Heracles kan ook wel wachten xDquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hmm, ik moet om 8 uur in Almelo zijn...
geen pimpel, wel ic.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:46 schreef Yreal het volgende:
Mmmm, zouden we dan niet net een pimpel kunnen halen zodat marko optijd terug is?
Ja studenten. Vrijdag ben ik de gehele dag vrijquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:59 schreef Yreal het volgende:
Wie is er hier student trouwens? als eerstgenoemde 2 heren studenten zij kunnen we natuurlijk zo 2 rondjes maken
Lijkt me ook beterquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:57 schreef RubenK het volgende:
Is volgende week donderdag overdag niet beter?
Dat is volgende week pas? we hebben het toch over a.s vrijdag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:04 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter
Dan kan ik iniedergeval
(moet dan wel optijd thuis zijn ivm kerstnacht en we dan naar familie gaan)
Ik stelde volgende week donderdag voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is volgende week pas? we hebben het toch over a.s vrijdag?
Indien ik kan (lees: me goed voel), wil ik zeker meereizen. Route of welke treinen maken me niet zoveel uit. Verder is volgende week donderdag ook prima.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:29 schreef Yreal het volgende:
flash, socios, james...?
Stel ik ben om 12 uur vrij da kan ik gewoon meequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:09 schreef Yreal het volgende:
Dan hebben we het nu even over vrijdag, en dan gaan we vanaf zaterdag weer plannen voor een volgend rondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |