jaquote:
* Reetveters moeder schopt reetveter onder zijn kontquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik nie tin mijn herkansing, moet nog 4 hauptstuchen leren en heb geen zin.
Statistiek is ook een herkansingquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kapitel, drolquote:Op zondag 13 december 2009 21:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:
Reetveter woont helemaal niet meer thuis en mag das zelf weten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
* Reetveters moeder schopt reetveter onder zijn kont
* Reetveters moeder komt onverwacht op bezoekquote:Op zondag 13 december 2009 21:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Reetveter woont helemaal niet meer thuis en mag das zelf weten.
Die hebben tenminste een lekker kontje en volle lippen.quote:
Nee jijquote:
Geskullfucked door phpmystyle zeker.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee jij
Ergens in de afgelopen maand ben jij keihard geskullfucked waardoor je nu ineens van een chille user naar een irritante kankerneus aan het veranderen bent
watquote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee jij
Ergens in de afgelopen maand ben jij keihard geskullfucked waardoor je nu ineens van een chille user naar een irritante kankerneus aan het veranderen bent
Deze appel is net geweer geworden.quote:Op zondag 13 december 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee jij
watquote:
Keihard is gewoon overal in Nederland normaal taalgebruik.quote:
Kei? Dat is al zo oud.quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Crack_ het volgende:
Die quote was natuurlijk voor Japsnars,
watquote:MILAAN - De Italiaanse premier Silvio Berlusconi is zondag in Milaan gewond geraakt toen hij werd aangevallen door een man. De regeringsleider moest met een bebloed gezicht in een ziekenhuis worden opgenomen.
Deed ik dat?quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit je nou Brabant belachelijk te maken jongen.
Hij had een 12jarig maagdje geneukt en daarna gebeft.quote:
Ja.quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef S.Seagal het volgende:
Keihard is gewoon een normaal woord toch.
Ohja, want ik zeg iedere dag wel keiquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon respect voor dialect hebben. Enkel Brabants dialect, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |