Natuurlijk, iedereen heeft toch een stofzuiger thuis?quote:Op maandag 14 december 2009 17:57 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Zou hij al in België gehomologeerd zijn?
En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn die al materiaalkennis hebben?
Ah, heeft daar een zakspoor gezeten? Aan welke kant? En wanneer was dat? Ik vertrek elke dag vanaf spoor 5 of 7 en ik vroeg het mij ook al af.quote:
Pas maar op, straks rijden ze wel optijd en dan kan je uitslapen op het station (in de kouquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Yaku het volgende:
Heeft iemand een lijst met de hoeveelheid vertraging die elke Thalys vandaag heeft gehad? Dan kan ik vooruit plannen voor morgen, en misschien zelfs nog even uitslapen.
Gisteren reed, behalve de eerste rit, elke Thalys op tijdquote:Op maandag 14 december 2009 18:56 schreef Yaku het volgende:
Heeft iemand een lijst met de hoeveelheid vertraging die elke Thalys vandaag heeft gehad? Dan kan ik vooruit plannen voor morgen, en misschien zelfs nog even uitslapen.
Aan de noordkant, werd gebruikt voor treinen richting Hilversum. In het verlengde van spoor 7 is nog altijd een loos stukje perronwand te zien waar geen spoor direct aan grenst.quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ah, heeft daar een zakspoor gezeten? Aan welke kant? En wanneer was dat? Ik vertrek elke dag vanaf spoor 5 of 7 en ik vroeg het mij ook al af.
Er is een vandaag motorpost (aannemelijk de bruine van het NSM) met Plan K-rijtuig naar Tilburg geweest om de mBD 9107 en Cecr 8553 (uit de blokkendoos-stam) op te halenquote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Wokkel1982 het volgende:
Vandaag ter hoogte van station Tilburg een Plan V gezien in een PTT-jasje. Wat deed deze daar?
Ah interessant, ik zal er eens op letten!quote:Op maandag 14 december 2009 19:41 schreef ReisT het volgende:
[..]
Aan de noordkant, werd gebruikt voor treinen richting Hilversum. In het verlengde van spoor 7 is nog altijd een loos stukje perronwand te zien waar geen spoor direct aan grenst.
Geen idee wanneer het verdwenen is, tijdje geleden al denk ik, in 1985 was het er nog volgens sporenplan.nl. De extra trap richting spoor 6 vanuit de Noordertunnel is afgelopen zomer pas verdwenen.
Ik ben even in het Utrechts Archief gedoken:
http://www.hetutrechtsarc(...)ten/1960-1970/155079 foto uit de jaren '60 dit is nog volgens de oude nummering toen dit spoortje bekend stond als 14. (11/12/13 waren wat we nu kennen als 3/4a/5a)
http://www.hetutrechtsarc(...)ten/1980-1990/116339 foto vanaf de andere kant, in de jaren '80, links van het midden is spoor 5, rechts van datzelfde perron spoor 6 wat in de verte doodloopt. rechts er van nóg een kopspoortje (geen idee welk nummer dat gehad kan hebben) en daarnaast spoor 7.
Nu ik toch bezig ben:
http://www.hetutrechtsarc(...)ten/1960-1970/154431 nog een foto uit de jaren '60, rechts vooraan is een kort smal perronnetje te zien, dat lag toen tussen de spoortjes 21 en 22 (nu beter bekend als 5b en 4b)
Het ging even goed, maar blijkbaar kunnen er dus geen 5 opeenvolgende topics zonder dat filmpje.. hoe lang nog..quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is de link van die video met dat diesel geluid van een class66?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het ging even goed, maar blijkbaar kunnen er dus geen 5 opeenvolgende topics zonder dat filmpje.. hoe lang nog..
Welke gaperd begint daar nu weer over danquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is de link van die video met dat diesel geluid van een class66?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is de link van die video met dat diesel geluid van een class66?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |