Ahaquote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Goed werk hoor dat ze doen, laat dat duidelijk zijn.
Vrouwen zijn nou eenmaal van jongs af aan gewend om hun borsten te gebruiken in de strijd om aandachtquote:Op maandag 14 december 2009 11:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kanker is kanker, of het nou in je longen zit of in je borst.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:46 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nou eenmaal van jongs af aan gewend om hun borsten te gebruiken in de strijd om aandacht![]()
Ben heus de kwaadste niet hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 13:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Aha![]()
Dat is zeker zo ja. Maar ik vraag het me ook wel af hoor, ben wel benieuwd.
Ik zou ook graag eens zien of mensen nog zoveel zouden doneren als het niet meer van de belasting af kon. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ja, dat is ook een ziensweg.quote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef PietPossum het volgende:
rokers spekken de overheidskas, overheid steunt onderzoeken o.a. naar kanker (zeggen ze), dus rokers helpen pinkribbon. Cirkel rond, geen gehuil meer
Ik zou je maar even laten checken, waarschijnlijk zit die opgekropte woede in de vorm van een knobbeltje in je rechtertietquote:Op maandag 14 december 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
zie je dat je echt niets van borstkanker weet
OOK NIET ROKERS KRIJGEN BORSTKANKER SUKKELTJE![]()
Mn oma en mn moeder aan borstkanker mogen begraven, mn oma had nooit gerookt..
de zus van mn pa rookt niet, hoppa, borstkanker
de zus van mn ma rookt niet, hoppa borstkanker
mn moeder was de enige die gerookt had![]()
BONUSKLACHT: sukkels die niet weten dat borstkanker niet per se van roken komt![]()
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 17:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Bij ons op school: hamburgers verkopen ten behoeve van de hartstichting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |