Owwwwwwquote:Op maandag 14 december 2009 13:56 schreef nieslief het volgende:
Sorry de pook in de versnelling zetten..... Zo beter?
True, we worden oudquote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die senioren van tegenwoordig snappen subtiele humor niet
Ja nou, lekker danquote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
hmm die is toch wat kleiner dan ik had gedacht... weet inderdaad niet of die niet helemaal vast vriest, ik neem terug wat ik eerder zei dus
Toch wel met een hete pan he... niet slaande???quote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, lekker dan![]()
Heb het ijs net weer voorzichtig kapot gemaakt, hij zat weer helemaal dicht
Nee! Want my latest BFF is heul niet oud!!!!quote:
VOORZICHTIG schreef ik tochquote:Op maandag 14 december 2009 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch wel met een hete pan he... niet slaande???
vijvertips in de winterquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, lekker dan![]()
quote:
ja, maar toch... klein vijvertje... daar klinkt voorzichtig breken hard in door... jij hebt straks dove vissen...quote:Op maandag 14 december 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
VOORZICHTIG schreef ik toch
Het was nog maar dun, dus ik kon het voorzichtig breken. Ik weet dat je er niet op moet stampen of slaan.
ik heb net ook al iets gepost... als het nu niet goed komt!quote:Op maandag 14 december 2009 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vijvertips in de winter
staat ook iets over hoe je het beste gaatjes kan maken in het ijs
HIIIIEEEERRRRKOMEN JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE!, HE!, HIEEEEEEERRRRRRRR!!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar toch... klein vijvertje... daar klinkt voorzichtig breken hard in door... jij hebt straks dove vissen...
als het nu niet goed komt, eet huize Greys vis met kerstquote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb net ook al iets gepost... als het nu niet goed komt!
quote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HIIIIEEEERRRRKOMEN JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE!, HE!, HIEEEEEEERRRRRRRR!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
ik kan toch maar beter eerlijk zijn? anders heb jij straks ook bevroren visticks zonder paneerlaagjequote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, lekker dan![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik kan toch maar beter eerlijk zijn? anders heb jij straks ook bevroren visticks zonder paneerlaagje
Ja hoor allebei aan het spoken vannacht.quote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef Bamba het volgende:
JJH
Nies, zijn nu toch alle 2 je ventjes ziek?
Hellooooo!quote:
Dan doe ik ze wel in een emmer in de schuur als het ijs te dik gaat wordenquote:Op maandag 14 december 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik kan toch maar beter eerlijk zijn? anders heb jij straks ook bevroren visticks zonder paneerlaagje
Agos..Arme ventjes en arme mama...Je zult wel niet veel geslapen hebben vannachtquote:Op maandag 14 december 2009 14:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja hoor allebei aan het spoken vannacht.
quote:Op maandag 14 december 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Dan doe ik ze wel in een emmer in de schuur als het ijs te dik gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |