Spang.quote:
Dan vind ik Sang nog veel beter.quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik zat trouwens te denken: Spang. Waarom het feest niet gewoon 'Spang' noemen?
Omdat het lijkt op 'Spangas'.quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik zat trouwens te denken: Spang. Waarom het feest niet gewoon 'Spang' noemen?
DJ Jasper?quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Japsnars het volgende:
Laki, Ik kan tegen een toptarief een hele goede aankomende minimal DJ regelen
Flow-tis 2.0 he?quote:
Nee, alhoewel ik ook wel wat kan maar zo geweldig ben ik (nog) nietquote:
jaquote:
* Reetveters moeder schopt reetveter onder zijn kontquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik nie tin mijn herkansing, moet nog 4 hauptstuchen leren en heb geen zin.
Statistiek is ook een herkansingquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kapitel, drolquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:
Reetveter woont helemaal niet meer thuis en mag das zelf weten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
* Reetveters moeder schopt reetveter onder zijn kont
* Reetveters moeder komt onverwacht op bezoekquote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reetveter woont helemaal niet meer thuis en mag das zelf weten.
Die hebben tenminste een lekker kontje en volle lippen.quote:
Nee jijquote:
Geskullfucked door phpmystyle zeker.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee jij
Ergens in de afgelopen maand ben jij keihard geskullfucked waardoor je nu ineens van een chille user naar een irritante kankerneus aan het veranderen bent
watquote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee jij
Ergens in de afgelopen maand ben jij keihard geskullfucked waardoor je nu ineens van een chille user naar een irritante kankerneus aan het veranderen bent
Deze appel is net geweer geworden.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |