Tip: ik zou die laatset zin weglaten; dan vind ik hem leuk.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef Precizionist het volgende:
Een man had aids.
Hij ging naar de dokter.
De man zei : ik heb aids.
Waarop de dokter zei : Maak er een topic over.
Man: hoi
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef diamondstor2 het volgende:
Hoe gaat het volgende concert van Marco Borsato heten?Ik dacht 'Ik was binnen.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Vraagt een man in een tuincentrum: "Hebben jullie ook garantie op de tuinkabouters?"
Dus die verkoper vraagt zo: "Garantie dat ze stukvallen ofzo?"
Zegt die man: "Ja."
Zegt die verkoper: "Ja, die garantie geef ik u."
Ik zou van die de makenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
Een man loopt op straat en spreekt een straatkranverkoper aan.
Dus hij zegt: "Zeg, ik heb thuis een zak staan met allemaal rotzooi erin en ik doe er niks meer mee. Heb jij er misschien interesse in?"
Dus die straatkrantverkoper bloeit helemaal op en zegt: "Ja, zeker meneer. Dank u wel, dank u wel. Ik ben echt overal blij mee."
Dus die man vindt het een beetje raar maar hij denkt 'Zal wel goed zijn.' Hij gaat naar huis, pakt de volle vuilniszak met het huisvuil van die week, loopt terug naar de straatkrantverkoper en geeft hem die zak.
Dat ha dik eerst staan, maar die grap wilde ik er niet in hebben, omdat hij afleidt van de lulligheid van de situatie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:23 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Ik zou van die de makenDan heb je een leuke woordgrap
![]()
Bedankt.quote:Voor de rest vond ik 'm leuk hoor!
Het spijt me, meester.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ha dik eerst staan, maar die grap wilde ik er niet in hebben, omdat hij afleidt van de lulligheid van de situatie.
Niet de master tips gaan geven ha.![]()
[..]
Bedankt.
Het is 'master' (spreek uit 'maaster'), van 'lasterlijk'.quote:
quote:Mevrouw Haagsma en haar zoon Yorick zitten op de bank. Yorick staat de hele tijd spelletjes te spelen op zijn PS3, nu speelt hij GTA 4.
Mevrouw Haagsma: '' Yorick, houd er toch eens mee op: er zijn belangrijkere dingen in het leven dan GTA 4!!''
Yorick: '' Je hebt gelijk, ma, eigenlijk zijn Call of Duty 4 en Fifa '10 veel belangrijker!!''
Ik heb je toch verteld dat ik een hekel heb aan Engels.......quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is 'master' (spreek uit 'maaster'), van 'lasterlijk'.
[..]
![]()
Jij werd op je 7e al met u aangesproken.. ??quote:Op donderdag 31 december 2009 15:07 schreef Runselpink het volgende:
[..]
![]()
Toen ik die leeftijd had vond ik 't ook altijd geweldig wanneer ik met u werd aangesproken
Geen probleem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:54 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Ik heb je toch verteld dat ik een hekel heb aan Engels.......
Droogquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Een man vertelt iets aan een vriend van hem.
Zegt die vriend van hem op een gegeven moment: "Sorry, ik ben er niet helemaal bij. Ik heb maar de helft gehoord van wat je zei."
Zegt die man: "Oké, welke helft?''
Opzich vind ik 'm wel grappigquote:
Geen bagger s.v.p.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:10 schreef Knoflook het volgende:
baas: Noem een kleur onder de 5.
Solicitant: Dinsdag.
baas: Maar dat ligt niet in america.
solicitant: Dat maakt niet uit ik ben op de fiets.
Baas: aangenomen!
BRILJANTquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:10 schreef Knoflook het volgende:
baas: Noem een kleur onder de 5.
Solicitant: Dinsdag.
baas: Maar dat ligt niet in america.
solicitant: Dat maakt niet uit ik ben op de fiets.
Baas: aangenomen!
Ehh...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |