oeh, goed om te wetenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Begin dit jaar komt er een nieuwe uit met Edgeworth
Dat spel heeft echt frustrerende besturing inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Ligt het aan mij of is de besturing van Scribblenauts om gillend gek van te worden?
Besturing is af en toe echt om te huilen. Heb het voorlopig ook maar even opgegeven.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Ligt het aan mij of is de besturing van Scribblenauts om gillend gek van te worden?
Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:52 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Besturing is af en toe echt om te huilen. Heb het voorlopig ook maar even opgegeven.
Inderdaad, ik vroeg me al af of ik motorisch gestoord was ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 12:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Als je een DSLite hebt kun je natuurlijk gewoon de Donkey Kong Country serie krijgen in GBA vorm.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef _Flea_ het volgende:
Ik zou wel weer eens een good old platform Donkey Kong willen op de DS of Wii.
Welke bedoel je? Jungle Climber of Mario & DK? Of nog een andere? Ik heb zelf het liefst gewoon echt een 2D platformerquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
Liever een nieuwe Donkey Kong zoals voor de GB
Klopt, maar een hele nieuwe game zoals ze met NSMBW hebben gedaan zou wel weer erg leuk zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:33 schreef __Saviour__ het volgende:
En de DKC spellen zijn natuurlijk ook beschikbaar voor de Virtual Console
Een 3D variant kan ook nog wel eens leuk uitpakken denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Jungle Climber of Mario & DK? Of nog een andere? Ik heb zelf het liefst gewoon echt een 2D platformer
DKC zal wel niet kunnen omdat de Kong familie van Rare is op Donkey en Diddie na. Maar ja, alleen DK kan toch ook wel? Gewoon de New Mario enginge, flink wat jungle en lavalevels overhevelen en de muntjes vervangen voor bananen. Easy moneyquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar een nieuwe DKC zou wel tof zijn inderdaad. Gek dat Nintendo dat nooit meer gedaan heeft. Of zou dat niet kunnen vanwege Rare?
zoiets alsquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Jungle Climber of Mario & DK? Of nog een andere? Ik heb zelf het liefst gewoon echt een 2D platformer
Als ze de gameplay net zo over weten te brengen als vroeger, dan weet ik zeker dat het een succes wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DKC zal wel niet kunnen omdat de Kong familie van Rare is op Donkey en Diddie na. Maar ja, alleen DK kan toch ook wel? Gewoon de New Mario enginge, flink wat jungle en lavalevels overhevelen en de muntjes vervangen voor bananen. Easy money
hmm dat kan wel eens erg tof worden!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DKC zal wel niet kunnen omdat de Kong familie van Rare is op Donkey en Diddie na. Maar ja, alleen DK kan toch ook wel? Gewoon de New Mario enginge, flink wat jungle en lavalevels overhevelen en de muntjes vervangen voor bananen. Easy money
Hahaha, dat is een echte bug. Daar komt het woord oorspronkelijk ook vandaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bug ontdekt in de DS (niet softwarematig)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=386043
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |