tjaquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wie ben ik nou eenmaal
Ik heb serieus overwogen om vlák voor de verhuizing een ander bed aan te schaffen omdat ik echt echt echt niet lekker meer sliep. En toen had ik 5 minuten tijd over en ging er een hele discussie hier over het gemis van een waterbedquote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Lois het volgende:
waterbed
![]()
Ik mis het waterbed nog steedszomers omdat ik het gewone bed zo warm vind en nu...omdat ik het gewone bed zou onwijs kouhouhoud vind.
Als die zoon van Ron Brandsteder hier aan de deur komt met een mooie cheque weet ik wel wat ik als eerste koop![]()
Vraagje, misschien weet iemand het hier: wie weet waar je (niet te dure) damesmanchetknopen kunt kopen? Ben er 1 verlorenen die zaten bij aankoop al in de blouse dus nooit eerder nodig gehad.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry SaffierIk zal volgende keer eerst aan jou vragen of het topic dichtmag, ok?
Ik kan er juist op slapen met mijn krakkemikkige lijfquote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een waterbed lijkt me alleen lekker voor de temperatuurverder dan dat kan ik er absoluut niet op slapen met mijn krakkemikkige lijf. Misschien moet ik maar eens voor een wollen onderdeken gaan
Het zijn gewone pupilverwijdende druppels, geen medicijnen ofzo. Eva kreeg zevoorheen ook en als ik naar waarheid wilt antwoorden op de vraag "doet dat pijn" probeer ik dat altijd eerst bij mezelf uit. Dat doe ik ook bij antibiotica "is dat vies?" en alle andere dingen die de kinderen krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Belana het volgende:
zelfde vraag als ET wil stellen , wat voor onderzoek gaat ie krijgen dan?
Ow en eerlijk gezegd vind ik het ook helemaal niet slim om zomaar druppels in je oog te gaan doen die niet voor jou bestemd zijn
Ja, daar doe ik echt een schietgebedje voor hoor!quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef Lois het volgende:
Gelukkig heb ik je gewaarschuwd maar 1 oog te doen BESjees wat heb jij daar lang last van
Snel en lekker: bv deze en dezequote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef Saffier het volgende:
Wie heeft er suggesties voor avondeten de komende tijd? En dat mag gerus 2 x spaghetti in de week zijn bijvoorbeeld, scheelt me ook meteen weer een keer koken
quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Ticootje het volgende:
Vis stinkt
maargoe, ik lig lekker op bed, het is weer prut met slapen hier.
Ik heb net een schapenwolonderdeken geleend om te proberen,elektrische deken hou ik in mijn achterhoofdquote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef phluphy het volgende:
Loiske, is een elektrische deken niets voor je? Ik kreeg er laatst één voor mijn verjaardag, en vind het echt ge-wel-dig!
Ehm.quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Belana het volgende:
Nou, ik kan me er wel wat bij voorstellen, maar ik vind het toch niet verstandig hoor
hadden ze het er niet bij verteld dan trouwens BE? dat zou je wel verwachten bij zoietsIs wel handig om te weten!
M'n doos is afgeleverd en onderweg naar de (gelukkige?) ontvangster, je kunt dus weer veilig lezen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik val binnen en lees Yppy heeft een mega dooswtf omg
Olé!quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Was dat het dieetclub sinterklaasfeest Yppy?
Ik heb zooooooo'n zin in 1 klein stukje chocola.
Maar dat kan niet, want dat hebben we niet. Ik ben namelijk al 2 weken zo ontzettend goed bezig lijntechnisch!Niks gesnoept, keurig gegeten, vanmiddag geen oliebol genomeni n de stad, toen F. en Sasha er wel eentje aten, geen warme chocomel gedronken, gewoon nietsnietsniets.
En gelukkig is e nu ook niks in huis, dus ik ga maar een kauwgompje eten.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oi K_i_m, ik zag al wazig genoeg hoor!
Nee, ik had voor 20 euro ingeslagen op de markt. Alles vers.quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Yppy!Fruit met chocola eromheen gok ik?
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Yppy!Fruit met chocola eromheen gok ik?
![]()
![]()
Solly, hij is wel heel mooi romantisch zo!quote:
De chocolade zat trouwens wel in mijn doos.quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef YPPY het volgende:
Wat er verder was zal ik niet vertellen BE, maar mijn fruit was gezond.
Thanx, heb net met mijn stomme hoofd allerlei horrorverhalen op internet zitten lezen. Ik had er al geen zin in maar nu helemaal niet meer. Terwijl ik ook heel goed weet dat er hier een aantal dames zitten die het allemaal prima hebben doorstaan. En nu voel ik me echt een aanstelster.quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Saffier het volgende:
M@x morgen de dag he?
Heel veel succes meid!!
Oh ja idd, wat goed van jou!quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Saffier het volgende:
M@x morgen de dag he?
Heel veel succes meid!!
Stomquote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Saffier het volgende:
Beef, beide linken naar het aanmaken van 'mijn kookschrift' zonder recept dus
Ik heb zelfs al eens een doos in V&A te koop gezet. Welk imago bedoel je?quote:
Ik ben heel benieuwd hoelang hij blijft staan. Ik ben hem nu al spuugzat. De vogeltjes hebben geen staart meer, en ik heb al 6 ballen moeten reanimeren. Als ik zeg dat ze met haar ogen moet kijken en niet met haar vingers pakt ze uit nijd nog een bal eruit als ze ernaast staatquote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Solly, hij is wel heel mooi romantisch zo!
Toch wel dus Yppy?
Moussy, nette compensatie hoor!![]()
o daar zou ik ook zo mee klaar zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoelang hij blijft staan. Ik ben hem nu al spuugzat. De vogeltjes hebben geen staart meer, en ik heb al 6 ballen moeten reanimeren. Als ik zeg dat ze met haar ogen moet kijken en niet met haar vingers pakt ze uit nijd nog een bal eruit als ze ernaast staat.
Je moet inloggen op je eigen kookschrift voordat je op de link klikt. Anders stuurt AH je naar de inlog-pagina...quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Stom![]()
Zo moet ie het wel doen: deze en deze.
Heb je een mp3speler? Ga dan in bed liggen met je spelertje en mooie muziek er op of een hoorspel. Kun je toch even rusten en ben je er niet zo mee bezig dat je niet kunt slapen, en maal je niet over morgenquote:
Nou das toch wel positief pokkemeisjequote:maarre mn bloed is uitstekend en mn schildklier werkt ook prima
Wat heb je gedaan??quote:Op maandag 14 december 2009 09:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is het al zomer? Ik heb een bloemkooloorAuw dat doet zeer! Zo maar ff in de zeezout hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |