quote:Op zondag 13 december 2009 19:38 schreef P1N00 het volgende:
En nee ik heb het dus niet over Bowser ofzo iets
Hint: je zegt het over een meisje, bijvoorbeeld: "zij is echt een eindbaas."
Het is negatief bedoeld![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 19:38 schreef P1N00 het volgende:
quote:
Ja, je kan iets zeggen als "dat is echt eindbaas" , maar als je het over een meisje zegt is het negatiefquote:Op zondag 13 december 2009 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
![]()
Eindbaas is zwaaar positief![]()
Anders gebruiken zeer veel medestudenten het woord verkeerd..
Jouw UI is wel behoorlijk baas.quote:Op zondag 13 december 2009 19:38 schreef P1N00 het volgende:
quote:
Oh, dan moet ik m'n vriendin niet langer eindbaas noemen als ze me heeft gepowntquote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef P1N00 het volgende:
[..]
Ja, je kan iets zeggen als "dat is echt eindbaas" , maar als je het over een meisje zegt is het negatief
quote:Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef P1N00 het volgende:
Oke komt ie:
Als je op een feestje bent heb je altijd ook dikke meisjes daar, niemand wilt daar mee naar huis gaan.
Die meisjes raken dus gefrusteerd. En als feestje bijna ten einde is en je bent ernstig bezopen wil je het liefst naar huis en slapen. Die dikke meisjes staan dan meestal bij de uitgang te wachten. Zo'n meisje wilt dan jou meenemen naar haar kamer, en als je heel dronken bent zul je dat waarschijnlijk wel doen.
Het is dus dat als je na een feestje bezopen bent en naar huis wilt, je eerst langs de eindbaas moet (zo'n dik meisje) om te kunnen gaan slapen.
Finish him! her!quote:Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef P1N00 het volgende:
Oke komt ie:
Als je op een feestje bent heb je altijd ook dikke meisjes daar, niemand wilt daar mee naar huis gaan.
Die meisjes raken dus gefrusteerd. En als feestje bijna ten einde is en je bent ernstig bezopen wil je het liefst naar huis en slapen. Die dikke meisjes staan dan meestal bij de uitgang te wachten. Zo'n meisje wilt dan jou meenemen naar haar kamer, en als je heel dronken bent zul je dat waarschijnlijk wel doen.
Het is dus dat als je na een feestje bezopen bent en naar huis wilt, je eerst langs de eindbaas moet (zo'n dik meisje) om te kunnen gaan slapen.
als je heel bezopen bent is dat lastig hoor, dan heb je ook beer goggles en denk je dat je een chick hebt gescoord.quote:Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef jaash het volgende:
[..]
Ja natuurlijk want het is heel moeilijk om nee te zeggen tegen zon dik meisje.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik dacht wel Bowser bij het lezen van de TT![]()
Oke komt ie:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
Falers die niet snappen wat een eindbaas is en met eindbazen uit spelletjes aan komen zetten![]()
Oke komt ie:
Eindbaas blijft gewoon twee betekenissen hebben hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef EdAtTheBar het volgende:
Falers die niet snappen wat een eindbaas is en met eindbazen uit spelletjes aan komen zetten![]()
U hebt gezocht op het woord: context.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Want eindbaas komt niet uit spelletjes
Ben je nog nooit ten prooi gevallen aan een eindbaas? Is volgens mij ook iets wat met name veel voorkomt bij studentenverenigingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Lol als er iets makkelijk nee te zeggen is zijn et wel chubby chicks![]()
Om te kotsen![]()
Jij weet niet wat lekker is jongen! Dik vet vatsig wijf met cup G. Hmmmmmm voel ik me altijd weer even kind als ik tussen die dikke tetten lig!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Lol als er iets makkelijk nee te zeggen is zijn et wel chubby chicks![]()
Om te kotsen![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: context.
RESULTAAT
con·text de; m samenhang: het woord ontleent zijn betekenis aan de ~ aan het overige deel vd zin
Ontzettende faalbaas
quote:*Eindbaas, een personage in computerspellen *
Een (eind)baas is in computerspellen een personage dat meestal verslagen moet worden om een bepaald deel van het spel af te sluiten
Nee ik heb dit fenomeen nog nooit zo echt meegemaakt. Wel verscheidene keren chubby chicks achter me aan gehad maar dat is echt met stip de grootste afknapper voor mij dus ik ben ook niet bang dat ik ooit "verslagen ga worden door een eindbaas"quote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ben je nog nooit ten prooi gevallen aan een eindbaas? Is volgens mij ook iets wat met name veel voorkomt bij studentenverenigingen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jij weet niet wat lekker is jongen! Dik vet vatsig wijf met cup G. Hmmmmmm voel ik me altijd weer even kind als ik tussen die dikke tetten lig!
Wat is een eindbaas?quote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef P1N00 het volgende:
Elke échte student weet toch wel wat een eindbaas is.![]()
Van niet studenten kan ik het wel begrijpen dat ze niet weten wat dat is.
--> Klacht: studenten die niet weten wat een eindbaas is.
Je kunt ook alleen gepakt worden door een eindbaas als je volkomen naar de tyfus bent.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee ik heb dit fenomeen nog nooit zo echt meegemaakt. Wel verscheidene keren chubby chicks achter me aan gehad maar dat is echt met stip de grootste afknapper voor mij dus ik ben ook niet bang dat ik ooit "verslagen ga worden door een eindbaas"![]()
[..]![]()
![]()
Lekker graven voordat je dr kutje vindt
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:44 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je kunt ook alleen gepakt worden door een eindbaas als je volkomen naar de tyfus bent.
Het is mij één keer overkomen, gelukkig niet horizontaal gegaan, maar alleen speeksel uitgewisseld
Gast, je topic is mislukt. Ga ergens anders falen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Is mijn snoesje ook een eindbaas?
dat is een eindkoningquote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Is mijn snoesje ook een eindbaas?
Ik associeer het echt met lelijke vrouwen. Vaak ook omdat eindbazen in een computerspel niet al te knappe personages zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef marcodej het volgende:
Het begrip eindbaas heb ik wel gehoord voor mannen die een heldenprestatie leveren, zoals deze eindbaas:
[ afbeelding ]
Maar in combinatie met lelijke vrouwen ken ik hem nog niet, en vind ik hem ook behoorlijk uit de lucht gegrepen.
unrealquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
De term "baas".Ik heb het gevoel alsof ik omringd word door 6-jarige zandbakkleutersbazen.
Dik worden/zijn bedoel jequote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef adwin het volgende:
Eindelijk een topic op niveau!
Word helemaal moe van die eindbazen die denken dat ze er nog goed uitzien ook!
En ja, ik en mijn vrienden gebruiken dit woord regelmatig en dat terwijl we toch allemaal een degelijke WO studie volgen. Zal wel aan het student zijn liggen dan he...
Het feit dat jij überhaubt met een vies vadzig wijf wilt neuken zegt al genoeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef dreamzk het volgende:
Eindbaas. Al die gekke FOK!ers die los gaan met eindbazen van computer spellen. Deze term word ook gebruikt door mensen die niet alleen achter hun computer zitten en s'avonds de stad ingaan om het andere geslacht te versieren en hopelijk daarmee lichaamssappen uit te wisselen. Bij mijn vriendengroep word het woord eindbaas gebruikt bij een vadsige vieze chick die je regelt als je aan het einde van de avond niks hebt geregeld en toch nog wil neuken. Helaas heb ik het al een paar keer meegemaaktenige voordeel is dat je heel veel zachts hebt om tegen aan te slapen. Tieten, buik, rug, benen, kont. Alles is lekker zacht
Als je wilt neuken en er is niks beters meer te krijgen dan moet je je principes maar opzij zetten hequote:Op woensdag 16 december 2009 20:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het feit dat jij überhaubt met een vies vadzig wijf wilt neuken zegt al genoeg.
Nog trots erop zijn ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef dreamzk het volgende:
Eindbaas. Al die gekke FOK!ers die los gaan met eindbazen van computer spellen. Deze term word ook gebruikt door mensen die niet alleen achter hun computer zitten en s'avonds de stad ingaan om het andere geslacht te versieren en hopelijk daarmee lichaamssappen uit te wisselen. Bij mijn vriendengroep word het woord eindbaas gebruikt bij een vadsige vieze chick die je regelt als je aan het einde van de avond niks hebt geregeld en toch nog wil neuken. Helaas heb ik het al een paar keer meegemaaktenige voordeel is dat je heel veel zachts hebt om tegen aan te slapen. Tieten, buik, rug, benen, kont. Alles is lekker zacht
quote:Op zondag 13 december 2009 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
![]()
Eindbaas is zwaaar positief![]()
Anders gebruiken zeer veel medestudenten het woord verkeerd..
Hoe dronken ik ook ben, dat overkomt me echt nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef dreamzk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |