Ik twijfel. Enerzijds wil ik dat fatsoensregels die respect uitdrukken blijven bestaan en niet verder afkalven, anderzijds wil ik erop vertrouwen dat Enait een uitzondering blijft en dat fatsoen blijft prevaleren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies.
Ik denk verder dat 99,99% van de mensen gewoon opstaat als een rechter binnen komt wandelen. Waarom dan beginnen te schermen met regels en geboden als iemand die het niet doet meteen herkent kan worden voor wat hij is?
Ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:17 schreef Chadi het volgende:
Groot gelijk.. opstaan doe je voor invaliden in de bus om ze een plek te geven.
O neequote:Ik zie het verband niet want moslims als Enait kennen we hier verder gelukkig niet.
Probleem is dat bepaalde mensen niet meer snappen wat fatsoen is. Dan maar regels.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nu is dat een regel en het opstaan een fatsoensnorm. Behoorlijk verschil in deze!
[..]
Heerlijk heldere mening!Ik ben het wel met hem eens.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, en als moslims in een moskee gedragsregels op kunnen stellen, dan kunnen wij dat toch zeker ook wel voor gebouwen als een rechtbank! Hoe moeilijk is dat? Gewoon regels opstellen, want schijnbaar is het voor sommige 'Nederlanders' te moeilijk om doodgewone fatsoensnormen te respecteren. Ze hebben regels nodig, anders geldt het schijnbaar niet.
Enkel hebben ze respect voor de eigen ideologie-genotenquote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
We weten uitermate goed wat het woord respect betekent en inhoud. Bij ons Moslim is respect geen wassen neus maar een levenswijze. Wij hebben (nog) respect voor ouderen, hebben geen grote mond tegen ouders e.d.
Dat kan zo in de Van Dale als definitie van moslimquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die mensen hebben het woord 'respect' voor in de mond liggen, en ze gebruiken niet zelden geweld om het te krijgen - Ik denk dat je klappen krijgt als je een moskee binnenloopt zonder je schoenen uit te doen, bv - maar het geven is ze onbekend.
Ach jeetjequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blij dat onze autochtone Nederlanders en bewonderaars van nazi's duidelijk maken wat fatsoen en respect is.
Fatsoen vuile kutmoslim! Hoor je me, vieze Marokkaan, respect! Zo doen wij fatsoenlijke beschaafde respectvolle mensen dat in Nederland! Wij weten het hoe het hoort, wij weten hoe we netjes met elkaar omgaan vanuit onze Joods-Christelijke traditie. Knettergek mevrouw de voorzitter, knettergek!quote:
Jankbalquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Fatsoen vuile kutmoslim! Hoor je me, vieze Marokkaan, respect! Zo doen wij fatsoenlijke beschaafde respectvolle mensen dat in Nederland! Wij weten het hoe het hoort, wij weten hoe we netjes met elkaar omgaan vanuit onze Joods-Christelijke traditie. Knettergek mevrouw de voorzitter, knettergek!
In dit land schelden we elkaar uit als we niks te melden hebben, zo gaat dat hier, je past je maar lekker aan onze normen en waarden en anders rot je maar op.quote:
Huichelaar eerste klasse ben jij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In dit land schelden we elkaar uit als we niks te melden hebben, zo gaat dat hier, je past je maar lekker aan onze normen en waarden en anders rot je maar op.
we schelden in NL alleen als we niet kunnen winnen met normale argumenten.....dat is altijd al zo geweest. Wat jij huilt is nog erger dan poepquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In dit land schelden we elkaar uit als we niks te melden hebben, zo gaat dat hier, je past je maar lekker aan onze normen en waarden en anders rot je maar op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |