ow daar was dus ook zoiets, een man liet 50 euro uit zijn zak vallen en toen ging die kijken of mensen het terug gaven of niet, en dan daarna met een camera ploeg erachter aan rennen, heb me dood gelachen om die mensen. ja ik zag niet dat het uit uw zak viel heur!quote:
Een vreemde poll.quote:Op maandag 14 december 2009 14:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee er was een topic met een POLL:
Zou jij op een knopje drukken als: een willekeurig persoon op aarde gaat dood, jij krijgt 1 miljoen.
En de meerderheid had Ja gezegd.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef SuperFokker het volgende:
Laatst nog in het cafe. Bestel ik 2 bier en geef 10 euro. Krijg ik 15 euro terug.
Ik zeg tegen een best wel goed uitziende barvrouw dat het niet klopte. Maar zij was ervan overtuigd dat het wel klopteNogmaals gezegd dat het niet klopte en dit ik maar 6 euro terugkreeg. Toch was ze er zeker van dat ze het goed had gedaan en bleef me raar aankijken
![]()
Toen vond ik het maar een domme trut en ben weggelopen.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef SuperFokker het volgende:
Laatst nog in het cafe. Bestel ik 2 bier en geef 10 euro. Krijg ik 15 euro terug.
Ik zeg tegen de best wel goed uitziende barvrouw dat het niet klopte. Maar zij was ervan overtuigd dat het wel klopteNogmaals gezegd dat het niet klopte en dat ik maar 6 euro terugkreeg. Toch was ze er zeker van dat ze het goed had gedaan en bleef me raar aankijken
![]()
Toen vond ik het maar een domme trut en ben weggelopen.
Nee hoor, ik krijg nog 10 euro van jequote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Ik werk zelf achter de kassa bij tankstation en ben gisteravond een klant achterna gerend omdat ik 'm 10¤ te weinig heb teruggegeven.
Die vent aan wie ik het teruggaf zat echt niet op FOK! hoorquote:Op maandag 14 december 2009 14:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg nog 10 euro van je
Idemquote:Op maandag 14 december 2009 12:49 schreef Buschetta het volgende:
Hangt van veel zaken af. In een restaurant waar de bediening kut is en ik al de hele avond me loop te ergeren steek ik het vrolijk in de zak en loop triomfantelijk de deur uit.
In een groentewinkeltje met een omaatje van 60+ loop ik nog 10 minuten terug als ik er thuis achter kom.
Dan hoef je ook niet te rennen !!quote:Op maandag 14 december 2009 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die vent aan wie ik het teruggaf zat echt niet op FOK! hoorHij was 150 ofzo
Voor relmof is dat anders het verschil tussen erop of eronder hoorquote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
5 euro meer of minder verhoogd niet echt je financiele situatie
Hij zat in de autoquote:
Jaa,, maar ik kreeg briefjes terug he..... en het valt wel op als je maar 2 briefjes hoort terug te krijgen, en er oppeens 3 hebtquote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik pin altijd en als ik contact betaal dan denk ik dat ik het niet zou hebben gemerkt eigenlijk, ik stop het wisselgeld altijd meteen in mijn portemonnee (dus als ik te weinig terugkrijg merk ik het ook niet).
quote:Op maandag 14 december 2009 15:04 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
En hij rijdt gewoon met z'n auto de winkel binnen?
Qua voorspellen kan er gesteld worden dat je beter bent dan Piet Paulusma.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |