Misschien krijg ik zin om te werken omdat alles op een sneller tempo gaat.quote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uh nee. Als je nu al zo veel moeite hebt met school, dan is de uni wel een flink stuk moeilijker, hoor.
Is nu niet meer van toepassingquote:Op maandag 14 december 2009 20:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee het is niet leeftijdsgebonden, maar ik praat over 17 jaar terug
Ik was 19 en zat toen nog op VHBO (ik weet niet of vhbo nog bestaat) maar ik heb geen problemen met mijn leeftijd gehad, wel met die verdomde Auer waar ik niets van begreep, misschien is de regel wel strenger geworden, ik weet het niet, maar in Katholieke uni van Nijmegen kon ik al direct beginnenquote:
Eh watquote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
een vriendin komt thuis en zegt "amaaaan", die vader moet lachen en dat meisje zegt dat het Turks is, vader zegt: volgens Emel is alles Turks.
Als ik me niet vergis zit je al in VWO dus als je beetje geduld en doorzettingsvermogen hebt ben je in niet al te lange tijd je mede studenten aan het pestenquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof we nu wel wat uitvoeren op school.
Sociale wetenschappen stelt dan ook weinig voor...quote:Op maandag 14 december 2009 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
•Wiskunde 1. Het beantwoorden van vragen op vwo-niveau met betrekking tot onderdelen van de wiskunde.
•Geschiedenis. Men moet blijk geven van kennis van de vaderlandse en algemene geschiedenis in de twintigste eeuw (vanaf 1914). Er wordt verwacht dat men op de hoogte is van actuele gebeurtenissen.
•Engels. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit The Times of een vergelijkbaar dag- of weekblad.
Eén van de onderstaande onderdelen, naar keuze van de kandidaat:
•Duits. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit de Frankfurter Allgemeine of een vergelijkbaar dag- of weekblad.
•Frans. Vertaling van een stuk eenvoudig proza uit Le Monde of een vergelijkbaar dag- of weekblad.
dit heb je bijv nodig voor sociale wetenschappen, ziet er niet zo erg uit hoor
ik ben net 19 als ik klaar ben met VWO, ik wil eerder, zou eerst net 18 naar uni gaan (blijven zitten), ik wil het versnellenquote:Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef siddha het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zit je al in VWO dus als je beetje geduld en doorzettingsvermogen hebt ben je in niet al te lange tijd je mede studenten aan het pesten
Nederland is af aan het glijden met hun kenniseconomiequote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is nu niet meer van toepassing![]()
Eigenlijk slecht, Nederland wil een kenniseconomie worden, maar weren wel mensen zo van de universiteit
Kijk dan naar de toelatingsexamens en meld je je aanquote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben net 19 als ik klaar ben met VWO, ik wil eerder, zou eerst net 18 naar uni gaan (blijven zitten), ik wil het versnellen
mag niet van papa en mamaquote:Op maandag 14 december 2009 20:13 schreef siddha het volgende:
[..]
Kijk dan naar de toelatingsexamens en meld je je aan
Hoe ga je het 'versnellen' door op je 21e een poging te wagen om toegelaten te worden op de uni? Als dat je niet lukt heb je én geen diploma én ben je al 21quote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben net 19 als ik klaar ben met VWO, ik wil eerder, zou eerst net 18 naar uni gaan (blijven zitten), ik wil het versnellen
Accepteren en VWO-diploma halen. Of werk gewoon harderquote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof Nederland niet nog steeds één van de goedkoopste landen is om te studerenquote:Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Nederland is af aan het glijden met hun kenniseconomie
Ja, ontdek net dat je inderdaad 21 moet zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe ga je het 'versnellen' door op je 21e een poging te wagen om toegelaten te worden op de uni? Als dat je niet lukt heb je én geen diploma én ben je al 21.
Ja VWO-diploma halen moet wel, anders vertraag ik het afstuderen juist met 2 jaar.quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Accepteren en VWO-diploma halen. Of werk gewoon harder
misschien wel de goedkoopste maar niet de bestequote:Op maandag 14 december 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
alsof Nederland niet nog steeds één van de goedkoopste landen is om te studeren.
Daarom, Bovendien is VWO gelijk aan een afgeronde MBO dacht ikquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja VWO-diploma halen moet wel, anders vertraag ik het afstuderen juist met 2 jaar.
Echt? Na MBO ga je toch naar HBO en na VWO kun je naar HBO en WO. Ik heb de stof van m'n broer gezien toen hij MBO deed, vind het echt niet te vergelijken met VWO.quote:Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom, Bovendien is VWO gelijk aan een afgeronde MBO dacht ik
Maar dat heeft het ook nooit beweerd te zijn. Je kan naar Engeland of de VS gaan, maar dan moet je wel even wat meer dokken. Of dat het waard is, blijft de vraag.quote:Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef siddha het volgende:
[..]
misschien wel de goedkoopste maar niet de beste
Het is zeker de moeite waard, om in het buitenland te studerenquote:Op maandag 14 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar dat heeft het ook nooit beweerd te zijn. Je kan naar Engeland of de VS gaan, maar dan moet je wel even wat meer dokken. Of dat het waard is, blijft de vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |