Waar lees je dat? De geruchten gaan al langer.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik weet niet of jullie het al weten, las net Blink 182 voor Lowlands.

Szigetnews.comquote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef Kinz het volgende:
[..]
Waar lees je dat? De geruchten gaan al langer.

Ja dat dacht ik eerst ook maar toen ik er verder overna dacht kwam ik tot de conclusie dat het wel heel vet is om de eerste noten van Paloma Blanca door de Bravo te horen schallen!quote:

Ja, of Little Green Bag. Maar dat zijn ook wel de enige nummersquote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef conobram het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook maar toen ik er verder overna dacht kwam ik tot de conclusie dat het wel heel vet is om de eerste noten van Paloma Blanca door de Bravo te horen schallen!
 Voor de rest gewoon een cultheld.
 Voor de rest gewoon een cultheld.

Absoluut!quote:Op maandag 11 januari 2010 01:11 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, na Snoop Dog vorig jaar is George de prima vervanger!

+ tien euro service kostenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef wormtrein het volgende:
Sow, we zitten al in deel 2Ben al druk aant sparen!
Trouwens, als ik zo even die ticketprijzen bekijk... dan zullen we wel weer uitkomen op ¤ 147,50 dit jaar?
[..]

Komt in maart met een nieuw album en stond na haar vorige CD niet op Lowlands...... dus ik neem aan dat ze die fout nu niet makenquote:

Dan ben je gewoon een dwaas. Want bij de muntjes die je koopt hangen 100 lijstjes met het aantal muntjes+prijs.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:18 schreef julian6 het volgende:
Beter 2,50 dan 2,40. Mooi rond bedrag en kan ik m'n uitgaven wat beter in de gaten houden.
Vorig jaar was m'n geld na anderhalve dag al op

Net of je op Lowlands in zo'n staat van conditie bent dat je die simpele rekensom nog kan doen, ik kom daar om naar de klote te gaan, niet om op te letten wat ik doe en wat mijn uitgaven zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een dwaas. Want bij de muntjes die je koopt hangen 100 lijstjes met het aantal muntjes+prijs.
Als je weet dat je 300 te besteden hebt, dan koop je per keer voor laten we zeggen 50 euro aan muntjes. Dan weet je dat je 6 keer munten kunt kopen. De simpelste rekensom die er bestaat. Dat heeft geen flikker te maken met de muntprijs maar alles met je eigen vermogen je uitgaven in het oog te houden

Dan moet je gewoon zorgen dat je genoeg geld hebt zodat je je kan veroorloven nergens op te lettenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Net of je op Lowlands in zo'n staat van conditie bent dat je die simpele rekensom nog kan doen, ik kom daar om naar de klote te gaan, niet om op te letten wat ik doe en wat mijn uitgaven zijn
Nouja, wel een beetje natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel

Dat dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zorgen dat je genoeg geld hebt zodat je je kan veroorloven nergens op te letten

als de munten duurder zijn ben je trouwens sowieso sneller door je budget heenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:18 schreef julian6 het volgende:
Beter 2,50 dan 2,40. Mooi rond bedrag en kan ik m'n uitgaven wat beter in de gaten houden.
Vorig jaar was m'n geld na anderhalve dag al op

Ja, maar TheSorrow is constant naar de klote, dus die rekensom is wat moeilijkquote:Op maandag 11 januari 2010 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als de munten duurder zijn ben je trouwens sowieso sneller door je budget heen

Dat hou ik allemaal niet bij joh, bij een muntprijs van 2,50 weet ik tenminste waar ik aan toe benquote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een dwaas. Want bij de muntjes die je koopt hangen 100 lijstjes met het aantal muntjes+prijs.
Als je weet dat je 300 te besteden hebt, dan koop je per keer voor laten we zeggen 50 euro aan muntjes. Dan weet je dat je 6 keer munten kunt kopen. De simpelste rekensom die er bestaat. Dat heeft geen flikker te maken met de muntprijs maar alles met je eigen vermogen je uitgaven in het oog te houden

geniet er maar van, volgend jaar is het weer kote voor je met 2.60equote:Op maandag 11 januari 2010 14:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat hou ik allemaal niet bij joh, bij een muntprijs van 2,50 weet ik tenminste waar ik aan toe ben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |