort op een buitenlandse stichting in Madagaskar (zogenaamd ten name van het tehuis).
En zodra het geld van nederland naar Madagaskar gaat, houd de transparantie en de openheid op en is het geld(vanuit het oogpunt van de donateur gezien) gewoon spoorloos.
Niemand weet Wat de stichting in Madagaskar ermee doet, wie er bestuurders van zijn.
Nee, Liejannuh is geen bestuurslid en ze houdt hier niets aan over.quote:Is de bovenstaande fokker geen bestuurslid van de stichting in Madagaskar , en verdiend ze zo een dikke boterham?
Kan me dubai investmenst herrineren(ja ik weet geen stichting, en commercieel) maar ook bekend met foto en al, en heeft behoorlijk wat geld verduisterd.quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef YPPY het volgende:
De bestuursleden staan gewoon met foto en al op internet. Heel makkelijk na te gaan.
Maar lief dat je speciaal een kloon maakt om dit te komen vertellen. Heb je het rekeningnummer al?
Ja joh, het gaat hier ook echt om tonnen. Als ik die enthousiaste mailtjes lees, hun site zie en foto's van kinderen die met een paar tientjes ontzettend geholpen zijn vind ik het goed.quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
[..]
Kan me dubai investmenst herrineren(ja ik weet geen stichting, en commercieel) maar ook bekend met foto en al, en heeft behoorlijk wat geld verduisterd.
bij heel veel van dat soort oplichters, zie je dat ze zichzelf en mede bestuurders voorstellen en voorzien van een foto, puur voor het vertrouwen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hmmm.... er werd toch ook nog een website genoemd? Valt vast wel te controleren! Ik hoop dat je ongelijk hebt. Zoiets verpest het vaak voor de rest
(...) de initatiefnemers staan met naam en toenaam genoemd op de site http://www.madalief.nl/. Met foto en al, dat doe je toch niet als je van plan bent de boel op te lichten? Of ben ik nou te goed van vertrouwen?
We gaan even 10 jaar lang vriendschappen en relaties en alles op het spel zeggen voor de paar 1000 euro die er hooguit voor wordt opgehaald. Denk dat je ons alle drie niet kent dan. Niet hier online en niet irl.quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
En daarnaast is het joinen van een community, om vervolgens daar heel aardig te zijn, heel behulpzaam en er lang te blijven(het idee zal niet 10 jaar geleden onstaan zijn) ook een bekende truc om het vertrouwen te winnen.
ook weer een bekende truc, de onschuld spelen en jezelf in de slachtoffer rol zetten.quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
We gaan even 10 jaar lang vriendschappen en relaties en alles op het spel zeggen voor de paar 1000 euro die er hooguit voor wordt opgehaald. Denk dat je ons alle drie niet kent dan. Niet hier online en niet irl.
Neem even je normale account om mee te trollenquote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
[..]
ook weer een bekende truc, de onschuld spelen en jezelf in de slachtoffer rol zetten.
Ga maar over je Maddoff-complex praten in BNW, daar vind je meer begrip.quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
bla bla ha ha
Hihi, nu word je grappig.quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
[..]
ook weer een bekende truc, de onschuld spelen en jezelf in de slachtoffer rol zetten.
Ik ben echt nieuwsgierig naar wie het is.quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem even je normale account om mee te trollen
Ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig naar wie het is.
hmm, volgens mij zetten wij dat linkje er nooit bij.quote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Zonnetje40 het volgende:
In het nieuwsbericht over FOKradio zie je staan: de column van deze week lees je hier.
Wie moet dat eigenlijk veranderen?
De radiojongens of de columnjongens?
Nu staat de column van NaatjeNaaitje nog te lezen.
Dat is helaas niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:33 schreef Jojogirl het volgende:
Hé, kan je tegenwoordig niet meer terugluisteren? Nu heb ik Liejannuh helemaal gemist
Nolius kon vanavond niet, dus werd gevraagd of ik naar Tilburg wilde komen. De gesteldheid van de wegen is echter zo slecht hier, dat het niet echt verantwoord is om te rijden.quote:
Dát dus, ijsvrijquote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Sj0rSz het volgende:
I.v.m. het slechte weer is er vanavond géén FOK!radio!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |