Hihi, nu word je grappig.quote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef bondtegengoededoelen het volgende:
[..]
ook weer een bekende truc, de onschuld spelen en jezelf in de slachtoffer rol zetten.
Ik ben echt nieuwsgierig naar wie het is.quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem even je normale account om mee te trollen
Ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig naar wie het is.
hmm, volgens mij zetten wij dat linkje er nooit bij.quote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Zonnetje40 het volgende:
In het nieuwsbericht over FOKradio zie je staan: de column van deze week lees je hier.
Wie moet dat eigenlijk veranderen?
De radiojongens of de columnjongens?
Nu staat de column van NaatjeNaaitje nog te lezen.
Dat is helaas niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:33 schreef Jojogirl het volgende:
Hé, kan je tegenwoordig niet meer terugluisteren? Nu heb ik Liejannuh helemaal gemist
Nolius kon vanavond niet, dus werd gevraagd of ik naar Tilburg wilde komen. De gesteldheid van de wegen is echter zo slecht hier, dat het niet echt verantwoord is om te rijden.quote:
Dát dus, ijsvrijquote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Sj0rSz het volgende:
I.v.m. het slechte weer is er vanavond géén FOK!radio!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |