SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn god... wat een boer is dat zeg! Totaal geen respect... Ik kan begrijpen waarom Fedor zoveel mogelijk uit de media wilt zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Check vooral die vrouw op 5:52. Bah![]()
De productie van Strikeforce is inderdaad niet zo goed als die van de UFC, waar alles gewoon strak geregeld is. Ook het commentaar valt nog wel eens bitter tegen, met als hoogtepunt Gus Johnson na afloop van Rogers vs Fedor. Mauro en Quadros vind ik wel ok, Shamrock word ik een beetje moe van.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb gisteren dus voor het eerst een Strikeforce wedstrijd gekeken van die Mousasi tegen Sokoudjou.
Maar de sfeer is echt leeg zeg in die tent.... Geen comments die je hoort van de trainers in de rust, geen afterthoughts na de wedstrijd van de vechters, en die announcer heeft volgens mij als vorige baan een trein omroep functie gehad zo monotoon klinkt die ouwe man.
Wel jammer zeg... ik hoop dat hij hopelijk van gedachten veranderd als Brock beter wordt en net zo lang tegen Fedor's deur gaat schoppen totdat hij naar buiten komt.
Wat is het nut daarvan voor de UFC?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Idd eerst maar afwachten hoe het met Brock zal aflopen. Stel dat hij afgeschreven word, dan zal het wel flink schuiven worden in de Heavyweight division.
Misschien een idee voor Dana White en de ceo van SF om een grande finale te organiseren. De heavyweight champion UFC VS. de heavyweight champion SF
Dat zal toch wel ff flink wat centen in het laatje brengen...!
Jij snapt het echt niet hehquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Idd eerst maar afwachten hoe het met Brock zal aflopen. Stel dat hij afgeschreven word, dan zal het wel flink schuiven worden in de Heavyweight division.
Misschien een idee voor Dana White en de ceo van SF om een grande finale te organiseren. De heavyweight champion UFC VS. de heavyweight champion SF
Dat zal toch wel ff flink wat centen in het laatje brengen...!
Hoezo zouden beide partijen hier geen baat bij hebben dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan voor de UFC?
De enige die daar baat bij heeft is StrikeForce.
Blijkbaar niet nee, ik volg het pas sinds enkele weken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet heh?
De UFC heeft een veel sterkere naam dan StrikeForce. Waar de UFC draait op de naam UFC moet StrikeForce het vooral hebben van sterren met een naam. Zonder Fedor, Lawler en Shields hebben ze niet zo heel veel rondlopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:23 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoezo zouden beide partijen hier geen baat bij hebben dan?
[..]
Blijkbaar niet nee, ik volg het pas sinds enkele weken.
Ik vat em! Thanks!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De UFC heeft een veel sterkere naam dan StrikeForce. Waar de UFC draait op de naam UFC moet StrikeForce het vooral hebben van sterren met een naam. Zonder Fedor, Lawler en Shields hebben ze niet zo heel veel rondlopen.
Stel bij StrikeForce valt Fedor, Lawler en Shields weg. Dan hou je eigenlijk niemand over, want ze promoten bijna niemand verder. De enige die nu op beginnen te vallen zijn Mousasi en Smith. Scott Smith zal nevernooitniet champ worden, daar is hij gewoon net niet goed genoeg voor. Mousasi is erg goed, maar ik verwacht niet dat hij bij StrikeForce blijft. Die wil ook vechten in K-1 en Japanse mma.
Als bij de UFC Lesnar, Machida en GSP wegvallen dan kunnen die meteen vervangen worden. Voor Lesnar is nu zelfs een plan in werking mocht hij echt niet op tijd terug kunnen komen. Machida is bijna verslagen door Shogun. GSP kan vervangen worden door Daley, Koscheck of Hardy. Ze zullen minder dominant zijn, maar ze trekken wel nog volle zalen.
Daarom heeft de UFC geen baat bij een copromotion. M-1 heeft niet eens events op het niveau van beiden. Hooguit wat vechters.
Niemand kan het denk ik beter verwoorden!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De UFC heeft een veel sterkere naam dan StrikeForce. Waar de UFC draait op de naam UFC moet StrikeForce het vooral hebben van sterren met een naam. Zonder Fedor, Lawler en Shields hebben ze niet zo heel veel rondlopen.
Stel bij StrikeForce valt Fedor, Lawler en Shields weg. Dan hou je eigenlijk niemand over, want ze promoten bijna niemand verder. De enige die nu op beginnen te vallen zijn Mousasi en Smith. Scott Smith zal nevernooitniet champ worden, daar is hij gewoon net niet goed genoeg voor. Mousasi is erg goed, maar ik verwacht niet dat hij bij StrikeForce blijft. Die wil ook vechten in K-1 en Japanse mma.
Als bij de UFC Lesnar, Machida en GSP wegvallen dan kunnen die meteen vervangen worden. Voor Lesnar is nu zelfs een plan in werking mocht hij echt niet op tijd terug kunnen komen. Machida is bijna verslagen door Shogun. GSP kan vervangen worden door Daley, Koscheck of Hardy. Ze zullen minder dominant zijn, maar ze trekken wel nog volle zalen.
Daarom heeft de UFC geen baat bij een copromotion. M-1 heeft niet eens events op het niveau van beiden. Hooguit wat vechters.
En waar is Kimbo nu? In de UFCquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:43 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niemand kan het denk ik beter verwoorden!![]()
Typerend voorbeeld was Kimbo Slice bij EliteXC. Dat was toen 'hun' vechter, werd erg gehypt. Hij verloor van een nobody (Seth Petruzelli) en alles eromheen stortte in. Weg EliteXC.
Ik ben erg benieuwd naar deze kerel, maar tegen een Mir lijkt het me toch een kansloos verhaal worden. Wel een kleurrijk figuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:43 schreef incognitoomuch het volgende:
[Bron: Fighthype.com]
Former boxing heavyweight champion James "Lights Out" Toney talks to Fighthype.com about coming into the UFC:
"I want Brock Lesnar and I know, unfortunately, he’s injured right now and had surgery, but I want him, Kimbo, Kendra, whatever his name is, Randy Couture, Chuck Liddell or whoever. [Fans] think I will get my ass whooped. They will all be disappointed. You know I got a very big mouth and it can’t be shut. I have never been stopped in damn near 90 professional boxing fights and never will be. I still do my thing. They let a street fighter in the UFC; I know they can let a future Hall of Fame boxer with real fighting skills and credentials in there, but they scared."
"They talking about ground game? That don’t mean nothing to me dog. Number one, I ain’t going to allow none of them boys to lay on top of me like a lil’ fag, you know what I’m saying? I ain’t going to the ground; that ain’t happening."
"I got one of the best mixed martial arts trainers in the world, which is my daddy. You know what I’m saying? He is one of the original death fighters. They fought to the death, like in them movies, but it’s a matter of time. I will be ready to go."
[ afbeelding ]
Interessant filmpje!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef THEFXR het volgende:
die zag ik staan op http://www.chief108.com/
Ik zit nu op 1:30 en heb al zeker 5 bullshit argumenten gelezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:31 schreef THEFXR het volgende:
die zag ik staan op http://www.chief108.com/
De eerste die mij kan uitleggen waarom 2x vechten op een avond goed is voor een vechter krijgt van mij een biertje.quote:Fighters will never fight twice in one night
Nou.... @ 3:08quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:29 schreef Paxlie het volgende:
De eerste die mij kan uitleggen waarom 2x vechten op een avond goed is voor een vechter krijgt van mij een biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |