Wat denk je, zou McMossel een paar warme Uggjes op prijs stellen?quote:Op maandag 14 december 2009 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en mossels![]()
McMossel krijgt veel te weinig airtime hier
Ik kan het me zo goed voorstellen, die angstquote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is wel es vaker gebeurd, maar ik red mezelf dan wel met dextro en vervolgens een broodje.
Nu was ie echt weg, zag niets meer en was erg wild.
Was idd niet leuk nee![]()
Vooral de gedachte dat als ik vandaag had moeten werken, dat ik hem dan in coma of nog erger had aangetroffen als ik thuiskwam
misschien een sokjequote:Op maandag 14 december 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je, zou McMossel een paar warme Uggjes op prijs stellen?
Misschien dat ik dat galopperen over de bodem van de vijver dan ook wat minder hoor!
He jammer kan ik nog niet legaal de prenatal in......quote:Op maandag 14 december 2009 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog positief nieuws vandaag, maar dat komt zo wel![]()
Nee, ik ben niet zwanger
quote:Op maandag 14 december 2009 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik ben niet zwanger
Cliffhangerquote:Op maandag 14 december 2009 @ 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, ik ben niet zwanger
Wannéér strakkies?quote:
Noooeeees!!! No fairquote:
Heeft hij zelfs geen fleecekleedje ?quote:Op maandag 14 december 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denk je, zou McMossel een paar warme Uggjes op prijs stellen?
Misschien dat ik dat galopperen over de bodem van de vijver dan ook wat minder hoor!
quote:Op maandag 14 december 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wannéér strakkies?![]()
Zwabbert, kijk... dit is het vijvertjeMet toen nog de zak er in met visjes (zo klein is die vijver dus maar
)
[ afbeelding ]
En dit is McMossel
[ afbeelding ]
En dit is Inge! (of Ian... of Pieter...)
[ afbeelding ]
Hij reed ook erg lekker en ik had niet eens het idee dat ik in een balletje op wielen zatquote:Op maandag 14 december 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
Ing!Jemig, ik zou me ook echt kapot schrikken!
Non!![]()
Bekkie!
Nies, mijn zussie heeft ook een Fordje Ka en is er hartstikke gelukkig mee!
hmm die is toch wat kleiner dan ik had gedacht... weet inderdaad niet of die niet helemaal vast vriest, ik neem terug wat ik eerder zei dusquote:Op maandag 14 december 2009 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wannéér strakkies?![]()
Zwabbert, kijk... dit is het vijvertjeMet toen nog de zak er in met visjes (zo klein is die vijver dus maar
)
[ afbeelding ]
En dit is McMossel
[ afbeelding ]
En dit is Inge! (of Ian... of Pieter...)
[ afbeelding ]
denk dat het daar nu telaat voor is (met vrieskou en verwarming binnen veels te grote overgang) misschien een onverwarmde schuurquote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
kan je ze niet langzaam naar binnen halen ofzo?
ongepaneerde vissticks noemen ze ook wel gewoon visquote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
straks ongepaneerde vissticks uit de vriezer...
Doe je dat niet met linksquote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
Koppeling ging lekker met rechts en sturen ook en dat vond ik het belangrijkste dat ik er zelf ook in kan rijden.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ongepaneerde vissticks noemen ze ook wel gewoon vis
Sorry de pook in de versnelling zetten..... Zo beter?quote:
Owwwwwwquote:Op maandag 14 december 2009 13:56 schreef nieslief het volgende:
Sorry de pook in de versnelling zetten..... Zo beter?
True, we worden oudquote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die senioren van tegenwoordig snappen subtiele humor niet
Ja nou, lekker danquote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
hmm die is toch wat kleiner dan ik had gedacht... weet inderdaad niet of die niet helemaal vast vriest, ik neem terug wat ik eerder zei dus
Toch wel met een hete pan he... niet slaande???quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, lekker dan![]()
Heb het ijs net weer voorzichtig kapot gemaakt, hij zat weer helemaal dicht
Nee! Want my latest BFF is heul niet oud!!!!quote:
VOORZICHTIG schreef ik tochquote:Op maandag 14 december 2009 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch wel met een hete pan he... niet slaande???
vijvertips in de winterquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, lekker dan![]()
quote:
ja, maar toch... klein vijvertje... daar klinkt voorzichtig breken hard in door... jij hebt straks dove vissen...quote:Op maandag 14 december 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
VOORZICHTIG schreef ik toch
Het was nog maar dun, dus ik kon het voorzichtig breken. Ik weet dat je er niet op moet stampen of slaan.
ik heb net ook al iets gepost... als het nu niet goed komt!quote:Op maandag 14 december 2009 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vijvertips in de winter
staat ook iets over hoe je het beste gaatjes kan maken in het ijs
HIIIIEEEERRRRKOMEN JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE!, HE!, HIEEEEEEERRRRRRRR!!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar toch... klein vijvertje... daar klinkt voorzichtig breken hard in door... jij hebt straks dove vissen...
als het nu niet goed komt, eet huize Greys vis met kerstquote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb net ook al iets gepost... als het nu niet goed komt!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HIIIIEEEERRRRKOMEN JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE!, HE!, HIEEEEEEERRRRRRRR!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik kan toch maar beter eerlijk zijn? anders heb jij straks ook bevroren visticks zonder paneerlaagjequote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, lekker dan![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik kan toch maar beter eerlijk zijn? anders heb jij straks ook bevroren visticks zonder paneerlaagje
Ja hoor allebei aan het spoken vannacht.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef Bamba het volgende:
JJH
Nies, zijn nu toch alle 2 je ventjes ziek?
Hellooooo!quote:
Dan doe ik ze wel in een emmer in de schuur als het ijs te dik gaat wordenquote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik kan toch maar beter eerlijk zijn? anders heb jij straks ook bevroren visticks zonder paneerlaagje
Agos..Arme ventjes en arme mama...Je zult wel niet veel geslapen hebben vannachtquote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja hoor allebei aan het spoken vannacht.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Dan doe ik ze wel in een emmer in de schuur als het ijs te dik gaat worden
Het zijn er maar driequote:Op maandag 14 december 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wel plantjes erbij doen he, anders stikken ze.
(edit: afhankelijk van hoeveel vissen het zijn natuurlijk)
Jep. Het leeft nog. Ze kijkt er niet meer naar.quote:Op maandag 14 december 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hellooooo!
Staat bij jou de kerstboom nog?
[..]
Dan doe ik ze wel in een emmer in de schuur als het ijs te dik gaat worden
Nee, joh, die kun je gewoon in dat ijwater gooien.quote:Op maandag 14 december 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn er maar drie
Dus ik denk dat die in een grote emmer wel een paar dagen (alleen met de ergste vorst) overleven.
Dan moeten ze daarna wel weer in een zak in de vijver zeker om te wennen aan de temperatuur?
quote:Op maandag 14 december 2009 14:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Waarom is zo'n kleedje rondom de boom opeens uitnodiging tot actie terwijl ze daar voor niet maalden om de boom?
*Note to self; Géén laken eronder leggen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]Heb je het topic in F&F gezien dat heet 'Wat doet jouw huisdier met de kerstboom'?
Daar overkwam Ingetje hetzelfde namelijk
quote:Op maandag 14 december 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]Heb je het topic in F&F gezien dat heet 'Wat doet jouw huisdier met de kerstboom'?
Daar overkwam Ingetje hetzelfde namelijk
quote:Op maandag 14 december 2009 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zijn subtieler en kropen alleen onder het papieren kleed en daar werden ze op tijd weg gestuurd.
Ik vraag me alleen af wat ik vandaag aantref na een dag werken. Update volgt dus nog.
De ballen zijn niet interessant en niet van glas gelukkig.
Ik gooi nog effe freggel in de puberteit er in for old times sake
[ afbeelding ]
Euh nee niet echt.quote:Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Agos..Arme ventjes en arme mama...Je zult wel niet veel geslapen hebben vannacht.
Vandaag er vroeg in, of samen met je ventjes slapen vanmiddag? Of zijn ze weer een beetje opgeknapt?quote:
Jep.quote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef Qwea het volgende:
oke, hebben jullie enig idee hoe ontzettend koud het buiten is?:o
Mijn god. Ik heb net de kerstkaarten op de post gedaan. Het is gewoon -2quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb gister een half uur op station Steenwijk zitten wachten rond middernacht.
Steenwijk?quote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb gister een half uur op station Steenwijk zitten wachten rond middernacht.
We zijn hier niets gewend denk ikquote:Op maandag 14 december 2009 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god. Ik heb net de kerstkaarten op de post gedaan. Het is gewoon -2en het voelt aan als -10
Ik zie oh-oh niet? Ben je niet in de war met Bamba en haar UI die er op lijkt?quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Qwea het volgende:
oooooh-ooooh, wat hebbie in je bento trouwens?
quote:Op maandag 14 december 2009 14:33 schreef Maes het volgende:
In Steenwijk is het altijd koud, zomer en winter
in de auto was het ook koud idd!quote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn hier niets gewend denk ikIk had het ook al heel koud, zelfs toen ik al in de auto zat
![]()
[..]
Ik zie oh-oh niet? Ben je niet in de war met Bamba en haar UI die er op lijkt?
IK OOOOOOOKquote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik moet mijn kerstkaarten nog schrijven trouwens![]()
Planten water geven met een gieterquote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Hier vindt de kat het water dat in de kerstboomstandaard gegoten wordt erg interessant.. Klaterend water is blijkbaar uitnodigend om te drinken..
Je moet geloof ik wel een beetje oppassen dat ze het daarna niet uit de standaard gaat drinken. Ik geloof dat het water in de kerstboomstandaard niet al te best is voor katten, giftig geloof ik zelfs.quote:Op maandag 14 december 2009 14:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Hier vindt de kat het water dat in de kerstboomstandaard gegoten wordt erg interessant.. Klaterend water is blijkbaar uitnodigend om te drinken..
Ik BLIJF er gewoon oh-oh in zien telkensquote:Op maandag 14 december 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik zie oh-oh niet? Ben je niet in de war met Bamba en haar UI die er op lijkt?
Ik heb ook wel weer zin in een smakelijke Bentofoto.quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
in de auto was het ook koud idd!
en nee, ikke niet in de war. Mijn bitchje leest vast wel mee
Dus oohoohtje! vertellen
Want jij doet dat met een... ?quote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Planten water geven met een gieter
Nou dat is klaterend water en dat kan dus niet zonder dat er een freggel onder hangt om met haar tongetje de straal te verstoren.quote:
Ik heb daarom alvast maar appeltaart met slagroom gegetenquote:Op maandag 14 december 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook wel weer zin in een smakelijke Bentofoto.
Al krijg ik er wel steevast trek van
Ze bedoelt dat je dan dat effect dat Morrie beschrijft ook hebt en dat ze dat heeft ondervonden, pipoquote:
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 14 december 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb daarom alvast maar appeltaart met slagroom gegeten
Wat vervolgens uit mn klauwen viel en nu zit de bank en mn shirt onder de slagroom, maar dat terzijde. Hij was wel lekkah
Doosquote:Op maandag 14 december 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb daarom alvast maar appeltaart met slagroom gegeten
Wat vervolgens uit mn klauwen viel en nu zit de bank en mn shirt onder de slagroom, maar dat terzijde. Hij was wel lekkah
Ik had dit ook nog nooit gehoord tot vorig jaar toen Boor net bij jullie was ingetrokken. Ik heb tot nu toe (kat is 6 jaar inmiddels) elk jaar een echte boom gehad en kat is nog steed springlevend. Misschien heeft ze niet van het water gedronken dat kan ook.quote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet geloof ik wel een beetje oppassen dat ze het daarna niet uit de standaard gaat drinken. Ik geloof dat het water in de kerstboomstandaard niet al te best is voor katten, giftig geloof ik zelfs.
Niet om je bang te maken hoor en ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat er daadwerkelijk een kat door omgevallen is, maar google maar eens op 'kerstboom giftig kat'.
Ja dat was (inmiddels) duidelijk, maar ik had het echt niet doorquote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat je dan dat effect dat Morrie beschrijft ook hebt en dat ze dat heeft ondervonden, pipo
Ja maar, het isser al af want ik heb baloe de slagroom laten oplikkenquote:
Niet goed?quote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Planten water geven met een gieter
Ik weet het, heb d'r ook meteen bij de boom weggestuurd. En in de kamer is ze eigenlijk bijna nooit als wij daar ook niet zijn. Maar volgens mij kwam het van het klaterend water geven dat het ineens interessant was..quote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet geloof ik wel een beetje oppassen dat ze het daarna niet uit de standaard gaat drinken. Ik geloof dat het water in de kerstboomstandaard niet al te best is voor katten, giftig geloof ik zelfs.
Niet om je bang te maken hoor en ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord dat er daadwerkelijk een kat door omgevallen is, maar google maar eens op 'kerstboom giftig kat'.
Slecht voor de rubberquote:
Neejquote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Doos![]()
Heb je de beertjes al lager gehangen?
Deze niet, maar ik heb net gisteren zoiets gemaakt als uitprobeersel voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 14 december 2009 14:40 schreef MrSubtle het volgende:
DML, die koekjes op jouw UI, heb je die zelf gemaakt / recept van? Ik vind die zooo leuk uitzien![]()
Het zal ook wel lichtelijk overdreven zijn hoor, maar je weet maar nooit!quote:Op maandag 14 december 2009 14:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had dit ook nog nooit gehoord tot vorig jaar toen Boor net bij jullie was ingetrokken. Ik heb tot nu toe (kat is 6 jaar inmiddels) elk jaar een echte boom gehad en kat is nog steed springlevend. Misschien heeft ze niet van het water gedronken dat kan ook.
Okay... ik trek mijn verzoek voor plaatjes terugquote:
Huh?quote:
Fooooootoooooooquote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Deze niet, maar ik heb net gisteren zoiets gemaakt als uitprobeersel voor mijn verjaardag.
Foei Q'tje! Das heul niet goed voor 'm!quote:Op maandag 14 december 2009 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, het isser al af want ik heb baloe de slagroom laten oplikken
Ik heb nog wel een paar vlekken nu in mn shirt. En een snotvlek
Ja maar het loopt naar beneden en blijft liggen op de rubbers rond de ramen. Ik heb me laten vertellen dat dat heel slecht is voor de rubber, kan de auto van gaan lekkenquote:Op maandag 14 december 2009 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh?
Echt? Maar, -ja ik ben blond- je spuit het op je voorraam aan de buitenkant.. toch niet op het rubber?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |