abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75605458
Ik walg van die Berlusconi, van de manier waarop hij aan de macht is gekomen en hoe hij zijn macht misbruikt. Deze semi-dictator zie ik nog liever vandaag dan morgen van zijn voetstuk vallen. Maar het gebruiken van geweld keur ik ten strengste af. Hopelijk wordt de dader zwaar bestraft.
pi_75606418
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Berlusconi is eene van de meest walgelijke mensen op de aarde maar zo een "aanval " is natuurlijk niet goed te praten. Domme actie in ieder geval.
Mwoh, de wereld en zeker Italië zou een stuk beter af zijn zonder hem. Als hij morgen dood neer valt zou ik er blij mee zijn. Het is gewoon een monster.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75606671
Ik word zo moe van het overdadig gebruik van het woord 'terrorisme'. Dit heeft er niets mee te maken! Het is een individuele actie van een psychisch onstabiel persoon. Bangmakerij.

Ik vind het trouwens een heldendaad.
  maandag 14 december 2009 @ 11:37:10 #154
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_75607745
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:04 schreef w8jij17 het volgende:
Ik word zo moe van het overdadig gebruik van het woord 'terrorisme'. Dit heeft er niets mee te maken! Het is een individuele actie van een psychisch onstabiel persoon. Bangmakerij.

Of zou deze Folco del Grafo door de linkse oppositie zijn gestuurd?

Als je dit een heldendaad vindt ben je trouwens niet goed bij je hoofd. Als het nou ludiek was met rotte tomaten ofzo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_75618205
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Koewam het volgende:

[..]

Ome Bush heeft een oorlog gestart met honderdduizenden doden tot gevolg. En een of andere terrorist die een klap uitdeelt zou gevaarlijker zijn....

Walgelijk rechts ventje.
Bush gaat de geschiedenisboeken in als een groot staatsman en bevrijder, Obama als de slechtste president sinds pindaboer Carter en links als vijand van de democratie. Overal in de wereld slopen linkse mensen vanalles, zijn ze verantwoordelijk voor geweldadige (moord)aanslagen op politici.
pi_75618235
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:04 schreef w8jij17 het volgende:

Jij bent er zo eentje. Ik denk dat je je even na moet laten kijken. Straks wel janken als Wouter Bos klappen krijgt?
pi_75618304
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bush gaat de geschiedenisboeken in als een groot staatsman en bevrijder, Obama als de slechtste president sinds pindaboer Carter en links als vijand van de democratie. Overal in de wereld slopen linkse mensen vanalles, zijn ze verantwoordelijk voor geweldadige (moord)aanslagen op politici.
Misschien volgens jouw maatstaven, maar voor de rest van de wereld gaat Bus toch echt de boeken in als een incompetente imbeciel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75618356
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien volgens jouw maatstaven, maar voor de rest van de wereld gaat Bus toch echt de boeken in als een incompetente imbeciel.
De rest van die wereld? Misschien in gedachten bij een stel wereldvreemde treehuggers in Nederland, maar voor de rest zal Bush over een aantal jaren de geschiedenisboeken in gaan als held en bevrijder.
pi_75618357
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat jij voor de rest van de wereld kunt spreken Koos.
pi_75618386
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat doen ze wel voor zichzelf inderdaad en ik geloof niet dat ze al te positief waren over Bush.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_75618545
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

De rest van die wereld? Misschien in gedachten bij een stel wereldvreemde treehuggers in Nederland, maar voor de rest zal Bush over een aantal jaren de geschiedenisboeken in gaan als held en bevrijder.
Wat heeft Bush bereikt tijdens zijn presidentschap dan?

2 oorlogen, vele onnodige burgerslachtoffers. Ware held inderdaad

Misschien moet je eens een keer wat minder Fox kijken. Je bent er zeker ook ze één die het Healthcare plan van Obama racistisch tegenover de blanken. Amerika en zijn inwoners gaat deze eeuw nog genadeloos op zijn bek door hun arrogante houding in de wereld.

OT:
Geweld is nooit goed! zelfs niet tegen een crimineel eerste-klas als Berlusconi.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_75618561
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens wat vaker een krant openslaan. En dat geldt ook voor Halcon. Bush' beleid werd door vrijwel iedereen met gefronse wenkbrauwen gade geslagen.
pi_75618679
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Wat heeft Bush bereikt tijdens zijn presidentschap dan?

2 oorlogen, vele onnodige burgerslachtoffers. Ware held inderdaad

Misschien moet je eens een keer wat minder Fox kijken. Je bent er zeker ook ze één die het Healthcare plan van Obama racistisch tegenover de blanken. Amerika en zijn inwoners gaat deze eeuw nog genadeloos op zijn bek door hun arrogante houding in de wereld.

OT:
Geweld is nooit goed! zelfs niet tegen een crimineel eerste-klas als Berlusconi.
Op langere termijn zal men inzien dat Bush een groots staatsman is. Hij heeft alleen de pech dat onder zijn bewind dankzij het gepruts van Bill Clinton de kredietcrisis is ontstaan. Bush wist van aanpakken, Obama niet. Obama wordt ook alleen in Nederland door wat treehuggers serieus genomen en in de VS door 'n stel achterbuurtbewoners en wereldvreemde lieden uit DC.

Het healthcare programma van Obama is waardeloos. Dat zien al veel Amerikanen in en de rest zal er ook spoedig achter komen.
pi_75618695
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens wat vaker een krant openslaan. En dat geldt ook voor Halcon. Bush' beleid werd door vrijwel iedereen met gefronse wenkbrauwen gade geslagen.
Wat een goed idee! Een krant lezen. Thanks voor de tip
pi_75618702
quote:

[..]

De Volkskrant zeker?
pi_75618922
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Volkskrant zeker?
Vertel eens Halcon, waar in de wereld wordt Bush beschouwd als een held? Buiten de rechts-conservatie clubhuizen geniet Bush immers weinig populariteit.

En trouwens, jij gaat mij vast vertellen dat je een fervent Telegraaf-lezer bent
pi_75619056
quote:

[..]

Op langere termijn zal men inzien dat Bush een groots staatsman is. Hij heeft alleen de pech dat onder zijn bewind dankzij het gepruts van Bill Clinton de kredietcrisis is ontstaan. Bush wist van aanpakken, Obama niet. Obama wordt ook alleen in Nederland door wat treehuggers serieus genomen en in de VS door 'n stel achterbuurtbewoners en wereldvreemde lieden uit DC.

Het healthcare programma van Obama is waardeloos. Dat zien al veel Amerikanen in en de rest zal er ook spoedig achter komen.
Maar zeg nu eens heel eerlijk waar haal jij je informatie vandaan? Het ó zo objectieve Fox?
Je houdt jezelf ongelofelijk voor de gek en het erge is dat je het niet ziet, vele amerikanen met jou. Het wordt tijd voor je om in te zien dat we met ze allen op de wereld wonen en niet alleen met de mensen die toevallig wat meer geld hebben dan de andere. En begin nu niet te zeuren dat mensen harder moeten werken voor hun geld.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_75619110
quote:

[..]

Ik als toch wel vrij rechts persoon ben tegen zo ongeveer alles wat Bush heeft gedaan. Die vent zou als oorlogsmisdadiger in Den Haag terecht moeten staan (tezamen met de Nederlandse kliek die hieraan meegedaan heeft). Hij haalt de rechtvaardiging voor zijn beleid uit de door hemzelf gecreëerde terroristen. Dat is dezelfde achterlijke houding als waarmee Amerika de War on Drugs rechtvaardigt. De War on Drugs creëert juist criminelen, die ze met de War on Drugs proberen te bestrijden. Het houdt zichzelf in stand.
pi_75619154
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ik als toch wel vrij rechts persoon ben tegen zo ongeveer alles wat Bush heeft gedaan. Die vent zou als oorlogsmisdadiger in Den Haag terecht moeten staan (tezamen met de Nederlandse kliek die hieraan meegedaan heeft). Hij haalt de rechtvaardiging voor zijn beleid uit de door hemzelf gecreëerde terroristen. Dat is dezelfde achterlijke houding als waarmee Amerika de War on Drugs rechtvaardigt. De War on Drugs creëert juist criminelen, die ze met de War on Drugs proberen te bestrijden. Het houdt zichzelf in stand.
Bespaar jezelf de moeite. Een discussie met Halcon is als een gesprek met een betonnen wand. De boodschap komt toch niet over.
  maandag 14 december 2009 @ 17:31:15 #170
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75619162
quote:

[..]

http://www.rasmussenrepor(...)a_s_worst_presidents

zijn wij de wereldvreemden of jij?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 14 december 2009 @ 17:34:29 #171
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75619286
dan kan je natuurlijk komen met een "ja maar dat zijn de linksen die mijn grote held belachelijk maken!!11 "

"What do Republicans think? Fifty-seven percent (57%) say he hurt the party, while 14% say he helped it. Seventeen percent (17%) say he had no impact, and 13% are undecided."

nee dus.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_75619316
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

http://www.rasmussenrepor(...)a_s_worst_presidents

zijn wij de wereldvreemden of jij?
Hij had het over een langere termijn, over een jaar of 400 weet men wel beter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 14 december 2009 @ 17:36:05 #173
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_75619347
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij had het over een langere termijn, over een jaar of 400 weet men wel beter.
ik snap niet wat je bedoeld, leg eens uit als je wilt?
pi_75619430
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Halcon denkt dat Bush' daden over 400 jaar, wanneer ze in historisch perspectief kunnen worden geplaatst, enorm veel lof oogsten. Vraag me niet waarom.
  maandag 14 december 2009 @ 17:38:37 #175
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75619447
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Beoordelingen op de korte termijn worden beïnvloed door de waan van de dag. De resultaten van het beleid kunnen pas later echt in een historisch perspectief geplaatst worden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')