Easy.quote:Op maandag 14 december 2009 15:19 schreef Dulk het volgende:
Graflijers van ict denken dat we bij de FBI werken.![]()
Ze hebben de password vereisten veranderd naar een onmogelijk niveau![]()
[ afbeelding ]
klacht: geen normaal wachtwoord kunnen gebruiken
okee, en volgende maand (ja elke maand het ww van de remote login wijzigen) moet het weer iets totaal anders zijn, want bijvoorbeeld "ICTkneuzen679" lijkt teveel op het oude krijg je danquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
dat is velig :quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Ensaf het volgende:
Sla het wachtwoord op in kladblok, dan heb je het altijd bij de hand.
Moet je dan niet eerst ingelogd zijn wil je daar wat aan hebben??quote:Op maandag 14 december 2009 15:39 schreef Opzet__ het volgende:
Eigenlijk moet ik dit niet doen want ik wil niet de TS helpen,
maar je kan ook een Password-Manager programma downloaden.
Die zullen al je wachtwoorden onder één hoofdwachtwoord bewaren,
waardoor het goed overzichtelijk wordt allemaal....
http://keepass.info/
Ja maar dat lijkt me een kleine moeite in vergelijking.quote:Op maandag 14 december 2009 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst ingelogd zijn wil je daar wat aan hebben??
Dan heeft hij daar nu dus geen fuck aan?quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me een kleine moeite in vergelijking.
hoe kan je inloggen als je je wachtwoord niet kan onthouden?quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Ja maar dat lijkt me een kleine moeite in vergelijking.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef Dulk het volgende:
[..]
okee, en volgende maand (ja elke maand het ww van de remote login wijzigen) moet het weer iets totaal anders zijn, want bijvoorbeeld "ICTkneuzen679" lijkt teveel op het oude krijg je dan![]()
[..]Elke maand een compleet ander wwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij werkt echt bij een kutbedrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |