Noooo, ik moet straks op tijd weer in Arnhem zijnquote:Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Dinsdag 15 December 14:59
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Veenendaal-De Klomp rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 15:30 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Utrecht Centraal en Arnhem/Nijmegen reizen via s-Hertogenbosch.
quote:Winterswijk-Arnhem
Dinsdag 15 December 15:09
Oorzaak Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden geen treinen door een seinstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Nou, t zal ook welquote:Dinsdag 15 December 15:30
Oorzaak De beperkingen tussen Utrecht Centraal en Veenendaal-De Klomp als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Het treinverkeer is volledig hervat.
En je denkt dat dat nut heeft? Enige dat ik weet dat het bijhoudt is mn twitter van Utrecht CS.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef deerntie het volgende:
tja dan heeft dat niet zoveel zin.
Weet iemand toevallig een site waar alle vertragingen bij worden gehouden? ik wil NS geld aftroggelen
Er was eentje, maar die wordt niet meer bijgehouden helaasquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef deerntie het volgende:
Weet iemand toevallig een site waar alle vertragingen bij worden gehouden? ik wil NS geld aftroggelen
Denk ook dat als je er te veel indient dat de ns dan zegt, laat ons eens een kaartje zien met het bewijs dat je die dag om zo en zo laat daar hebt gerezenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef deerntie het volgende:
Dat gaat in eerste instantie niet lukken want ik heb een studenten ov, daarvan moet je telkens een kopie maken. (en als je wel een los kaartje hebt moet je hem opsturen) En zolang je alleen maar hebt op dezelfde trajecten, zullen ze er niet zo moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:58 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Denk ook dat als je er te veel indient dat de ns dan zegt, laat ons eens een kaartje zien met het bewijs dat je die dag om zo en zo laat daar hebt gerezen
Lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:26 schreef RubenK het volgende:
Vorige week een spider gebouwt die per station elke 5 minuten bijhoudt hoeveel vertraging welk treinnummer die dag heeft op dat station, werkte mooi heeft een database gevult voor 4 dagen.
Nu bezig met aanpassingen om vertraging tussen 2 stations per treinnummer per dag in kaart te brengen, zodra ik dat af heb laat ik die draaien tussen 2 station, kijken of dat werkt.
Daarna is het theoretisch gezien mogelijk om die op een hele hoop stations te draaien, dus ga ik dat proberen
Ik ben wel vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Yreal het volgende:
Is er hier nog iemand voor om vrijdag een rondje treinen te doen?
Nope! 2 weken geleden begonnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig![]()
Ben je al lang met dat project bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |