Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hij is democratisch gekozen, echter onder zijn democratische bewind is hij al over veel ruggen gegaan. van censuur tot het compleet negeren van een stad.
Halcon wel. Volgens hem komt al het kwade ook van links. Al Qaida is bijvoorbeeld een splintergroepering van GroenLinks.quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef moussie het volgende:
[..]
Wauw, je kan de politieke kleur van een blijkbaar psychiatrische patiënt ruiken op afstand .. hoe doe jij dat .. vertel
Links voert al maanden een hetze tegen Berlusconi. Dan kun je verwachten dat een van die linkse patientjes doordraait en het omzet in harde actie.quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef moussie het volgende:
[..]
Wauw, je kan de politieke kleur van een blijkbaar psychiatrische patiënt ruiken op afstand .. hoe doe jij dat .. vertel
Ome Bush heeft een oorlog gestart met honderdduizenden doden tot gevolg. En een of andere terrorist die een klap uitdeelt zou gevaarlijker zijn....quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij vindt een democratisch gekozen staatshoofd gevaarlijker dan zo'n terrorist? Rare gedachtengang houd je er op na.
De beste man wordt al maanden geterroriseerd door "links", terwijl hij de goedheid zelve is.quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Links voert al maanden een hetze tegen Berlusconi.
Ik vermoed dat die tanden toch al nep waren. Zijn neus waarschijnlijk ook. We bidden voor het herstel van zijn lippen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
2 tanden kwijt en een gebroken neus voor Berlusconi
quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Dat is nog altijd te prefereren boven een celstraf die ongetwijfeld volgt als hij vervolgd wordt.
In dit geval is een democratisch gekozen staatshoofd simpelweg een intelligente terrorist. Jij toetst de acties van Berlusconi teveel aan de wet, en te weinig aan moraal.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij vindt een democratisch gekozen staatshoofd gevaarlijker dan zo'n terrorist? Rare gedachtengang houd je er op na.
Ja natuurlijk, dat zal het zijn .. en ondanks al die hetze is de beveiliging zo lek als een mandje en stapt die ook nog eevn rustig uit de auto om zijn verwondingen te laten zien aan de pers ..quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Links voert al maanden een hetze tegen Berlusconi. Dan kun je verwachten dat een van die linkse patientjes doordraait en het omzet in harde actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boef is die Silvio toch ook.quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zou hij in die auto aan iemand hebben gevraagd om hem nog wat harder op zijn bek te slaan, zodat het wat beter zou bloeden?
Hij zal hier in elk geval de komende dagen handig gebruik van weten te maken, met uiteraard het grootste deel van de media aan zijn zijde.
Een echte schavuitquote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een boef is die Silvio toch ook.
oh wat erg, 2 tanden uit z'n vieze kunstgebitquote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
2 tanden kwijt en een gebroken neus voor Berlusconi
Ik hou niet zo van geweld gebruiken tegen mensen. Mag ik op basis van die opmerking concluderen dat jij daar geen problemen mee hebt?quote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
oh wat erg, 2 tanden uit z'n vieze kunstgebit
Inderdaad, erg laf dit.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
Damn, je ziet ook ineens dat het eigenlijk een bejaarde man is.
Ik heb ook weinig met Berlusconi, maar dit is wel laf. Een bejaarde man slaan. Sowieso slaan in een democratisch proces. Weinig kaas gegeten van democratie.
Gezien de omstandigheden en dergelijke, lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat dit hele incident niet in scene zou zijn gezet. Berlusconi weet als geen ander hoe hij het spelletje moet spelen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef IHVK het volgende:
Aan de andere kant kan het ook weer een show zijn, het blijft Berlusconi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |