abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76797830
Ik ken Fedor ook maar pas sinds kort
Had een docu gezien over zijn leven en zijn trainingen. Wat een pracht figuur is dat zeg. Heerlijk! Geen trash talker, gewoon lekker humble en nuchter. Vechten om zijn familie en vrienden te onderhouden. True heart!

Wat ik alleen niet begrijp, als hij al zo lang kampioen is bij Strikeforce, waarom komt hij dan niet naar de UFC?
Heeft het met een contract te maken oid? Of wil hij gewoon niet naar de UFC?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_76798069
Hij schijnt iets te veel geld en "macht" willen en dat wil de UFC niet uit handen geven, geld zou niet het probleem zijn, maar de marketing en dergelijke wel.
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:21:05 #203
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76798116
M-1, het management achter Fedor en Mousasi (en anderen), wil co-promoten met de UFC.
Lijkt me duidelijk dat de UFC daar nooit aan gaat beginnen (zou heel dom zijn als ze dat wel doen)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_76798373
Ik heb gisteren dus voor het eerst een Strikeforce wedstrijd gekeken van die Mousasi tegen Sokoudjou.
Maar de sfeer is echt leeg zeg in die tent.... Geen comments die je hoort van de trainers in de rust, geen afterthoughts na de wedstrijd van de vechters, en die announcer heeft volgens mij als vorige baan een trein omroep functie gehad zo monotoon klinkt die ouwe man.
Wel jammer zeg... ik hoop dat hij hopelijk van gedachten veranderd als Brock beter wordt en net zo lang tegen Fedor's deur gaat schoppen totdat hij naar buiten komt.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:35:39 #205
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76798497
UFN 20
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_76800466
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:12 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Check vooral die vrouw op 5:52. Bah
Mijn god... wat een boer is dat zeg! Totaal geen respect... Ik kan begrijpen waarom Fedor zoveel mogelijk uit de media wilt zijn.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_76807944
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb gisteren dus voor het eerst een Strikeforce wedstrijd gekeken van die Mousasi tegen Sokoudjou.
Maar de sfeer is echt leeg zeg in die tent.... Geen comments die je hoort van de trainers in de rust, geen afterthoughts na de wedstrijd van de vechters, en die announcer heeft volgens mij als vorige baan een trein omroep functie gehad zo monotoon klinkt die ouwe man.
Wel jammer zeg... ik hoop dat hij hopelijk van gedachten veranderd als Brock beter wordt en net zo lang tegen Fedor's deur gaat schoppen totdat hij naar buiten komt.
De productie van Strikeforce is inderdaad niet zo goed als die van de UFC, waar alles gewoon strak geregeld is. Ook het commentaar valt nog wel eens bitter tegen, met als hoogtepunt Gus Johnson na afloop van Rogers vs Fedor. Mauro en Quadros vind ik wel ok, Shamrock word ik een beetje moe van.

Over je laatste zin....
Fedor is NIETS verplicht, hij is de nummer 1... Hij had geen zin in een wurgcontract bij de UFC, gecombineerd met M-1 die alleen co-productie wil (wat ook niet gaat gebeuren). Jammer, maar dan houdt het op. Natuurlijk hoop ik dat Fedor ooit nog in de UFC beland, maar de kans is klein. De kans dat hij dit jaar tegen Alistair Overeem staat is vele malen groter.

Oh ja en eerst maar eens afwachten of Brock nog wel de oude is als hij hersteld is. Binnenkort komt er een persconferentie dus dan zal e.e.a. duidelijk worden.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:12:36 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76808592
Ik word anders ook goed misselijk van Quadros, die gast noemt zichzelf "the fight professor". Ik snap dat het amerikaans is om nicknames te hebben, maar kom fucking op zeg. En dan ook nog eens zo'n snackbarharses erbij, meh.
Mauro blaat ook te vaak maar random dingen.
pi_76808851
Idd eerst maar afwachten hoe het met Brock zal aflopen. Stel dat hij afgeschreven word, dan zal het wel flink schuiven worden in de Heavyweight division.

Misschien een idee voor Dana White en de ceo van SF om een grande finale te organiseren. De heavyweight champion UFC VS. de heavyweight champion SF
Dat zal toch wel ff flink wat centen in het laatje brengen...!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:20:12 #210
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76808895
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Idd eerst maar afwachten hoe het met Brock zal aflopen. Stel dat hij afgeschreven word, dan zal het wel flink schuiven worden in de Heavyweight division.

Misschien een idee voor Dana White en de ceo van SF om een grande finale te organiseren. De heavyweight champion UFC VS. de heavyweight champion SF
Wat is het nut daarvan voor de UFC?
De enige die daar baat bij heeft is StrikeForce.
pi_76808944
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:19 schreef incognitoomuch het volgende:

Jij snapt het echt niet heh ?
pi_76809029
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Wat is het nut daarvan voor de UFC?
De enige die daar baat bij heeft is StrikeForce.
Hoezo zouden beide partijen hier geen baat bij hebben dan?
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet heh ?
Blijkbaar niet nee, ik volg het pas sinds enkele weken.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:28:20 #213
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76809283
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:23 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Hoezo zouden beide partijen hier geen baat bij hebben dan?
[..]

Blijkbaar niet nee, ik volg het pas sinds enkele weken.
De UFC heeft een veel sterkere naam dan StrikeForce. Waar de UFC draait op de naam UFC moet StrikeForce het vooral hebben van sterren met een naam. Zonder Fedor, Lawler en Shields hebben ze niet zo heel veel rondlopen.

Stel bij StrikeForce valt Fedor, Lawler en Shields weg. Dan hou je eigenlijk niemand over, want ze promoten bijna niemand verder. De enige die nu op beginnen te vallen zijn Mousasi en Smith. Scott Smith zal nevernooitniet champ worden, daar is hij gewoon net niet goed genoeg voor. Mousasi is erg goed, maar ik verwacht niet dat hij bij StrikeForce blijft. Die wil ook vechten in K-1 en Japanse mma.

Als bij de UFC Lesnar, Machida en GSP wegvallen dan kunnen die meteen vervangen worden. Voor Lesnar is nu zelfs een plan in werking mocht hij echt niet op tijd terug kunnen komen. Machida is bijna verslagen door Shogun. GSP kan vervangen worden door Daley, Koscheck of Hardy. Ze zullen minder dominant zijn, maar ze trekken wel nog volle zalen.

Daarom heeft de UFC geen baat bij een copromotion. M-1 heeft niet eens events op het niveau van beiden. Hooguit wat vechters.
pi_76809491
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Paxlie het volgende:

[..]

De UFC heeft een veel sterkere naam dan StrikeForce. Waar de UFC draait op de naam UFC moet StrikeForce het vooral hebben van sterren met een naam. Zonder Fedor, Lawler en Shields hebben ze niet zo heel veel rondlopen.

Stel bij StrikeForce valt Fedor, Lawler en Shields weg. Dan hou je eigenlijk niemand over, want ze promoten bijna niemand verder. De enige die nu op beginnen te vallen zijn Mousasi en Smith. Scott Smith zal nevernooitniet champ worden, daar is hij gewoon net niet goed genoeg voor. Mousasi is erg goed, maar ik verwacht niet dat hij bij StrikeForce blijft. Die wil ook vechten in K-1 en Japanse mma.

Als bij de UFC Lesnar, Machida en GSP wegvallen dan kunnen die meteen vervangen worden. Voor Lesnar is nu zelfs een plan in werking mocht hij echt niet op tijd terug kunnen komen. Machida is bijna verslagen door Shogun. GSP kan vervangen worden door Daley, Koscheck of Hardy. Ze zullen minder dominant zijn, maar ze trekken wel nog volle zalen.

Daarom heeft de UFC geen baat bij een copromotion. M-1 heeft niet eens events op het niveau van beiden. Hooguit wat vechters.
Ik vat em! Thanks! Ben totaal niet bekend met de vechters van Strikeforce, behalve Mayhem Miller (wat een retard is dat zeg...) die ik dan weer kende van een bout tegen GSP. Maar idd, het aanbod aan goeie vechters is erg groot in de UFC.
Ik ben benieuwd hoe Coenen het gaat brengen @ SF!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_76812463
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Niemand kan het denk ik beter verwoorden!

Typerend voorbeeld was Kimbo Slice bij EliteXC. Dat was toen 'hun' vechter, werd erg gehypt. Hij verloor van een nobody (Seth Petruzelli) en alles eromheen stortte in. Weg EliteXC.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_76814125
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Niemand kan het denk ik beter verwoorden!

Typerend voorbeeld was Kimbo Slice bij EliteXC. Dat was toen 'hun' vechter, werd erg gehypt. Hij verloor van een nobody (Seth Petruzelli) en alles eromheen stortte in. Weg EliteXC.
En waar is Kimbo nu? In de UFC

Verliest hij daar, niks aan de hand, alleen maar slecht voor hem zelf, UFC draait gewoon door.
pi_76814889

[Bron: Fighthype.com]

Former boxing heavyweight champion James "Lights Out" Toney talks to Fighthype.com about coming into the UFC:

"I want Brock Lesnar and I know, unfortunately, he’s injured right now and had surgery, but I want him, Kimbo, Kendra, whatever his name is, Randy Couture, Chuck Liddell or whoever. [Fans] think I will get my ass whooped. They will all be disappointed. You know I got a very big mouth and it can’t be shut. I have never been stopped in damn near 90 professional boxing fights and never will be. I still do my thing. They let a street fighter in the UFC; I know they can let a future Hall of Fame boxer with real fighting skills and credentials in there, but they scared."

"They talking about ground game? That don’t mean nothing to me dog. Number one, I ain’t going to allow none of them boys to lay on top of me like a lil’ fag, you know what I’m saying? I ain’t going to the ground; that ain’t happening."

"I got one of the best mixed martial arts trainers in the world, which is my daddy. You know what I’m saying? He is one of the original death fighters. They fought to the death, like in them movies, but it’s a matter of time. I will be ready to go."
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:33:33 #219
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_76818988
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:43 schreef incognitoomuch het volgende:

[Bron: Fighthype.com]

Former boxing heavyweight champion James "Lights Out" Toney talks to Fighthype.com about coming into the UFC:

"I want Brock Lesnar and I know, unfortunately, he’s injured right now and had surgery, but I want him, Kimbo, Kendra, whatever his name is, Randy Couture, Chuck Liddell or whoever. [Fans] think I will get my ass whooped. They will all be disappointed. You know I got a very big mouth and it can’t be shut. I have never been stopped in damn near 90 professional boxing fights and never will be. I still do my thing. They let a street fighter in the UFC; I know they can let a future Hall of Fame boxer with real fighting skills and credentials in there, but they scared."

"They talking about ground game? That don’t mean nothing to me dog. Number one, I ain’t going to allow none of them boys to lay on top of me like a lil’ fag, you know what I’m saying? I ain’t going to the ground; that ain’t happening."

"I got one of the best mixed martial arts trainers in the world, which is my daddy. You know what I’m saying? He is one of the original death fighters. They fought to the death, like in them movies, but it’s a matter of time. I will be ready to go."
[ afbeelding ]
Ik ben erg benieuwd naar deze kerel, maar tegen een Mir lijkt het me toch een kansloos verhaal worden. Wel een kleurrijk figuur.

I sparred with Arlovski, they had to pull me off him

[ Bericht 2% gewijzigd door GSP op 14-01-2010 19:45:50 ]
I am not impressed by your performance
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:13:47 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_76820791
ik heb geen tijd om die hele discussie hier te lezen, maar ff het volgende:

@Incognitoomuch:
Fedor is helemaal geen Strikeforce champion

zag zo snel niemand die hier iets over zei en aangezien je pas volgt toch ff handig om te weten

De rest morgenavond maar ff doorlezen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:14:31 #221
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_76820823
Overigens voor de fans van MMA met een iPhone, er is een hele gave MMA app beschikbaar. underground MMA.
I am not impressed by your performance
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:31:11 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:10:57 #223
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_76838753
quote:
Interessant filmpje!
Bas Rutten and Stephen Quadros were the best commentary team in MMA. Joe Rogan is running out of phrases to say and Mike Goldberg is a robot who doesn't give his opinion anymore, but rather promotes upcoming events or sponsors.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:29:15 #224
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76838962
quote:
Ik zit nu op 1:30 en heb al zeker 5 bullshit argumenten gelezen.
Pride fan boys die het niet kunnen hebben dat de UFC nog bestaat en Pride niet !

Dit wordt bijvoorbeeld als argument gebracht:
quote:
Fighters will never fight twice in one night
De eerste die mij kan uitleggen waarom 2x vechten op een avond goed is voor een vechter krijgt van mij een biertje.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:39:22 #225
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_76839110
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef Paxlie het volgende:

De eerste die mij kan uitleggen waarom 2x vechten op een avond goed is voor een vechter krijgt van mij een biertje.
Nou.... @ 3:08
In Japan, the audience is extremely emotional about the fights. Women are seen crying during and after the fights.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')