niet =(quote:Waar hij letterlijk gehakt maakte van zijn tegenstander
quote:Hij schoot letterlijk de lat door midden
Je kunt ook letterlijk gehakt van iemand makenquote:Op maandag 14 december 2009 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
het kan toch dat de lat doormidden wordt geschoten?
Cartmanquote:Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt ook letterlijk gehakt van iemand maken
Opende hij er ook een topic over?quote:Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef n0ir het volgende:
Dat heb je van How I Met Your Mother waarin Robin dat ook doet.
Zij.quote:Op maandag 14 december 2009 00:16 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Opende hij er ook een topic over?
Moest ik ook aan denkenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 00:17 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken
nananananana i made you eat your parents
Iemand verrot trappen en alle tijd hebben om even aan je neus te krabbenquote:Op maandag 14 december 2009 00:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Gvd elke keer als ik vechtsport zie, moet ik gelijk aan de erm Krav Maga ofzo denken en Michielos
Chuck Norris draait een shagje terwijl hij 2 man geeftquote:Op maandag 14 december 2009 00:25 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Iemand verrot trappen en alle tijd hebben om even aan je neus te krabben
[ afbeelding ]
Now I remember.......thanks.quote:Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef n0ir het volgende:
Dat heb je van How I Met Your Mother waarin Robin dat ook doet.
Rol je dan letterlijk of figuurlijk over de vloer?quote:Op maandag 14 december 2009 01:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
De verwachte reacties vind ik altijd uberlol.
Rofl. xD
Het "letterlijk" erin gaat juist tegen het hele principe van de hyperbool inquote:Op maandag 14 december 2009 01:18 schreef Ad_rem het volgende:
TS heeft nog nooit van een hyperbool als stijlfiguur gehoord. TS is tevens autist maar dat was al duidelijk (you see what I did there?).
quote:Op maandag 14 december 2009 01:10 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Rol je dan letterlijk of figuurlijk over de vloer?
Het woord "letterlijk" wordt dan "figuurlijk" gebruikt om als hyperbool te fungeren.quote:Op maandag 14 december 2009 01:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het "letterlijk" erin gaat juist tegen het hele principe van de hyperbool inDenk na voordat je wat zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |