Ik snap 'm weer eens niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:17 schreef Runselpink het volgende:
F-F, wil je mijn laatste grap beoordelen?
.quote:
Oke, dan is 'ie wel leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:51 schreef Runselpink het volgende:
[..]
.
Nou, Jantje doet alsof ze 3x is vermoord en de wereld vergaat, terwijl alleen haar teennagel is vergroeid
Bedankt, jongens.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:32 schreef Runselpink het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen, en onze held Federer-fan!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
Wisten jullie dat Odysseus heel goed kon honkballen?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
Dat zien we hier graag.quote:
Benoem 'we'.quote:
Noddie, Bennie en ik.quote:
Oh, ja.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Jantje zit in groep 8.
Zegt de juf: "Jongens en meisjes, het schoolreisje is dit jaar op 24 mei. Noteren jullie dit datum in je agenda?"
Zegt Jantje: "Juf, die datum staat er al in."
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Jantje zit in groep 8.
Zegt de juf: "Jongens en meisjes, het schoolreisje is dit jaar op 24 mei. Noteren jullie dit datum in je agenda?"
Zegt Jantje: "Juf, die datum staat er al in."
quote:
Bedankt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groot en het zinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |