Heracles kan ook wel wachten xDquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm, ik moet om 8 uur in Almelo zijn...
geen pimpel, wel ic.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef Yreal het volgende:
Mmmm, zouden we dan niet net een pimpel kunnen halen zodat marko optijd terug is?
Ja studenten. Vrijdag ben ik de gehele dag vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef Yreal het volgende:
Wie is er hier student trouwens? als eerstgenoemde 2 heren studenten zij kunnen we natuurlijk zo 2 rondjes maken
Lijkt me ook beterquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef RubenK het volgende:
Is volgende week donderdag overdag niet beter?
Dat is volgende week pas? we hebben het toch over a.s vrijdag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter
Dan kan ik iniedergeval
(moet dan wel optijd thuis zijn ivm kerstnacht en we dan naar familie gaan)
Ik stelde volgende week donderdag voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is volgende week pas? we hebben het toch over a.s vrijdag?
Indien ik kan (lees: me goed voel), wil ik zeker meereizen. Route of welke treinen maken me niet zoveel uit. Verder is volgende week donderdag ook prima.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Yreal het volgende:
flash, socios, james...?
Stel ik ben om 12 uur vrij da kan ik gewoon meequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Yreal het volgende:
Dan hebben we het nu even over vrijdag, en dan gaan we vanaf zaterdag weer plannen voor een volgend rondje
quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:34 schreef Yreal het volgende:
een 4de is dan wel weer relaxter dan met ze 3'e. Dan kan je in spitstreinnen een 4 zitje pakken en een krat bier gaan weg tanken![]()
vooral als de chauffeur niet weet hoe hij van Station gaanderen naar Station terborg moet rijdenquote:
Vertel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
vooral als de chauffeur niet weet hoe hij van Station gaanderen naar Station terborg moet rijden
Nou we reden ontzettend om stukje duurt 4 minuten wij deden er een kwartier over. Over binnen doorwegen die niet voor een bus bedoeld zijn.quote:
Die zitten zeker nog steeds in de treinquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Yreal het volgende:
Rawr waar zijn Flash en james als je ze nodig hebt
Echt he, wel het meest lachen als zij er ook bij zijn. Geldt ook voor Peterselieman en Zug-Chef om nog een paar treintopicregulars te noemen. Liever een datum dat ´iedereen´ erbij is dan binnen paar dagen met een paar mensen. Alhoewel er ook wel eens knopen doorgehakt mogen worden, ja.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:02 schreef Yreal het volgende:
Rawr waar zijn Flash en james als je ze nodig hebt
http://www.arnhemcentraal(...)raat-wordt-verlengd/quote:Woensdag 16 december a.s. wordt een noodbrug voor de brug in de Bovenbrugstraat ingehesen. Hiermee wordt de bestaande brug verlengd zodat de keerwand bij de Beaulieustraat gerealiseerd kan worden.
Rond 6.00 uur ’s ochtends starten de werkzaamheden met het opstellen van de kraan. Vanaf ongeveer 8.00 uur hijst de kraan de brugdelen op haar plaats. Tijdens de werkzaamheden is de bestaande brug geopend met uitzondering van de hijsmomenten vanwege de veiligheid.
Sowieso word dat een grote treintopic meet, maar met het huidige tempo halen we die eens tegen topic 300quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, wel het meest lachen als zij er ook bij zijn. Geldt ook voor Peterselieman en Zug-Chef om nog een paar treintopicregulars te noemen. Liever een datum dat ´iedereen´ erbij is dan binnen paar dagen met een paar mensen. Alhoewel er ook wel eens knopen doorgehakt mogen worden, ja.
Er is nog steeds bierquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Yreal het volgende:
Ondanks de plannen voor donderdag gaan ik en marko sowieso lekker treinen vrijdag, en als je mee wil mag je mee![]()
Amsterdam 12.34 -> Arnhem 13.33 (ICE)
Arnhem 14.16 -> Schiphol 15.29
Schiphol 16:07 -> Lelystad 16.56
Lelystad 17.15 -> Amsterdam 17.56
Amsterdam 18.27 -> Amersfoort 19.01
Dan kunnen we in Arnhem een beetje rondwandelen en nieuwe voorraden inslaan, in Schiphol patat eten bij de belg, op Lelystad even genieten van hoeveel er daar niet is, op amsterdam mensjes kijken en dan op Amersfoort elkaar gedag zeggen![]()
who's with us ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |