Nietsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is er nieuw in de pokemon games
De naamquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is er nieuw in de pokemon games SoulSilver en HeartGold? Andere dingen tegenover Platinum qua gameplay ?
advocaat gebeuren toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:49 schreef Maraca het volgende:
Ken je de Phoenix Wright serie al?
quote:
Deel 3?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Professor Layton, Zelda, Mario & Luigi 3
Zal eens kijken of ik ze nog ergens op de kop kan tikkenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Begin dit jaar komt er een nieuwe uit met Edgeworth
Volgens mij kun je enkel demo's downloaden op de Wii en die naar de DS sturen. Als dat al kan in Nederland. En waarschijnlijk kun je ook Pokemon overzetten van de DS-versies naar Pokemon Stadium Wiiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:41 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen!
Vraagje, wij hebben twee keer een DS light hier in huis en er staat een Wii in de woonkamer.
Hoe werkt dat om die dingen met elkaar te laten praten en welke mogelijkheden heb je zoal??
hmm toch maar eens kijken dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
DSi XL op 5 maart in Europa. Verjaardagskadootje?
Geometry wars Wii heeft een unlock voor de DS versie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij kun je enkel demo's downloaden op de Wii en die naar de DS sturen. Als dat al kan in Nederland. En waarschijnlijk kun je ook Pokemon overzetten van de DS-versies naar Pokemon Stadium Wii
in GH5 kan je met de DS roadie battle spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij kun je enkel demo's downloaden op de Wii en die naar de DS sturen. Als dat al kan in Nederland. En waarschijnlijk kun je ook Pokemon overzetten van de DS-versies naar Pokemon Stadium Wii
Wat had je dan willen zien? Bij de PSP is het ook spelafhankelijk met remote play. Het enige dat die als voordeel heeft is dat je muziek en video kunt streamen van PS3 naar PSP, maar echt veel wordt dat ook niet gebruikt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:21 schreef Adolecens het volgende:
Het is dus echt spelafhankelijk en niet een standaard feature begrijp ik
quote:All the Mega Man Zero games in one place. On your Nintendo DS.
Capcom has just announced the Mega Man Zero Collection, which is a compilation of all four Game Boy Advance games in the Zero series.
Mega Man Zero was first released back in 2002 and praised for going back to the franchise's original 2D platforming roots. The Zero Collection will be released on the Nintendo DS on April 22 in Japan and priced at ¥4,190 (US$$46). Details are scant and no word about extra features or graphic updates.
http://kotaku.com/5448830/mega-man-zero-coming-to-nintendo-ds
Hoe kom je erbij dat dat niet veel gebruikt wordt? Ik ken toch wel wat mensen die dat gebruiken...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat had je dan willen zien? Bij de PSP is het ook spelafhankelijk met remote play. Het enige dat die als voordeel heeft is dat je muziek en video kunt streamen van PS3 naar PSP, maar echt veel wordt dat ook niet gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |