quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raar
Maar het is meestal zo dat het eten wat je thuis ook weleens eet thuis altijd beter smaakt, het is maar gewoon wat je gewend bent. En bedoel je flauwtjes in de zin van pittig eten? Ik houd wel van een beetje pittigPiri-piri, sambal, tabasco gaat er zo bij hoor
En rijst gaan we niet bewaren, hadden gisteren nog pastasaus over en die gaat dan eerst op. Straks zit onze hele vriezer/koelkast vol met oud eten
Klopt wel dat het eten thuis vaak beter smaakt, maar merk wel dat ik bij andere Turken het eten lekkerder vind dan bij andere Nederlanders, komt misschien door het zoutgebruik.quote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raar
Maar het is meestal zo dat het eten wat je thuis ook weleens eet thuis altijd beter smaakt, het is maar gewoon wat je gewend bent. En bedoel je flauwtjes in de zin van pittig eten? Ik houd wel van een beetje pittigPiri-piri, sambal, tabasco gaat er zo bij hoor
En rijst gaan we niet bewaren, hadden gisteren nog pastasaus over en die gaat dan eerst op. Straks zit onze hele vriezer/koelkast vol met oud eten
Ach, zoutvaatje op tafel en klaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt wel dat het eten thuis vaak beter smaakt, maar merk wel dat ik bij andere Turken het eten lekkerder vind dan bij andere Nederlanders, komt misschien door het zoutgebruik.
die is mooi, alsana. makkelijk gezegd hequote:
Gewoon tijdens het koken al goed doen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, zoutvaatje op tafel en klaar
Maar teveel zout is ook niet goed, verkloot de rest van de smaken ook..
Haha ja dat is wel heel makkelijk gezegd. Ik heb jammer genoeg niet genoeg geld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die is mooi, alsana. makkelijk gezegd he
Culinaire barbaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het koken al goed doen.
Ga werken! Welke tel heb je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel heel makkelijk gezegd. Ik heb jammer genoeg niet genoeg geld.![]()
Ik heb al 4 jaar dezelfde tel verdomme.
wij hebben altidj alleen maar nokia in huisquote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culinaire barbaar
Nokia N97 is ook mooi, ik kick op Nokia
Groot gelijkquote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wij hebben altidj alleen maar nokia in huis
Samsung D600. Wel handige tel, en na 4 jaar lang elke dag minstens 1 keer op de grond te vallen doet hij het nog steeds goed.quote:
Klopt, ik twijfelde eerst ook of ik die zou nemen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culinaire barbaar
Nokia N97 is ook mooi, ik kick op Nokia
Wat doe jij met je mobiel dat ie dagelijks minstens 1 keer op de grond valt?quote:Op zondag 13 december 2009 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Samsung D600. Wel handige tel, en na 4 jaar lang elke dag minstens 1 keer op de grond te vallen doet hij het nog steeds goed.
Hehehe, ik weet het ook niet. Hij valt steeds.quote:Op zondag 13 december 2009 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat doe jij met je mobiel dat ie dagelijks minstens 1 keer op de grond valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |