abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76057185
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja accu van mn laptop.
Stiekem vind ik t af en toe heerlijk, dagje alleen. Wat ik nóg liever doe is de auto pakken en mee touren met de band maar dat ligt een beetje stil, vanaf maart begint de nieuwe clubtour gelukkig weer..
En zondag weer 2 fotoshoots gepland
Nu maar achter de laptop van mn pa geschaard om een filmpje te kijken..
Welke film?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76057271
ben er nog niet overuit, vermoedelijk een waarbij ik tijd dood en niet hoef na te denken
Had een aantal gedownload maar kan niet branden en mn accu he..
Ik heb wta met accu's, eerst mn auto, nu mn pc..
pi_76057276
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja accu van mn laptop.
Stiekem vind ik t af en toe heerlijk, dagje alleen. Wat ik nóg liever doe is de auto pakken en mee touren met de band maar dat ligt een beetje stil, vanaf maart begint de nieuwe clubtour gelukkig weer..
En zondag weer 2 fotoshoots gepland
Nu maar achter de laptop van mn pa geschaard om een filmpje te kijken..
altijd handig een extra pc bij de hand .
Ik zit lekker spelletjes te spelen op facebook..en muziek te luisteren en mezelf met ham kaasjes aan het volproppen
pi_76057355
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 20:57 schreef francis998 het volgende:

[..]

altijd handig een extra pc bij de hand .
Ik zit lekker spelletjes te spelen op facebook..en muziek te luisteren en mezelf met ham kaasjes aan het volproppen
Ik ben naar Mothy Python aan het kijken. Met een biertje. En aan het fokken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_76057425
ohja ik heb een glaasje port
hihi om een beetje volwassen mee te doen. Ik heb nl een hekel aan wijnen enz, bah.
Maar wel lekker dat wollige gevoel in je hoofd. Ik drink zo weinig dat ik altijd lekker licht en los wordt. vriendje zal dat tegenspreken
Denk dat ik t met de feestdagen voor mijn doen redelijk op een zuipen ga zetten, vermits ik niet moet terug rijden morgen
pi_76057480
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
ohja ik heb een glaasje port
hihi om een beetje volwassen mee te doen. Ik heb nl een hekel aan wijnen enz, bah.
Maar wel lekker dat wollige gevoel in je hoofd. Ik drink zo weinig dat ik altijd lekker licht en los wordt. vriendje zal dat tegenspreken
Denk dat ik t met de feestdagen voor mijn doen redelijk op een zuipen ga zetten, vermits ik niet moet terug rijden morgen
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
14 SHADES OF GREY
pi_76057528
als ik zeg dat ik weinig drink bedoel ik ook weinig 1 borreltje per kwartaal. Daarom is t zo lekker om af en toe een borreltje extra naar achteren te werken. Mag ook wel, genoeg shit gehad de afgelopen weken.
pi_76057606
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
als ik zeg dat ik weinig drink bedoel ik ook weinig 1 borreltje per kwartaal. Daarom is t zo lekker om af en toe een borreltje extra naar achteren te werken. Mag ook wel, genoeg shit gehad de afgelopen weken.
Dan drink ik wel iets meer. Een biertje per dag ongeveer
14 SHADES OF GREY
pi_76057716
hmmmmmm..tja..ik lust ook wel een zijn drankje op zijn tijd, een lekker biertje, of een run met cola..
Maar thuis of in de buurt van mijn moeder drink ik nooit..dat vind ik zo ongemakkelijk(mede door een redelijk dominante moeder..die er van uit gaat dat ik neit van drank hou) . Soms als ik alleen thuis ben drink ik wel een biertje.
Maar heb tussen vorig jaar December en Juni...meer dan genoeg op... dus nu ff niet. Zowieso drink ik in nederland nooit..ik ben namelijk vooral een sociale drinker..en echt een sociaal leven heb ik niet. Terwijl met een nicht en haar moeder(aangetrouwde tante) nou..gingen en kwamen de flessen soms op 1 nacht
pi_76057820
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:11 schreef francis998 het volgende:
hmmmmmm..tja..ik lust ook wel een zijn drankje op zijn tijd, een lekker biertje, of een run met cola..
Maar thuis of in de buurt van mijn moeder drink ik nooit..dat vind ik zo ongemakkelijk(mede door een redelijk dominante moeder..die er van uit gaat dat ik neit van drank hou) . Soms als ik alleen thuis ben drink ik wel een biertje.
Maar heb tussen vorig jaar December en Juni...meer dan genoeg op... dus nu ff niet. Zowieso drink ik in nederland nooit..ik ben namelijk vooral een sociale drinker..en echt een sociaal leven heb ik niet. Terwijl met een nicht en haar moeder(aangetrouwde tante) nou..gingen en kwamen de flessen soms op 1 nacht
Ik drink ook nooit meer thuis. Oh wacht ik woon ook niet meer bij mijn ouders

Zou je het wel leuk vinden om uit te gaan of gezellig met vrienden af te spreken?
14 SHADES OF GREY
pi_76058010
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik drink ook nooit meer thuis. Oh wacht ik woon ook niet meer bij mijn ouders

Zou je het wel leuk vinden om uit te gaan of gezellig met vrienden af te spreken?

Een echte uitgaansfan ben ik niet. En sowieso in de winter ben ik anti-sociaal..dan doe ik het liefst aan de winterslaap. En afspreken deed ik weleens aan..gewoon overdag de stad in ofzo..maar ik ben iemand die als er geen geld is..gewoon lekker thuisblijft...en dat is nu zowat de regel
Verder doe ik het nu ook rustig aan..moet namelijk een beslissing nemen van nu tot ongeveer juni..en het is niet niks.

(hmm..begin weer iets teveel over mezelf te ratelen ).
pi_76058042
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:24 schreef francis998 het volgende:

[..]

Een echte uitgaansfan ben ik niet. En sowieso in de winter ben ik anti-sociaal..dan doe ik het liefst aan de winterslaap. En afspreken deed ik weleens aan..gewoon overdag de stad in ofzo..maar ik ben iemand die als er geen geld is..gewoon lekker thuisblijft...en dat is nu zowat de regel
Verder doe ik het nu ook rustig aan..moet namelijk een beslissing nemen van nu tot ongeveer juni..en het is niet niks.

Ik begrijp het.
14 SHADES OF GREY
pi_76058246
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik begrijp het.
gelukkig.
Verder ga ik zo waarschijnlijk mijn bedje in. Ben nogal..moe gisteren slecht geslapen.
En ga me maar mentaal voorbereiden op een drukke dag morgen..want een van de zonen van mijn moeder vriendin is ook nog jarig . Dus moet ik waarschijnlijk morgen een beetje de charmante aardige gast vrouw uithangen terwijl ik eigenlijk behoorlijk non sociaal kan zijn tegen mensen die ik als "vreemden" beschouw
En eigenlijk hoor ik niet de huisvrouw te zijn..is mijn moeder degene die ze uitgenodigd heeft en die met die andere mevrouw een "band" heeft.
pi_76058417
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:34 schreef francis998 het volgende:

[..]

gelukkig.
Verder ga ik zo waarschijnlijk mijn bedje in. Ben nogal..moe gisteren slecht geslapen.
En ga me maar mentaal voorbereiden op een drukke dag morgen..want een van de zonen van mijn moeder vriendin is ook nog jarig . Dus moet ik waarschijnlijk morgen een beetje de charmante aardige gast vrouw uithangen terwijl ik eigenlijk behoorlijk non sociaal kan zijn tegen mensen die ik als "vreemden" beschouw
En eigenlijk hoor ik niet de huisvrouw te zijn..is mijn moeder degene die ze uitgenodigd heeft en die met die andere mevrouw een "band" heeft.
Succes morgen

Ik ga morgen op visite bij een tante die jarig is.
14 SHADES OF GREY
pi_76058663
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Succes morgen

Ik ga morgen op visite bij een tante die jarig is.
toevallig. Jij ook veel plezier
pi_76058796
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:50 schreef francis998 het volgende:

[..]

toevallig. Jij ook veel plezier
Dankje

Het kan nog erger een andere oom van mij is ook jarig morgen en het is geen tweeling. Maar goed mijn opa en oma hebben 13 kinderen dus zoiets kan gebeuren dan.
14 SHADES OF GREY
pi_76058911
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:24 schreef francis998 het volgende:

[..]

Dat vind ik nog meevallen. Thuisblijven als je geen geld hebt.
Ik blijf ook thuis als ik wel geld heb

Geen vriendin, dus voor mij een eenzame kerst
pi_76059100
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Geen familie?
14 SHADES OF GREY
pi_76059502
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:58 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

ook geen vrienden, bekenden of wat dan ook om wat mee te gaan doen?

En ach..als ik mijn moeder niet had zou het voor mij ook een eenzame kerst zijn
pi_76059547
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 22:18 schreef francis998 het volgende:

[..]

ook geen vrienden, bekenden of wat dan ook om wat mee te gaan doen?

En ach..als ik mijn moeder niet had zou het voor mij ook een eenzame kerst zijn
Je hebt ons op Fok! toch nog
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 26 december 2009 @ 00:27:45 #247
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76063990
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Is alles weer gemaakt bij je thuis Perico?
Ja hoor, alle waterleidingen, kranen en afvoeren zijn allang in orde, heb zelfs nog veel meer gedaan waarvan ik jullie de details zal besparen. Er mist alleen nog wat afwerking her en der. Heb zelfs net de laatste labels voor opbergdozen in de berging geprint, ben dus weer goed op orde. En daar word ik gelukkig van
quote:
Filmmarathon kan toch leuk zijn
In mijn eentje kan ik alles kijken, uren aan een stuk, als ik daar zin in heb, en ook met vrienden en vriendinnen (in het verleden). Maar met familie is dat anders. Dat heeft ook met mijn zus te maken. Haar humeur is allesbepalend voor de sfeer en heb daarom een beetje last van een zus complex.

Zo keken we bv. naar Angels & Demons van Tom Hanks, en die speelt in Rome, en mijn moeder is daar op vakantie geweest. Dus dan heeft ze de neiging om daar opmerkingen over te maken maar mijn zus haat dat dus kan ik niet echt ontspannen omdat ik niet tegen ruzie kan en daar haat ik mezelf dan weer om -- dat ik er op ga zitten wachten.

Als mijn vader en zus samen zijn is er ook binnen 2 uur ruzie. Nu heeft ze zich wel heel goed in de hand tegenwoordig en gaat het best, maar ik kom dus niet meer van die radar af die detecteert of er binnen een minuut ruzie ontstaat. Ik weet, ik zou er helemaaal niet op moeten letten, maar ik ben dus een beetje de bliksemafleider in de familie die spanningen bij voorbaat uit de weg meent te moeten ruimen.

Het weerhoudt me ervan om echt van familiebijeenkomsten te genieten, en dat zuigt. Dan ben ik vaak alleen maar opgelucht als alles goed verlopen is.
pi_76075110
Je hoeft toch ook niet perse films te kijken met je familie?
Children of the night. What music they make.
pi_76075146
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef DeHovenier het volgende:
Je hoeft toch ook niet perse films te kijken met je familie?
Inderdaad alleen kijken is veel leuker
14 SHADES OF GREY
pi_76075442
Ik bedoel, je kan ook bordspelletjes spelen ofzo, of ergens heengaan
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')