quote:Vlak voor de kerst wordt het voormalige Station Hofplein, op het dak van de Hofbogen, vier dagen lang omgetoverd tot openluchtbioscoop. Van donderdag 17 t/m zondag 20 december kun je op deze unieke locatie genieten van bijzondere winterfilms. Natuurlijk wordt ook aan de inwendige mens gedacht met warme choco en erwtensoep. Iedereen is van harte welkom en de toegang is helemaal gratis.
Vicks Blue Winterpleinquote:donderdag 17 december
16.30u
WALL-E
19.30u
The Darjeeling Limited
vrijdag 18 december
16.30u
Kruimeltje
19.30u
Looking for Eric
zaterdag 19 december
16.30u
Charlie and the Chocolate Factory
19.30u
Juno
zondag 20 december
16.30u
Dunya en Desie
19.30u
As it is in Heaven
Onthulling van de Kerstboomquote:maandag 14-dec
Curling Toernooi (optie)
dinsdag 15-dec
Ouderen middag
woensdag 16-dec
Kindermiddag
donderdag 17-dec
Borrelavond
vrijdag 18-dec
IJsdisco
zaterdag 19-dec
IJsdisco
zondag 20-dec
Familiezondag
Muziekquote:Gratis mini-concert van Nick & Simon en de Valkyrien Allstars
Burgemeester Aboutaleb zal 18 december de lichtjes ontsteken in de kerstboom voor het Stadhuis. De kerstboomviering op de Coolsingel heeft sinds jaar en dag een Noors-Nederlands karakter met de schenking van de grote Noorse kerstboom, de aanwezigheid van de burgemeester van Oslo en dit jaar dus extra met het concert van Nick & Simon en de Noorse Valkyrien Allstars. Ook het Your World lied is opgenomen in de programmering: zanger Jordy van Toornburg, zangeres Sharon Doorson en de Dynamic Duo's zingen de song van het jongerenjaar. Het volledige programma op 18 december is gratis toegankelijk en traditiegetrouw serveert het Stadhuis gratis warme choco.
18 december 2009
18.30 - 19.30 uur
Stadhuis, Coolsingel Rotterdam
Toegang: gratis
Bel voor meer informatie: 0900 4040200 (20 ct p/m)
www.ducos.com
Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
ze zijn wel gezelligerquote:Op maandag 14 december 2009 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deze topics lopen wel een stuk minder hard nu Isegrim en ik geen internet meer hebben
of jij nietquote:Op maandag 14 december 2009 10:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Volgens mij heb jij het woord "gezellig" niet geheel begrepen...
Ik neem aan dat je naar 1 moest?quote:Op maandag 14 december 2009 10:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of jij niet![]()
Leuk zo'n brandalarm.............van 20 naar 3 in 15 tellen. Toek buiten adem
op 3 zit aan de buitenkant een trap en daar werd gezegd dat het sein brandmeester was en we terug mochten.quote:Op maandag 14 december 2009 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je naar 1 moest?
aardbijen heb je weinig last van, die leven in groepjes van een handjevol.quote:Op maandag 14 december 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die allebijen zijn nog vervelender dan aardbijen
Wij zagen laatst een restaurant dat als vis van de dag Sliptong had. Ik vraag mij nogsteeds af of deze naar verbrand rubber smaakt, of in een string geserveerd wordt.quote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
aardbijen heb je weinig last van, die leven in groepjes van een handjevol.
Het laatste natuurlijk. Ik mep er ook katten mee. En meisjes.quote:Op maandag 14 december 2009 11:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rol je een krantje op, of heb je een doos met opgerolde krantjes kant en klaar liggen?
Ah! Ah! Ah! Nee, de krant! *duikt weg*quote:Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het laatste natuurlijk. Ik mep er ook katten mee. En meisjes.
Voor katten en meisjes kan ik toch een product van de firma Remmington, colt, of Smith & Wesson aanraden.quote:Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het laatste natuurlijk. Ik mep er ook katten mee. En meisjes.
Een echte vent kan zijn meisje gewoon met zijn handen aan.quote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor katten en meisjes kan ik toch een product van de firma Remmington, colt, of Smith & Wesson aanraden.
een echte vent kíjkt alleen maar...quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een echte vent kan zijn meisje gewoon met zijn handen aan.
Ik kijk regelmatig naar meisjes, dat is dus een positief iets?quote:Op maandag 14 december 2009 13:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
een echte vent kíjkt alleen maar...
Uiteraard, als je ze niet in de gaten houdt...quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig naar meisjes, dat is dus een positief iets?
Welke methode zie jij het meest effectief om een vrouw uit de keuken te houden? Die stalen kogel om dr been maakt van die nare krassen op het laminaatquote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Uiteraard, als je ze niet in de gaten houdt...
Nog onveiliger?quote:Op maandag 14 december 2009 13:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Rotterdam![]()
Over 6 nachtjes kom ik Zuid onveilig maken
Wij hebben een grote ring bij het aanrecht waar we heel tevreden over zijnquote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welke methode zie jij het meest effectief om een vrouw uit de keuken te houden? Die stalen kogel om dr been maakt van die nare krassen op het laminaat
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef dnn- het volgende:
Ik ben nog een beetje nieuw in Rotterdam maar ik had gehoord van een grote stoffenwinkel (2 etages) en een leerwinkel waar je dunne lappen leer (als stof..) kunt kopen. Misschien is het dezelfde winkel maar herkend iemand dit?
Dat is inderdaad een veilige manier om te vertrekken jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef junkiexp het volgende:
Omdat ik opzoek ben naar ander werk wordt mijn contract helemaal niet meer verlengd.
Ik hoef dus geen ¤ 2500 aan studiekosten terug te betalen, en ik behoud het recht op een uitkering mocht dat nodig zijn.
Kan slechter aflopen dus.
Ik zou dit niet weten, maar als je er achter komt ben ik er ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef dnn- het volgende:
Ik ben nog een beetje nieuw in Rotterdam maar ik had gehoord van een grote stoffenwinkel (2 etages) en een leerwinkel waar je dunne lappen leer (als stof..) kunt kopen. Misschien is het dezelfde winkel maar herkend iemand dit?
Ja, ik ben bij mijn vorige werkgever bezig, daar zijn wat dingen positief veranderd dus dat ziet er voor mij goed uit.quote:Op maandag 14 december 2009 14:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee![]()
[..]
Dat is inderdaad een veilige manier om te vertrekken ja![]()
Al iets anders op het oog?
Misschien kan je het hier: Naaien tot we erbij neervallen - deel 10 proberen.quote:Op maandag 14 december 2009 14:25 schreef dnn- het volgende:
Je loopt hier toch geen NSFW linkjes te posten hequote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien kan je het hier: Naaien tot we erbij neervallen - deel 10 proberen.
Dank! Dat doe ik ook even.quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien kan je het hier: Naaien tot we erbij neervallen - deel 10 proberen.
Ik zou niet durven. Al ziet het er wel zo uit, toch is het heel netjes.quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je loopt hier toch geen NSFW linkjes te posten he
nog altijd dat weet je toch.quote:Op maandag 14 december 2009 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jij woont toch in IJsselmonde?
Je wilt mij uit de keuken houden?quote:Op maandag 14 december 2009 13:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Welke methode zie jij het meest effectief om een vrouw uit de keuken te houden? Die stalen kogel om dr been maakt van die nare krassen op het laminaat
neuh...andere vrouwen....duh...quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt mij uit de keuken houden?
Pff ouderwets man. Ik krab met CD's omdat ik niets anders heb.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:55 schreef junkiexp het volgende:
Morgúh, ik moest vanmorgen gewoon krabben.\
Omdat wij stadsverwarming in de straat hebben is dat eigenlijk nooit nodig, maar nu wel.
Ik heb het met een cassettebandje gedaan, had niks anders.
Ja. Sinds wij samenwonen heb jij 1 keer gekookt (eergister), en toen hadden we beide buikpijn. Kan toeval zijn, maar gister heb jij de kliekjes daarvan op, en had jij weer buikpijn.quote:Op maandag 14 december 2009 18:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt mij uit de keuken houden?
Als Isegrim een auto had zou ze het ouderwetsch met platenhoezen proberenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pff ouderwets man. Ik krab met CD's omdat ik niets anders heb.
Voor de voorruit schiet dat wel aardig op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als Isegrim een auto had zou ze het ouderwetsch met platenhoezen proberen
2 straten van mijn nieuwe huis vandaan is er vorige week iemand vermoordquote:
Het overkomt de besten..quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
2 straten van mijn nieuwe huis vandaag is er vorige week iemand vermoord. En dan woon ik nog wel op het meest noordelijke puntje van Zuid...
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Sinds wij samenwonen heb jij 1 keer gekookt (eergister), en toen hadden we beide buikpijn. Kan toeval zijn, maar gister heb jij de kliekjes daarvan op, en had jij weer buikpijn.
Dat is toch zo?quote:
Ik zie het al. Een veelgemaakte fout van jonge gezinshoofden is dat zij de vrouw niet goed voederen. Goede, smakelijke voeding, op een romantisch wijze geserveerd en in een prettige sociale atmosfeer genuttigd is essentieel voor het correct functioneren van de vrouw. Neem die verantwoordelijkheid niet te lichtvaardig, want een slecht gevoederde vrouw is lastig en niet tot nut van het gezin!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is toch zo?![]()
En gister hebben we mijn befaamde saté (deze keer zonder kiwi) gegeten, en heb ik geen buikpijn. Jij wel, maar jij had dan ook je kliekjes op.
Ook de kliekjes, niet enkel kliekjes. Ze heeft dus ook van mijn befaamde Saté gegeten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zie het al. Een veelgemaakte fout van jonge gezinshoofden is dat zij de vrouw niet goed voederen. Goede, smakelijke voeding, op een romantisch wijze geserveerd en in een prettige sociale atmosfeer genuttigd is essentieel voor het correct functioneren van de vrouw. Neem die verantwoordelijkheid niet te lichtvaardig, want een slecht gevoederde vrouw is lastig en niet tot nut van het gezin!
Je moet ook nog zó veel leren, hè?
Nog zo eentje: probeer de herkomst van buikpijn en hoofdpijn niet te beredeneren. De vrouw heeft immers dan geen behoefte aan uitleg maar aan aandacht. Geef haar die aandacht en (mits goed gevoederd) verdwijnen die klachten vanzelf.
Als je nog meer aanwijzigingen of hulp nodig hebt, post het maar gewoon hoor!
geen excusesquote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Excuses voor het niet starten van een nieuw topic. Internetloos momenteel behalve op mijn telefoon.
Ik zei "leren". Ik zei niet "je mening geven", jongen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook de kliekjes, niet enkel kliekjes. Ze heeft dus ook van mijn befaamde Saté gegeten.
Goed hequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef Isegrim het volgende:
LHO is erg goed in het geven van zijn mening.
Armoede eigenlijk, ik ben gewoon te lui om zo'n ding te halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pff ouderwets man. Ik krab met CD's omdat ik niets anders heb.
Kan ze beter onder d'r ruitenwissers leggen, hoef je helemaal niet te krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als Isegrim een auto had zou ze het ouderwetsch met platenhoezen proberen
Oh, da's wel modern inderdaad!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Armoede eigenlijk, ik ben gewoon te lui om zo'n ding te halen.
Ik krab trouwen met zo'n cassettebandje waar een snoer aanzit om je ipod op aan te sluiten.
Dus eigenlijk wel weer heel modern.
Kan moeilijk met mijn ipod gaan krabbenquote:
Je Ipod is ook wel geschikt denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Armoede eigenlijk, ik ben gewoon te lui om zo'n ding te halen.
Ik krab trouwen met zo'n cassettebandje waar een snoer aanzit om je ipod op aan te sluiten.
Dus eigenlijk wel weer heel modern.
jij als krabslaaf ook wel denk ik!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je Ipod is ook wel geschikt denk ik.
Ik héb een krabslaaf. Die mag dagelijks mijn rug krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij als krabslaaf ook wel denk ik!
had het over junkmans zn autoruit om te krabben!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik héb een krabslaaf. Die mag dagelijks mijn rug krabben
Dat lijkt mij toch wat onprettig op mijn rug...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
had het over junkmans zn autoruit om te krabben!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef junkiexp het volgende:
Ik ging ook pas om 0200 uur slapen ofzo
Tulpstraat? Waar woon je dan, ik woonde 1 straat verderop. Nu 6.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
2 straten van mijn nieuwe huis vandaan is er vorige week iemand vermoord. En dan woon ik nog wel op het meest noordelijke puntje van Zuid...
![]()
Nee, was dat dat ding dat de lucht in scheen? Zoals ook vaak staan bij het oude postkantoor?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Tulpstraat? Waar woon je dan, ik woonde 1 straat verderop. Nu 6.
Iemand trouwens enig idee wat die groen/gele zoeklicht zijn bij de Erasmusbrug op Zuid?
hij staat daar waar ze dat nieuwe ding naast KPN gaan bouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef junkiexp het volgende:
Die lamp staat volgens mij aan de voet van de brug, bij cafe Pr8chtig als ik me niet vergis.
Mijn vrouw heeft tegenwoordig een echte officiele gekochte ruitenkrabber. Het weer is daar zó van geschrokken dat er vanochtend geen ijs meer op de voorruit zat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor de voorruit schiet dat wel aardig op.
Fietsen in een pantalon was vandaag dan ook prettiger dan gister...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft tegenwoordig een echte officiele gekochte ruitenkrabber. Het weer is daar zó van geschrokken dat er vanochtend geen ijs meer op de voorruit zat.
Deze was wat groter en gezien de dag en de plek lijkt het mij dat het ging om de officiële start van de bouw van De Rotterdamquote:Op woensdag 16 december 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, was dat dat ding dat de lucht in scheen? Zoals ook vaak staan bij het oude postkantoor?
Dát zou natuurlijk ook kunnen, had ik niet aangedacht!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze was wat groter en gezien de dag en de plek lijkt het mij dat het ging om de officiële start van de bouw van De Rotterdam
http://www.nrc.nl/kunst/a(...)aas_met_De_Rotterdam
Koffiequote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef junkiexp het volgende:
Senseo
Heineken
Dolce Gusto![]()
Hertog-Jan / Brand
Homoquote:Op woensdag 16 december 2009 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Koffie
Pilsener
Bier
Rum
Chocomel
Rum-warme chocomel
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
LHO is geen homo, hij is metroseksueel.
soms zegt ze danquote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
LHO is geen homo, hij is soms irritant.
Rotterdam, tra lala lalaquote:binnenland
ss Rotterdam begint met besloten feesten
ROTTERDAM - De ss Rotterdam gaat deze maand open. Eind december worden op het gerenoveerde stoomschip de eerste besloten feesten gevierd.
Dat heeft Willem Smit, directeur van De Rotterdam BV, woensdag bekendgemaakt. Aanvankelijk zou het schip, dat straks in gebruik zal zijn als hotel, theater, winkelcomplex en congresruimte, afgelopen zomer worden opgeleverd. De transformatie van het voormalige vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn heeft eigenaar Woonbron 240 miljoen euro gekost.
Vanaf 15 februari is het schip voor het publiek geopend. „We hebben de afgelopen weken alles gedaan om het bouwproces nog dit jaar af te ronden”, zei Onno van den Brink, directeur van rederij De Rotterdam. De komende twee maanden gaat het project „in beslotenheidâÇ- f proefdraaien, aldus Van den Brink.
De ss Rotterdam is 228 meter lang, 28 meter breed en heeft dertien dekken. Donderdag houdt exploitatiemaatschappij De Rotterdam een veiligheidsoefening. Daarvoor zijn duizend vrijwilligers gecharterd. Het complex moet binnen een kwartier worden geëvacueerd. De Rotterdam vaart niet meer; het schip heeft een vaste ligplek bij het schiereiland Katendrecht.
dus? problemen mee?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden een beetje.
volgens mij is hij technosexueelquote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
LHO is geen homo, hij is metroseksueel.
Dat vind ik ook goed. Maar wat houdt dat precies in? Wij gebruiken geen technische hulpmiddelen bij onze seksuele contacten hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
volgens mij is hij technosexueel
http://en.wikipedia.org/wiki/Technosexualquote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed. Maar wat houdt dat precies in? Wij gebruiken geen technische hulpmiddelen bij onze seksuele contacten hoor!
Aha. LHO lijkt zich er niet erg in te herkennen, zo blijkt na voorlezing door ondergetekende.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Technosexual
Ontkenningsfase. Zeg maar eens iets stoms over zijn camera.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha. LHO lijkt zich er niet erg in te herkennen, zo blijkt na voorlezing door ondergetekende.
De RET lost dat altijd op met een software upgrade.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos doet het licht uit
wissels in zuid holland vastgevroren
Tsja ze doen maar een end weg ik ga wel eerder van huis zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
De RET lost dat altijd op met een software upgrade.
Mijn camera heeft hier niets mee te makenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ontkenningsfase. Zeg maar eens iets stoms over zijn camera.
maar toch is die stomquote:Op donderdag 17 december 2009 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn camera heeft hier niets mee te maken
Een NS woordvoerster gaf aan maar op een paar locaties in Nederland problemen te hebben. Alleen in het noorden van het land, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
De RET lost dat altijd op met een software upgrade.
Nou! Je kunt anders nog wel van Den Haag naar Leiden!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een NS woordvoerster gaf aan maar op een paar locaties in Nederland problemen te hebben. Alleen in het noorden van het land, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.
Zeg dan gewoon dat het gehele treinverkeer verstoord is.
die wou jou zienquote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Iemand in de trein voor ons heeft aan de noodrem getrokken.
Wellicht had die iemand daar een reden voor..quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Iemand in de trein voor ons heeft aan de noodrem getrokken.
dat wil niemand.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou! Je kunt anders nog wel van Den Haag naar Leiden!
Daar zeiden ze niets over.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wellicht had die iemand daar een reden voor..
Die trein komt volgens mij uit Venlo (Venlo-Den Haag-Schiphol?). Dus ik vermoed zoiets:quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wellicht had die iemand daar een reden voor..
quote:Kai gaaf man! We gaan een kai-vette sneeuwpop bouwuh!
tsja het blijven rare lui daar in Venloquote:Op donderdag 17 december 2009 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die trein komt volgens mij uit Venlo (Venlo-Den Haag-Schiphol?). Dus ik vermoed zoiets:
[..]
Of Eindhovuh, komt die trein ook langs.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja het blijven rare lui daar in Venlo
Of een dame van zuid die haar "pokkie" kwijt isquote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat er niets over gezegd wordt betekent niet dat er geen reden was ofzo.
ja kan ook nog. Alsof jij geen pauper bent die niet zonder telefoon kan.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of een dame van zuid die haar "pokkie" kwijt is
Ik heb er zelfs tweequote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja kan ook nog. Alsof jij geen pauper bent die niet zonder telefoon kan.
tot je insneeuwt en sterftquote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik uitstap en verder loop. Dat gaat sneller.
ik zeg toch niet dat het moet? Zeg alleen dat het kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent wel lief voor mij de laatste tijd.
Ah, je maakt je zorgen om me.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het moet? Zeg alleen dat het kan gebeuren.
Is die bezig met insneeuwen en sterven dan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat gaat ook wel weer heel ver.
Veel meer om mn vriendin als je het niet erg vindt.
nee die is nog aant slapen volgens mij. Maar die moet straks ook wel naar dr werk en de komende dagen veel met het OV mee. Ik btw ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is die bezig met insneeuwen en sterven dan ?
Nou zeg, wat een spanningquote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee die is nog aant slapen volgens mij. Maar die moet straks ook wel naar dr werk en de komende dagen veel met het OV mee. Ik btw ook.
rijk ben ik allang. Althans in mijn definitie van rijkquote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ook, alleen schijnt het niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn om op je 25e met pensioen te gaan![]()
Dus werk ik nog maar even door tot ik écht rijk ben.
Wij liepen er een keer langs en toen rook het daar goddelijk lekker, maar toen zaten ze nogal vol dus toen zijn we naar Wijnbar Rotterdam gegaan. Wat ook geweldig was. Maar volgens mij is het een uitstekend restaurant.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een walking dinner bij Kip.
http://www.restaurantkip.nl/ , ben benieuwd is iemand er al eens geweest ?
En we vonden het voor toen te duur. Toen hebben we bij Wijnbar nog duurder gegetenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij liepen er een keer langs en toen rook het daar goddelijk lekker, maar toen zaten ze nogal vol dus toen zijn we naar Wijnbar Rotterdam gegaan. Wat ook geweldig was. Maar volgens mij is het een uitstekend restaurant.
Ow ja, dat was het.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En we vonden het voor toen te duur. Toen hebben we bij Wijnbar nog duurder gegeten![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:daar moeten we binnenkort nog wel een keer heen.
Sommige kattenmensen besluiten hun katten buiten te laten lopen. Welke een inbreuk zijn op de lokale flora en fauna, poepen in zandbakken en tuinen, en met hun nageltjes auto's beschadigen. En huizen in lopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kattenmensen laten niet hun katten uit, dus daar heb je ook geen last van!
Ja, er zijn van die katten die dat allemaal doen ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sommige kattenmensen besluiten hun katten buiten te laten lopen. Welke een inbreuk zijn op de lokale flora en fauna, poepen in zandbakken en tuinen, en met hun nageltjes auto's beschadigen. En huizen in lopen.
zal ik je benzine en vuur sturen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me niet lekker en ik heb het koud...warm...koud...warm.
Ik werk naast een benzinepomp, gaat goed komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zal ik je benzine en vuur sturen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me niet lekker en ik heb het koud...warm...koud...warm.
Eigenlijk zou ik nog even naar Hofplein moeten puur om een foto te maken... maarja, ik heb dr op het moment niets te doenquote:
Ik ben benieuwd of het mooi wit wordt.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nog even naar Hofplein moeten puur om een foto te maken... maarja, ik heb dr op het moment niets te doen![]()
(niet dat ik hier wel wat te doen heb).
Met een beetje mazzel gaat het hier rond 18:30/19:00 ook sneeuwen, tot na middernacht
De reactie van de NS is wel mooi. Die zetten minder treinen in, in de hoop dat de treinen die dan nog rijden hun eindbestemming wél halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het mooi wit wordt.Moet vanavond nog wel weg, dus hoop dat ik dan nog wel een beetje thuis kom. Maar zal vast wel, want het is maar een paar km.
Jep.. Gelukkig hoef ik niet met de NS weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De reactie van de NS is wel mooi. Die zetten minder treinen in, in de hoop dat de treinen die dan nog rijden hun eindbestemming wél halen.
is felipe massa wit?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ommoord meldt weer een behoorlijke witte massa
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:11 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Brrr koud mijn tenen zijn bevroren, terwijl ik heul niet zoveel heb gelopen.
Goedemorgen, je had juist moeten lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:11 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Brrr koud mijn tenen zijn bevroren, terwijl ik heul niet zoveel heb gelopen.
Al die 15 kilometer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goedemorgen, je had juist moeten lopen.
Dat valt wel mee, maar ik ben eerder bang dat mijn voeten dan nog kouder zijn en dat ik 10000 keer onderuit ga.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat eerder weg.....
Doe als de Freggels en voer de éénurige werkweek in.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:![]()
Ik snap niet welke idioot bedacht heeft meer dagen in de werkweek te stoppen dan in het weekend
Een 3/4 regeling zou al erg prettig zijn. Dat we alleen op dinsdag, woensdag en donderdag werken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Doe als de Freggels en voer de éénurige werkweek in.
Ik heb vanaf januari een 4/3-regeling.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een 3/4 regeling zou al erg prettig zijn. Dat we alleen op dinsdag, woensdag en donderdag werken.
maakt je nieuwe huisdier zo een puinhoop dat je 4 dagen nodig hebt om je huis leefbaar te houden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb vanaf januari een 4/3-regeling.
Isegrim is vandaag trouwens 4 maanden en 4 dagen mijn huisdierquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maakt je nieuwe huisdier zo een puinhoop dat je 4 dagen nodig hebt om je huis leefbaar te houden?
dan zou ik dr snel terugbrengen voor je garantie verlooptquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim is vandaag trouwens 4 maanden en 4 dagen mijn huisdier
T'is een occasion met maar 3 maanden garantiequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan zou ik dr snel terugbrengen voor je garantie verloopt
dan gewoon aan een boom bindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
T'is een occasion met maar 3 maanden garantie
3 dagen. 4 dagen werken, 3 dagen vrij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maakt je nieuwe huisdier zo een puinhoop dat je 4 dagen nodig hebt om je huis leefbaar te houden?
zeg dat danquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
3 dagen. 4 dagen werken, 3 dagen vrij.
Zouden we ook nog uit moeten leggen dat dat samen 7 is, wat gelijk staat aan het aantal dagen in een week?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
3 dagen. 4 dagen werken, 3 dagen vrij.
verbrand kut huisdier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zouden we ook nog uit moeten leggen dat dat samen 7 is, wat gelijk staat aan het aantal dagen in een week?
Nee daar ben ik inderdaad zeker vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen erfelijk genetisch defect dat het gedrag veroorzaakt
serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
3fm is underwy. volgend jaar rotterdam
Stadhuispleinquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee, maar mag wel zo. Op de Blaak ofzo
quote:De Kapsalon:
Een aluminium bakje met friet, shoarma, gesmolten kaas, veel knoflooksaus en sambal en voor de vitamientjes ook nog wat sla, tomaat en komkommer. En bij KAPSALON PARADISE kunt u genieten van liefst 90 gevarieerde kapsalons.
quote:Kapsalon Paradise is momenteel gesloten. Probeer het morgen weer of selecteer een ander restaurant.
morgen als ontbijt maar doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/kapsalon-paradise
[..]
![]()
Oh pardon.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je dat niet kent moet je je schamen!
Kapsalon met sla, kapsalon zonder sla, kapsalon met sla en kebab, kapsalon zonder sla en kebab etc.?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/kapsalon-paradise
[..]
![]()
ik wil die macaroni testen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kapsalon met sla, kapsalon zonder sla, kapsalon met sla en kebab, kapsalon zonder sla en kebab etc.?
foei!!quote:
Er langs gelopen, is achter ons huis, maar beetje koud voor zoiets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:40 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand naar de Winterbioscoop geweest?
Het is buiten wel prachtig ja, en dan sneeuwt het nog steeds.quote:Op zondag 20 december 2009 10:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en wit. Blijdorp is mooi vanuit de trein!
het zijn wel een bepaald type mensen die met dit weer alsnog met de auto gaan. Net bij de AH ook alleen maar patserbakken en bestelbusjes voor de deur, terwijl voor de rest iedereen lopend was.quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef junkiexp het volgende:
Ja, daar sta je dan met je achterwielaandrijving op de erasmusbrug met een auto van +100 K
Idd.quote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
het zijn wel een bepaald type mensen die met dit weer alsnog met de auto gaan. Net bij de AH ook alleen maar patserbakken en bestelbusjes voor de deur, terwijl voor de rest iedereen lopend was.
Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.quote:Op zondag 20 december 2009 18:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
lopend sowieso wel en de metro rijd... Maar ik denk dat de gemeente zelf ook wel zal afzeggen
Waarvandaan ?quote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.
Zal ze morgenvroeg proberen te bellen. Is een externe partij die de gemeente inhuurt om te komen controleren.
Metro vanaf CS naar Zuidplein en dan het stuk lopen is natuurlijk wel een optie. Vanavond de NS ff checken hoe ze het inschatten. Anders ga ik om 6 uur van huis weg, ze komen tussen 13.00 en 17.00. Dan zal ik er toch ongeveer wel zijn?
Waar ik nu ben? In Budel, daarvandaan met de bus (als die rijdt) naar station Weert, via Eindhoven naar Rotterdam. Maar dat gaf donderdag ook al problemen.quote:
Ik denk ook dat ik morgenvroeg ff af ga bellen. Banken zouden ze ook komen leveren, maar dat kan wel wachten tot na de kerst. Ik zak er nog niet doorheen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou nergens op rekenen als ik jou was.Ik betwijfel of ik morgen in Den Haag kan komen.
Naar Tarwewijk zou ik bij maashaven uitstappen :pquote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lopend van CS naar Tarwewijk. Goed idee, met twee tassen met kleren en andere zooi.
Zal ze morgenvroeg proberen te bellen. Is een externe partij die de gemeente inhuurt om te komen controleren.
Metro vanaf CS naar Zuidplein en dan het stuk lopen is natuurlijk wel een optie. Vanavond de NS ff checken hoe ze het inschatten. Anders ga ik om 6 uur van huis weg, ze komen tussen 13.00 en 17.00. Dan zal ik er toch ongeveer wel zijn?
Normaal wel, maar ik lees overal dat er geen trams rijden. En vanaf Zuidplein is het korter lopen, heb ik het idee.quote:Op zondag 20 december 2009 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Naar Tarwewijk zou ik bij maashaven uitstappen :p
Ik denk dat het een kansloze missie is.quote:Hoe wil je uberhaupt in Rdam komen?
Dordtselaan?quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik lees overal dat er geen trams rijden. En vanaf Zuidplein is het korter lopen, heb ik het idee.
[..]
Ik denk dat het een kansloze missie is.
Erg leuk om BMW-rijders en andere achterwielaandrijvers hier te zien rijden... heb er nog geen één gezien die de bocht maakte en niet het vluchtheuveltje heeft geraaktquote:Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef SingleCoil het volgende:
Mogguh.
A. is in ieder geval vanochtend stoer in de Beamer gestapt en na wat duw- en trekwerk zowaar op weg naar Berkel gegaan. Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat want de wegen zijn spiegelglad...
Het heeft weinig met voor- of achterwielaandrijving te maken, en meer met of je wel voldoende weinig gas geeftquote:Op maandag 21 december 2009 08:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Erg leuk om BMW-rijders en andere achterwielaandrijvers hier te zien rijden... heb er nog geen één gezien die de bocht maakte en niet het vluchtheuveltje heeft geraakt
De vierwielaandrijvers denken helemaal dat ze onoverwinnelijk zijn en belandden gister regelmatig in de groenstrook (die wit was)
Dat is het ook op sommige plekken.quote:Op maandag 21 december 2009 08:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou het nu eng vinden om in een auto te rijden...
Nou, het is vooral goed te zien op hellingen, vooriwielaandrijvers hebben natuurlijk veel meer asdruk op de aangedreven wielen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het heeft weinig met voor- of achterwielaandrijving te maken, en meer met of je wel voldoende weinig gas geeftJe moet in de sneeuw je auto óver de sneeuw laten rollen en dat gaat prima als je maar langzaam genoeg rijdt. Gaat de boel glijden dan helpt ook je voorwielaandrijving niet veel, zoals we gisteren in de passat mooi hebben kunnen merken...
Goed idee, maar ik ga vooralsnog de deur niet uit als het niet echt noodzakelijk is. Wellicht denk ik na een paar uur thuiswerken daar anders over...quote:Op maandag 21 december 2009 09:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gezien de grote hoeveelheid thuiswerkende/thuisblijvende Rotterdammers, zie ik wel wat zitten in een lunch-meet
quote:Op maandag 21 december 2009 09:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik ga vooralsnog de deur niet uit als het niet echt noodzakelijk is. Wellicht denk ik na een paar uur thuiswerken daar anders over...
Heb ook nog steeds een bed klaar staan voor vervoer, maar daar lijkt het vandaag ook niet echt van de komen, tenzij je een arreslee verhuurder kent.
Bang dat hij zou uitglijden?quote:Op maandag 21 december 2009 09:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb LHO net naar zijn werk gebracht.
Wordt er eik nog veel sneeuw verwacht voor vandaag?quote:Op maandag 21 december 2009 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijndr baas had vernomen op het nieuws dat er wél treinen zouden gaan. Dus nu moet mijn
naar het station, om daar hoogst waarschijnlijk geen trein te zien. En als die er wel zijn, is het maar de vraag hoe ze weer thuis komt, aangezien het later vandaag weer gaat sneeuwen
quote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wordt er eik nog veel sneeuw verwacht voor vandaag?
Ja dus.quote:
Weerbericht geldig tot morgen middernacht.
Opgesteld op maandag 21 december 2009 om 08.18 uur.
Nu en dan zon, maar vanmiddag van het zuiden uit sneeuw
Naast enkele wolken, zijn er ook brede opklaringen. Verspreid over het land valt nog een enkele sneeuwbui, aan zee valt hier en daar natte sneeuw. Landinwaarts vriest het 3 tot 5 graden, vlak aan zee ligt de temperatuur iets boven het vriespunt. In de loop van de ochtend sterft de buiigheid verder uit. De zon laat zich aanvankelijk geregeld zien.
Geleidelijk neemt de bewolking van het zuiden uit verder toe, in de middag gevolgd door sneeuw. In de middag in het zuiden en midden, vanavond sneeuwt het ook in het noorden van het land. Er kunnen opnieuw enkele centimeters sneeuw vallen. De middagtemperatuur ligt meest iets onder het vriespunt. De wind is zuidwest, geleidelijk zuidoost, matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer aanvankelijk soms krachtig, 6.
Komende nacht beperkt de sneeuwval zich naar alle waarschijnlijkheid tot het zuidoosten van het land. Er zijn naast wolken, ook opklaringen en het vriest licht tot matig. Dinsdagochtend is het op de meeste plaatsen droog en laat de zon zich even zien. In de middag nadert vanuit het zuiden een volgende storing, die in de namiddag in het zuiden sneeuw geeft. Het kwik ligt landinwaarts net iets onder het vriespunt. Aan zee 1 a 2 graden boven nul. De zuidelijke wind is zwak tot matig rond kracht 3. In de avond breidt de sneeuw zich noordoostwaarts over het land uit.
Inderdaad, nu wordt een parkeerplek vinden waar je in kunt rijden ipv glijden helemaal een sport.quote:Op maandag 21 december 2009 10:32 schreef junkiexp het volgende:
Gelukkig is het kerstvakantie, dat scheelt weer een hoop.
Ouch.quote:Op maandag 21 december 2009 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Staat er hier een busje bovenaan de parkeergarage, rijdt voorzichtig de heuvel over, en alsof het een slee van 1500 kilo is glibbert het ding in volle vaart naar beneden, met stilstaande wielen. Gevolgd door een harde plof.
...mensen die remmen als de auto aan het glijden is...quote:Op maandag 21 december 2009 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Staat er hier een busje bovenaan de parkeergarage, rijdt voorzichtig de heuvel over, en alsof het een slee van 1500 kilo is glibbert het ding in volle vaart naar beneden, met stilstaande wielen. Gevolgd door een harde plof.
hadden we nu de pajero nog maar, hè?quote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Alicey het volgende:
... en de volgende beamer die vast zit op de parkeerplaats aan de voorkant.
quote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef SingleCoil het volgende:
hadden we nu de pajero nog maar, hè?
Een E34 518iquote:Op maandag 21 december 2009 10:57 schreef junkiexp het volgende:
Wat voor beamer hebben jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |