Strijken is leuk, niet klagen. Welterusten.quote:Op maandag 14 december 2009 00:27 schreef Slayage het volgende:
ik ga pitten mensjes, morgen arbeit en moet ook nog eens eerder opstaan om nog te strijkenwat was dat over luiheid?
![]()
![]()
![]()
esen kalin
Hier hebben we de fascistische/nationalistische Turk.quote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef siddha het volgende:
Derde dag van Koerdische rellen Turkije
Vind het daarom ook grappig als mensen echt blij zijn dat DTP is gesloten, het is niet de oplossing en ik geloof ook niet dat het een stap is naar de oplossing.quote:Op maandag 14 december 2009 00:30 schreef IHVK het volgende:
Mensen uit beide kampen trappen er keihard in. Er wordt weer hard gegeneraliseerd 'jullie Koerden dit' en die mongolen in de grote steden kunnen zich niet gedragen en gooien molotovcocktails (waarbij 1 meisje van 17 om het leven kwam)
Gaat inderdaad lekker.
Onderdeel van de grapquote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze praten Marokkaans. Of is dat ook onderdeel van de grap.
welterusten Bilmiyorem.quote:Op maandag 14 december 2009 00:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Welterusten IHVK. En hallo AryaMehr.
Eerst leren, ik ga nu ook denk ik, welterusten.quote:Op maandag 14 december 2009 00:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
welterusten Bilmiyorem.
Ga slapen enzo!
Toen ik vorig jaar in Istanbul bivakkeerde, was elke dag rellen in de buurt waar ik zat, ik heb toen echt hekel aan hun gekregenquote:Op maandag 14 december 2009 00:30 schreef IHVK het volgende:
Mensen uit beide kampen trappen er keihard in. Er wordt weer hard gegeneraliseerd 'jullie Koerden dit' en die mongolen in de grote steden kunnen zich niet gedragen en gooien molotovcocktails (waarbij 1 meisje van 17 om het leven kwam)
Gaat inderdaad lekker.
En landloze Persquote:Op maandag 14 december 2009 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hier hebben we de fascistische/nationalistische Turk.
Hen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar in Istanbul bivakkeerde, was elke dag rellen in de buurt waar ik zat, ik heb toen echt hekel aan hun gekregen
Je bent zeker te goed geassimileerd, ventjequote:
goede nacht, meissiequote:Op maandag 14 december 2009 00:45 schreef Ayca het volgende:
Nouja ik ga ook maar eens slapen denk ik
Iyi geceler![]()
Wat hebben de Turken bereikt dan? Toen wij 30 jaar geleden Turkije bezochten was het haast een derdewereldland. Turkije heeft enkel geprofiteerd van de Iran-Irak oorlog, waarbij de economie van Iran sterk stagneerde. Ten tijde van de Shah domineerde Iran het Midden-Oosten. Overigens bezoeken elk jaar nog 1 miljoen Iraniers Turkije als vakantieland. Stenen tijdperk? Grappenmaker. Turkije zou geen flikker voorstellen, als de baardapen die nu Iran regeren er niet waren.quote:Op maandag 14 december 2009 00:43 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent zeker te goed geassimileerd, ventje
moet je nu niet op FP schreeuwen dat Turken geen beschaving hebben en maar barbaren zijn? Wat doe je dan hier op Turkenforum, of ben je jaloers wat de Turken wel bereikt hebben en jullie nog in de stenen tijdperk leven, en alleen maar te kankeren op Turkije en Israelbeetje zelfreflecitie zou jou iig niet kwaad doen
Sommige mensen vragen er gewoon om.quote:Op maandag 14 december 2009 00:54 schreef zarGon het volgende:
Ik vind dat zo jammer hè. Posts met zulke inhoud, van beide kanten...
Wat doe je eigenlijk hier op TUrkentopic als je die Turken toch maar een barbaarse volk van lafaarden vind? Je kunt toch juist een Prerzentopic openen wij vallen jou dan niet lastig en jij ons nietquote:Op maandag 14 december 2009 00:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sommige mensen vragen er gewoon om.
Ik heb geen hekel aan Turken, wel aan ultra-nationalistische Turken.quote:Op maandag 14 december 2009 01:02 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier op TUrkentopic als je die Turken toch maar een barbaarse volk van lafaarden vind? Je kunt toch juist een Prerzentopic openen wij vallen jou dan niet lastig en jij ons niet
Dus jij hebt nooit gevonden dat Turken weer terug getrapt moesten worden naar Mongolie,quote:Op maandag 14 december 2009 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Turken, wel aan ultra-nationalistische Turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |