Met zo'n ketting tussen je benen lijkt het me niet raadzaam om dat stuk naar Galesburg te lopen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
A = waar ik zit
Geel= waar de gevangen van Guantanamo Bay heengaan...
Geellig johMisschien kunnen ze langs komen op de burenbingo
Ik kan het nog wel een beetje zien met de mensen die ook met de achternaam in mijn telefoon staan. Dan zie ik nog een paar letters staan en kan ik het redelijk gokkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
Dan is het weer net zo spannend als voor de nummerherkenning. Wie o Wie is er aan het bellen.
Kijkshop heeft die dingen verkocht voor een tientje, waardoor het ook een hele goedkope manier was om aan 32 borrelglaasjes te komen. Geloof alleen dat het uit het assortiment isquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
Tim, uit de categorie drankspelletjes, probeer eens zo'n schaakbord te regelen:
[ afbeelding ]
Wat staat er bij KLu?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik lees nu een lijst met van die grappig bedoelde afkortingen: Ikea: Idioten kopen echt alles
Staat er niet bij. Je hebt de keus uit KLM of Kluwerquote:
Doe dan KLM maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Je hebt de keus uit KLM of Kluwer
KLM Koop Lockheed Majesteitquote:
Ja, het eten was heerlijk en ik vond het enorm leuk met de groep.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha dat was gaaf he... en ik geloof dat mogguh nu voor niemand echt ergens op slaat
ja de groep was superquote:Op woensdag 16 december 2009 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het eten was heerlijk en ik vond het enorm leuk met de groep.
Gaan we eigenlijk weer zo iets plannen als je op vakantie in NL bent?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja de groep was superhele goeie herinneringen aan die avond
Mooi zo!quote:Op woensdag 16 december 2009 02:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaa tuurlijk
Dan moeten alle Nederlanders met een rijbewijs maar verplicht op les in jouw omgeving.quote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe jaa hier zijn ze er wel aan gewend gelukkig
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm krijg net een sms. Hij gaat morgen weg.
En toch gaat het gebeuren, hoe klote het ook is.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gewoon niet klaar om weer dag te zeggen tegen mijn nieuwe goede vriend....
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gewoon niet klaar om weer dag te zeggen tegen mijn nieuwe goede vriend....
Thanksquote:
ja i know... moet er alleen nog even mee dealen. Ik zie m zo geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch gaat het gebeuren, hoe klote het ook is.
Klote zeg. Maar in ieder geval kun je hem spreken voor ie weg gaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja hij komt zn trui ophalen (:@) en 'some stuff' afgeven, wsl dingen van anderen. Ik geef hem dan ook maar het afscheidscadeau dat ik voor hem gemaakt heb
Ja ik ga m morgen ook nog wel achternazitten hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 04:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote zeg. Maar in ieder geval kun je hem spreken voor ie weg gaat.
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn afscheidsding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |