Hoe kom ik in hemelsnaam in dit gesprek terechtquote:Op woensdag 16 december 2009 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je nu ideeen voor Etsie aan het posten?
je was nog op zoek naar een jurkquote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe kom ik in hemelsnaam in dit gesprek terecht
Nee ik had een rokje gevondenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je was nog op zoek naar een jurk
Misschien moet je wat vaker in het weekend naar El Rubioquote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie kees nooit vaak met een vestje, oorbellen en een rok
Is dat net zoiets als de Blue Oyster Bar?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker in het weekend naar El Rubio
Ik vaak zat hoor:quote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie kees nooit vaak met een vestje, oorbellen en een rok
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vaak zat hoor:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk 'oh buurman wat doet u nu'
[ afbeelding ]
Laatst gelezen: je ziet nooit iemand zwemmen in het zwembad van de Flodders omdat het maar een centimeter of 20 diep wasquote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vaak zat hoor:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en natuurlijk 'oh buurman wat doet u nu'
[ afbeelding ]
Klopt, het hele fake-stadje stond in Almere en was niet meer dan een paar buitenmuren met een weg er door...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatst gelezen: je ziet nooit iemand zwemmen in het zwembad van de Flodders omdat het maar een centimeter of 20 diep was
Zoiets jaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de Blue Oyster Bar?
Hij heeft toch veel te bieden...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was verliefd op Aladin. Was, tot ik dat plaatje zag
Eens.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De een-na-laatste vind ik echt niets, de rest vind ik sexy en leuk. Leuke schoenen ook
Soempie!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel te bieden...
Bedoelde je niet Tarzan ipv Aladdin ?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij heeft toch veel te bieden...
oh kom op jongensquote:Op woensdag 16 december 2009 22:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bedoelde je niet Tarzan ipv Aladdin ?
Ik niet, ik snap het zo ook welquote:
Ik zag 'm ook van mijlen ver aan komen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap het zo ook wel
same herequote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik niet, ik snap het zo ook wel
Een mijl is groter dan een kilometer dus zie je het nog eerder van te voren aankomen?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook van mijlen ver aan komen.
En ik vraag me opeens af waarom het over mijlen gaat want we werken met kilometers.
hehe, dat laatste was het natuurlijkquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een mijl is groter dan een kilometer dus zie je het nog eerder van te voren aankomen?
Of had de bedenker van dit gezegde een vooruitziende blik i.r.t. het verblijf van PS in de US?
quote:
Soempie zou zeggen: Hij heeft veel te bieden...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik nou he, is het geen walgelijke sport? De linker is 'van 'ons' trouwens
Ik was overigens in de veronderstelling dat schoonzwemmen in het water uitgevoerd werd...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik nou he, is het geen walgelijke sport? De linker is 'van 'ons' trouwens
Ja wat een deceptie hequote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was overigens in de veronderstelling dat schoonzwemmen in het water uitgevoerd werd...
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie zou zeggen: Hij heeft veel te bieden...
Is dit gewoon worstelen of een variatie daarop?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja wat een deceptie heHet is zoo raar om in het echt naar te kijken he
Gewoon worstelen. Die mutsjes zijn om te voorkomen dta e elkaars haar uittrekken denk ikquote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit gewoon worstelen of een variatie daarop?
Ik begrijp die mutsjes niet zo goed namelijk...
Ah...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gewoon worstelen. Die mutsjes zijn om te voorkomen dta e elkaars haar uittrekken denk ik
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...
En ter compensatie zet die ene z'n knie in het kruis van de ander, ik begrijp het...
Dat dus.quote:
daar kijk ik niet zo na over het algemeenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Maar gosallepietje wat hebben ze een lekkere lichamen
Yep, eens kijken hoeveel sneeuw er vannacht gaat vallen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hey Cobra, nachtdienstje?
Nou ikke wel. Met plezierquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar kijk ik niet zo na over het algemeen
Ik heb ook nog een tijdje aan een sport gedaan waarbij ik regelmatig met mannen in de clinch lag... maar dat zag er toch niet zo fout uit als die worstelaars hoop ik...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is denk ik wel een mooie nacht om te werken, eens wat anders
Al lang en breed.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik vul dit topic wel:
Is die tent van 3FM al opgezet in Grun?
Ik hou me maar wijselijk afzijdig in deze denk ik.... moet je helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De minuten tikken weg tot vier. Kan ik hem niet gewoon smsen dat ik niet meer kom naar de auto maar dat ik hem een fijn leven toewens?
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De minuten tikken weg tot vier. Kan ik hem niet gewoon smsen dat ik niet meer kom naar de auto maar dat ik hem een fijn leven toewens?
neequote:Op woensdag 16 december 2009 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hou me maar wijselijk afzijdig in deze denk ik.... moet je helemaal zelf weten.
handig he zo'n antwoord![]()
ik denk dat dit je antwoord al weggeeft he? Maar ik zie hem wel al waarschijnlijk weer met O&Nquote:
quote:
Zo lang die vulkaan op de Filippijnen nog aan het uitbarsten is mogen die lampen ook nog wel branden.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat ding wel CO2 neutraal? wat een licht
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik denk dat dit je antwoord al weggeeft he? Maar ik zie hem wel al waarschijnlijk weer met O&N
Da's helemaal kut.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh nutteloos uitstellen dit
ja. Misschien knijpt ie er wel gewoon tussen uit.quote:
Ik heb ook geen rechten tot bewerken meer merk ik nu.......quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee ik wilde mijn UI in de OP wijzigen maar het mag niet van wiki
Als ie dat flikt!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja. Misschien knijpt ie er wel gewoon tussen uit.
ben ik stiekem opgelucht...quote:
Echt.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben ik stiekem opgelucht...
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
misschien ook niet
Hmm er was van de week wel een topiic over de Wiki. Misschien dat er toen iets veranderd isquote:Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rechten tot bewerken meer merk ik nu.......
Nog 43 uur.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Middernacht, donderdag 17 december.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:05 schreef Etcetera het volgende:
Misschien een idee om een vast AKQSC account te nemen waarvan iedereen het wachtwoord kent? niet dat we die in de OP zetten, dan gaat het idee van het spammen bestrijden enigszins verloren
Incoming!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
account is gemaakt, doe maar pm'en voor de gegevens als je ze wilt hebben
Truste Etcie.quote:
Truste WGquote:
Rond de 19000 euro denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dusse, C4... zo'n Chinook huren voor een dag, wat kost dat?
Je bent niet stiekem even wezen kijken of hij er nog is?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohja ik ben ook nog steeds verliefd op peter pan
niks meer van Jay gehoord, die is dus vast er tussenuit gepiept. Maar we hadden al min of meer afscheid genomen...
Nee ik wil het ook niet. ik wil alleen maar eventjes huilenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent niet stiekem even wezen kijken of hij er nog is?
Ai... er hoort zeker niet ergens een komma te staan of wel?quote:
Jij wilt een komma? Prima. 19.000,00 euroquote:Op donderdag 17 december 2009 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ai... er hoort zeker niet ergens een komma te staan of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |