quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
sende....quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet nu nog een hoofdstuk eco en m&o inhalen, kan best lukken, als m'n moeder zo niet vraagt waarom ik nog niet slaap
Ga leren dan!quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet nu nog een hoofdstuk eco en m&o inhalen, kan best lukken, als m'n moeder zo niet vraagt waarom ik nog niet slaap
Ook teveel geld?quote:Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef zarGon het volgende:
Ik zit door IHVK wel die DNA-pakketjes te bekijken.
HODFR..
Haha nou als je er zo enthousiast over bent zal ik er morgen eens naar kijkenquote:Op maandag 14 december 2009 00:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hadden het ooit verteld maar kan me effe niet de naam de koy voor de geest halen
farmville is UBER KEWL!!!! zelfs de vader van IHK speelt![]()
het is echt leuk, als je een facebookaccout hebt moet je het zeker proberen het is heel simpel, maar zo verslavend, nu is het helemaal leuk, kerst, sneeuw, kerstbomen, kerstcadeaus, sneeuwpoppen, snoep, op het moment is het extra leuk vind ik
dan is de uitkomst 49% koerdisch, 49% armeens 2% turksquote:Op maandag 14 december 2009 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
273 euro, volgens Google.
Best te doen, eigenlijk. Wel een lap geld, dat wel.
Doe twee verschillende tests.quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan er wel voor sparen. Maar ja, is het waar?.
feestquote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan is de uitkomst 49% koerdisch, 49% armeens 2% turks
en dan?![]()
![]()
ik zou me ziek meldenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dan?![]()
![]()
Meen je het? dit is de toets waar ik me ziek voo rheb gemeld en ik ga ervan uit dat ik m morgen moet inhalen, ziek gemeld en alsnog niet geleerd.quote:
GEWOON DOENquote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nou als je er zo enthousiast over bent zal ik er morgen eens naar kijken
Turken zijn divers?quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Turken zijn lui.
Turken zijn dik.
Turken zijn slim.
Turken zijn mooi.
Turken zijn behaard.
Turken zijn overheersend.
Turken zijn niet nationalistisch.
Wie vult het rijtje aan?
Wel jammer dat ze niet zo precies kunnen zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 00:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik denk niet dat ze zo specifiek kunnen zijn hoor trouwens. Eerder Centraal-Aziatisch/Anatolisch/Europees
just kiddingquote:Op maandag 14 december 2009 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Meen je het? dit is de toets waar ik me ziek voo rheb gemeld en ik ga ervan uit dat ik m morgen moet inhalen, ziek gemeld en alsnog niet geleerd.
Dan begrijp ik mijn haat jegens Turken beter.quote:Op maandag 14 december 2009 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
en dan?![]()
![]()
zometeen eerst naturel chipsquote:Op maandag 14 december 2009 00:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
just kidding
log uit en ga meteen blokken dametje!!!
Turkenhaterquote:Op maandag 14 december 2009 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan begrijp ik mijn haat jegens Turken beter..
quote:Op maandag 14 december 2009 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan begrijp ik mijn haat jegens Turken beter..
Het is beter rustig aan te doen dan nu nietwillend, gestresst leren.quote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef IHVK het volgende:
Over 4 minuten ben je weg hoor.
Niks geen chips.
1 tussenuur, maar ik bedenk me net dat ik nog veel eng hw moetinhalen, niet moeilijk, maar we hebben nu een enge docentequote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef Ayca het volgende:
Heb je geen tussenuren morgen? al zou ik niet tot morgen wachten.. (het is eigenlijk al morgen, maar je begrijpt wat ik bedoel)
ooit sliep ik vroeger dan datquote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef IHVK het volgende:
Op jouw leeftijd vond ik om 11 uur slapen al heel wat.
Je doet gewoon aan typisch uitstelgedrag.quote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is beter rustig aan te doen dan nu nietwillend, gestresst leren.
DTP sluiten was niet de oplossingquote:Op maandag 14 december 2009 00:26 schreef siddha het volgende:
Derde dag van Koerdische rellen Turkije
Hoe kom ik er vanaf?quote:Op maandag 14 december 2009 00:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je doet gewoon aan typisch uitstelgedrag.
Eerst nog even dit
Eerst een deadline.
Dan nog even chips eten.
Dan nog even huppeldepup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |