abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75625225
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Uh nee. Als je nu al zo veel moeite hebt met school, dan is de uni wel een flink stuk moeilijker, hoor.
Misschien krijg ik zin om te werken omdat alles op een sneller tempo gaat.
Ik ben een pure Turk.
pi_75625272
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef siddha het volgende:

[..]

Nee het is niet leeftijdsgebonden, maar ik praat over 17 jaar terug
Is nu niet meer van toepassing

Eigenlijk slecht, Nederland wil een kenniseconomie worden, maar weren wel mensen zo van de universiteit
pi_75625290
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het is vrijwel overal 21+.
Ik was 19 en zat toen nog op VHBO (ik weet niet of vhbo nog bestaat) maar ik heb geen problemen met mijn leeftijd gehad, wel met die verdomde Auer waar ik niets van begreep, misschien is de regel wel strenger geworden, ik weet het niet, maar in Katholieke uni van Nijmegen kon ik al direct beginnen
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75625291
een vriendin komt thuis en zegt "amaaaan", die vader moet lachen en dat meisje zegt dat het Turks is, vader zegt: volgens Emel is alles Turks.
Ik ben een pure Turk.
pi_75625330
•Wiskunde 1. Het beantwoorden van vragen op vwo-niveau met betrekking tot onderdelen van de wiskunde.
•Geschiedenis. Men moet blijk geven van kennis van de vaderlandse en algemene geschiedenis in de twintigste eeuw (vanaf 1914). Er wordt verwacht dat men op de hoogte is van actuele gebeurtenissen.
•Engels. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit The Times of een vergelijkbaar dag- of weekblad.
Eén van de onderstaande onderdelen, naar keuze van de kandidaat:
•Duits. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit de Frankfurter Allgemeine of een vergelijkbaar dag- of weekblad.
•Frans. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit Le Monde of een vergelijkbaar dag- of weekblad.

dit heb je bijv nodig voor sociale wetenschappen, ziet er niet zo erg uit hoor
Ik ben een pure Turk.
pi_75625350
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
een vriendin komt thuis en zegt "amaaaan", die vader moet lachen en dat meisje zegt dat het Turks is, vader zegt: volgens Emel is alles Turks.
Eh wat
pi_75625382
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Alsof we nu wel wat uitvoeren op school.
Als ik me niet vergis zit je al in VWO dus als je beetje geduld en doorzettingsvermogen hebt ben je in niet al te lange tijd je mede studenten aan het pesten
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75625398
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
•Wiskunde 1. Het beantwoorden van vragen op vwo-niveau met betrekking tot onderdelen van de wiskunde.
•Geschiedenis. Men moet blijk geven van kennis van de vaderlandse en algemene geschiedenis in de twintigste eeuw (vanaf 1914). Er wordt verwacht dat men op de hoogte is van actuele gebeurtenissen.
•Engels. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit The Times of een vergelijkbaar dag- of weekblad.
Eén van de onderstaande onderdelen, naar keuze van de kandidaat:
•Duits. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit de Frankfurter Allgemeine of een vergelijkbaar dag- of weekblad.
•Frans. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit Le Monde of een vergelijkbaar dag- of weekblad.

dit heb je bijv nodig voor sociale wetenschappen, ziet er niet zo erg uit hoor
Sociale wetenschappen stelt dan ook weinig voor...
Een internationale studente die ik viavia ken heeft soms weken van 0 uur
pi_75625413
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Eh wat
"aman" is turks
Ik ben een pure Turk.
pi_75625441
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef siddha het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis zit je al in VWO dus als je beetje geduld en doorzettingsvermogen hebt ben je in niet al te lange tijd je mede studenten aan het pesten
ik ben net 19 als ik klaar ben met VWO, ik wil eerder, zou eerst net 18 naar uni gaan (blijven zitten), ik wil het versnellen
Ik ben een pure Turk.
pi_75625448
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Is nu niet meer van toepassing

Eigenlijk slecht, Nederland wil een kenniseconomie worden, maar weren wel mensen zo van de universiteit
Nederland is af aan het glijden met hun kenniseconomie
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75625500
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik ben net 19 als ik klaar ben met VWO, ik wil eerder, zou eerst net 18 naar uni gaan (blijven zitten), ik wil het versnellen
Kijk dan naar de toelatingsexamens en meld je je aan
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75625508
VWO-certificaten rechten
Via de Colloquium Doctum procedure is het mogelijk om toegelaten te worden zonder dat je aan de toelatingseisen (afgerond VWO of HBO-propedeuse) voldoet. Wel vragen de bacheloropleidingen om deelcertificaten op VWO-niveau in tenminste de vakken Nederlands, Engels en Geschiedenis. Afhankelijk van vooropleiding en ervaring kunnen hier nog eisen aan toegevoegd worden, bijvoorbeeld VWO-deelcertificaten Frans/Duits
Ik ben een pure Turk.
pi_75625522
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef siddha het volgende:

[..]

Kijk dan naar de toelatingsexamens en meld je je aan
mag niet van papa en mama
Ik ben een pure Turk.
pi_75625582
quote:

[..]

Hoe ga je het 'versnellen' door op je 21e een poging te wagen om toegelaten te worden op de uni? Als dat je niet lukt heb je én geen diploma én ben je al 21 .
Cool story, Hansel.
pi_75625586
quote:

[..]

Accepteren en VWO-diploma halen. Of werk gewoon harder
pi_75625628
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef siddha het volgende:

[..]

Nederland is af aan het glijden met hun kenniseconomie
alsof Nederland niet nog steeds één van de goedkoopste landen is om te studeren .
Cool story, Hansel.
pi_75625665
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hoe ga je het 'versnellen' door op je 21e een poging te wagen om toegelaten te worden op de uni? Als dat je niet lukt heb je én geen diploma én ben je al 21 .
Ja, ontdek net dat je inderdaad 21 moet zijn.
Het leek zo simpel, m'n geschiedenis leren, wiskunde, engels (frans en/of duits).
Ik ben een pure Turk.
pi_75625695
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:

[..]

Accepteren en VWO-diploma halen. Of werk gewoon harder
Ja VWO-diploma halen moet wel, anders vertraag ik het afstuderen juist met 2 jaar.
Ik ben een pure Turk.
pi_75625728
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

alsof Nederland niet nog steeds één van de goedkoopste landen is om te studeren .
misschien wel de goedkoopste maar niet de beste
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75625741
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja VWO-diploma halen moet wel, anders vertraag ik het afstuderen juist met 2 jaar.
Daarom, Bovendien is VWO gelijk aan een afgeronde MBO dacht ik
pi_75625791
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Daarom, Bovendien is VWO gelijk aan een afgeronde MBO dacht ik
Echt? Na MBO ga je toch naar HBO en na VWO kun je naar HBO en WO. Ik heb de stof van m'n broer gezien toen hij MBO deed, vind het echt niet te vergelijken met VWO.
Ik ben een pure Turk.
pi_75625835
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef siddha het volgende:

[..]

misschien wel de goedkoopste maar niet de beste
Maar dat heeft het ook nooit beweerd te zijn. Je kan naar Engeland of de VS gaan, maar dan moet je wel even wat meer dokken. Of dat het waard is, blijft de vraag.
Cool story, Hansel.
pi_75625934
krampppppppppppppppppp
Ik ben een pure Turk.
pi_75626041
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar dat heeft het ook nooit beweerd te zijn. Je kan naar Engeland of de VS gaan, maar dan moet je wel even wat meer dokken. Of dat het waard is, blijft de vraag.
Het is zeker de moeite waard, om in het buitenland te studeren
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')