Met zo'n ketting tussen je benen lijkt het me niet raadzaam om dat stuk naar Galesburg te lopen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
A = waar ik zit
Geel= waar de gevangen van Guantanamo Bay heengaan...
Geellig johMisschien kunnen ze langs komen op de burenbingo
Ik kan het nog wel een beetje zien met de mensen die ook met de achternaam in mijn telefoon staan. Dan zie ik nog een paar letters staan en kan ik het redelijk gokkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
Dan is het weer net zo spannend als voor de nummerherkenning. Wie o Wie is er aan het bellen.
Kijkshop heeft die dingen verkocht voor een tientje, waardoor het ook een hele goedkope manier was om aan 32 borrelglaasjes te komen. Geloof alleen dat het uit het assortiment isquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
Tim, uit de categorie drankspelletjes, probeer eens zo'n schaakbord te regelen:
[ afbeelding ]
Wat staat er bij KLu?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik lees nu een lijst met van die grappig bedoelde afkortingen: Ikea: Idioten kopen echt alles
Staat er niet bij. Je hebt de keus uit KLM of Kluwerquote:
Doe dan KLM maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Je hebt de keus uit KLM of Kluwer
KLM Koop Lockheed Majesteitquote:
Ja, het eten was heerlijk en ik vond het enorm leuk met de groep.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haha dat was gaaf he... en ik geloof dat mogguh nu voor niemand echt ergens op slaat
ja de groep was superquote:Op woensdag 16 december 2009 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het eten was heerlijk en ik vond het enorm leuk met de groep.
Gaan we eigenlijk weer zo iets plannen als je op vakantie in NL bent?quote:Op woensdag 16 december 2009 02:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja de groep was superhele goeie herinneringen aan die avond
Mooi zo!quote:Op woensdag 16 december 2009 02:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaa tuurlijk
Dan moeten alle Nederlanders met een rijbewijs maar verplicht op les in jouw omgeving.quote:Op woensdag 16 december 2009 03:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hehe jaa hier zijn ze er wel aan gewend gelukkig
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm krijg net een sms. Hij gaat morgen weg.
En toch gaat het gebeuren, hoe klote het ook is.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gewoon niet klaar om weer dag te zeggen tegen mijn nieuwe goede vriend....
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gewoon niet klaar om weer dag te zeggen tegen mijn nieuwe goede vriend....
Thanksquote:
ja i know... moet er alleen nog even mee dealen. Ik zie m zo geloof ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch gaat het gebeuren, hoe klote het ook is.
Klote zeg. Maar in ieder geval kun je hem spreken voor ie weg gaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 04:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja hij komt zn trui ophalen (:@) en 'some stuff' afgeven, wsl dingen van anderen. Ik geef hem dan ook maar het afscheidscadeau dat ik voor hem gemaakt heb
Ja ik ga m morgen ook nog wel achternazitten hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 04:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote zeg. Maar in ieder geval kun je hem spreken voor ie weg gaat.
quote:Op woensdag 16 december 2009 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn afscheidsding
Ziet er goed uit. Maak je ook tekeningen op "bestelling"?quote:
Ik vind alles bestquote:Op woensdag 16 december 2009 05:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Maak je ook tekeningen op "bestelling"?
Uitstellen heeft geen zin.quote:Op woensdag 16 december 2009 05:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind alles best
Hmm hij komt er nu aan ik wil dit niet
Ha dat is het liedje van mn nederlandse beste vriend en mijquote:Op woensdag 16 december 2009 05:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitstellen heeft geen zin.Dus maakt er het beste van.
![]()
Cranberriesquote:Op woensdag 16 december 2009 05:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat is het liedje van mn nederlandse beste vriend en mij
Ik luister nu eerst nog even heeel hard naar de Cranberries met zombie
Je hebt je kranig gedragen!quote:Op woensdag 16 december 2009 05:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nou ik ging pas huilen toen ie weg was goed he?
ok dan nu, shoot mequote:
quote:
Life's a bitch, aint it?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben een bitch, life is nog erger
hahaha ik bedoel maarquote:
Een bitch zijn is dus helemaal geen probleem.quote:
Daarom wil ik het leven ook geen bitch noemenquote:Op woensdag 16 december 2009 06:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een bitch zijn is dus helemaal geen probleem.
Dat gevoel ken en begrijp ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 06:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik bedoel, ik wil niet ontkennen dat ik het perfect voor mekaar heb nu en dat ik mezelf onwijs gelukkig mag prijzen met mijn opleiding en mogelijkheden enzo. Maar dat neemt toch niet weg dat het pijn doet
quote:Today, we had company over, and after dinner, I saw a package of gumballs sitting on the table. Figuring my brother had brought them, I took one and bit it. I got a bunch of weird looks. Turns out wasn't a gumball - it was a mini paintball. FML
Hier niet.quote:
Ik heb er ooit ook een keer een gekocht bij een aanbieding... maar echt veel gebruik heb ik er niet van gemaakt. (ondanks dat het eigenlijk best tof is)quote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu twijfel ik een klein beetje over deze aanbieding. Denk dat ik het toch niet ga doen, ook al is het aantrekkelijk
Nee, na de vakantie pas weer.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:11 schreef Whiteguy het volgende:
Soemp: nog in leiden vandaag of morgen?
De 360 is ook best tof, maar ik heb al een Wii thuis staan dus als ik wil consolegamen dan kan dat daaropquote:Op woensdag 16 december 2009 13:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb er ooit ook een keer een gekocht bij een aanbieding... maar echt veel gebruik heb ik er niet van gemaakt. (ondanks dat het eigenlijk best tof is)
Soemp: nog in leiden vandaag of morgen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef Etcetera het volgende:
Zonder te kijken/luisteren: zingen ze 'wat nou, ik ben een rockster'?
Smashing! Wat vind je hiervan?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Ja die heb ik gehoord bij een van de Sinterklaasfeesten op televisieSléchte muziek
En ik weet ook niet helemaal wat ik hier van moet denken:
Aladdin:
[ afbeelding ]
David uit Liloh & Stitch:
[ afbeelding ]
Prince Eric van Ariel:
[ afbeelding ]
Fap materiaal tochquote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Ja die heb ik gehoord bij een van de Sinterklaasfeesten op televisieSléchte muziek
En ik weet ook niet helemaal wat ik hier van moet denken:
Aladdin:
[ afbeelding ]
David uit Liloh & Stitch:
[ afbeelding ]
Prince Eric van Ariel:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Dick had been in Police work for 25 years.
Finally sick of the stress, he quits his job and buys 50 acres of land in Alaska as far from humanity as possible.
He sees the postman once a week and gets groceries once a month.
Otherwise it's total peace and quiet.
After six months or so of almost total isolation, someone knocks on his door.
He opens it and a huge, bearded man is standing there.
'Name's Cliff, your neighbour from forty miles up the road.
Having a Christmas party Friday night. Thought you might like to come at about 5:00....'
'Great', says Rick, 'after six months out here I'm ready to meet some local folks. Thank you.'
As Cliff is leaving, he stops. 'Gotta warn you. Be some drinking'.'
'Not a problem' says Rick.. 'After 25 years in the business, I can drink with the best of 'em'.
Again, the big man starts to leave and stops. ' More 'n' likely gonna be some fighting' too.'
'Well, I get along with people, I'll be all right! I'll be there. Thanks again.'
'More'n likely be some wild sex, too,'
'Now that's really not a problem' says Rick, warming to the idea.
'I've been all alone for six months! I'll definitely be there. By the way, what should I wear?'
'Don't much matter. Just gonna be the two of us.'
Ik was verliefd op Aladin. Was, tot ik dat plaatje zagquote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje verliefd geweest op prins Eric.![]()
De een-na-laatste vind ik echt niets, de rest vind ik sexy en leuk. Leuke schoenen ookquote:Op woensdag 16 december 2009 18:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat vinden jullie van deze:
[ afbeelding ]
deze:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
deze:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |