Van Gennip was natuurlijk ook gewoon gedoped... die had toch een dopingdokter om de hoek wonen als ik me niet vergisquote:Op zondag 3 januari 2010 17:06 schreef mitt het volgende:
Ik mag hopen dat niet alleen het Oost-Duitse dopingregime aan bod komt.
Het eerste wat ik dacht was: "Dat moet Niemann zijn"quote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef rubbereend het volgende:
die techniek van Niemann bij de start van de 1500dat zag er echt niet uit
Een soort parachutes.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Die pakken van de Nederlandse ploeg in Calgary waren trouwens
Ze is nog steeds een leuke meid. Schaatst nog wel eens hier om de hoek op ons ijsbaantje.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Yvonne was toen nog leuk... jammer dat ze in 1988 opgehouden is met leven... verzuurde doos
Maar wat waren de tijden goed, tenminste dat viel mij op. 4.12 en 7,14 zijn echt fantastische tijden als je ze met nu vergelijkt(klapschaatst, vooruitgang in trainingen enz).quote:Op zondag 3 januari 2010 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een soort parachutes.
Wel apart om Niemann te zien krabbelen en zwabberen op de 1500...En wat waren de verschillen groot. Kania zette haar tegenstandster (een Nederlandse dacht ik) op een halve ronde?
Nou het laatste wat ik van haar mee kreeg was aan tafel bij Mart Smeets tijdens de Spelen van 2006 in Turijjn... toen was het een enorme vrieskiestquote:Op zondag 3 januari 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is nog steeds een leuke meid. Schaatst nog wel eens hier om de hoek op ons ijsbaantje.
Klopt. Dokter Karstens uit Haarlem. Waar zij ook woonde. Hij verklaarde later topsporters te hebben gediend met doping zodat ze niet in het illegale circuit hoefden te komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Gennip was natuurlijk ook gewoon gedoped... die had toch een dopingdokter om de hoek wonen als ik me niet vergis
Klok-klepel.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:33 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Dokter Karstens uit Haarlem. Waar zij ook woonde. Hij verklaarde later topsporters te hebben gediend met doping zodat ze niet in het illegale circuit hoefden te komen.
http://www.trouw.nl/krant(...)_Michel_Karsten.htmlquote:Op maandag 4 januari 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Klok-klepel.
Klopt niets van het verhaal en de geruchten over Michel Karsten. Dat is later ook in een paar rechtzaken gecorrigeerd.
Als je mij niet geloofd moet je het anders Bart Veldkamp maar vragen. Die is er ook nog bij betrokken geweest.
Ja ik denk echt niet dat die zo schoon waren als ze willen doen geloven... maar aan de andere kant hebben die Oost-Duitsen zich met name mentaal gek laten maken door elkaar en presteerden ze daardoor waarschijnlijk onder hun kunnen... helemaal toen ze een nederlaag leden op de 3km. Ze waren natuurlijk helemaal niet gewend aan verliezen dus dat kwam extra hard aan waardoor die andere afstanden ook niet helemaal lekker liepen.... bij Van Gennip werkte het precies andersomquote:Op maandag 4 januari 2010 09:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)_Michel_Karsten.html
http://www.trouw.nl/krant(...)p_daagt_Karsten.html
Meer daar over.
Vond overigens zowel van Gennip als Kloosterboer wat zenuwachtig overkomen toen eventueel dopinggebruik ter sprake kwam in Andere Tijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |