quote:Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef tombolafan het volgende:
TeasertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ge kunt ook naar Gaia, geef ff een gil als ik er ben ga ik meequote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Blijdorp en prairiehondjes.
Ik zou wel willen, maar het is zo'n end weg.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
zo'n mooi gebaar http://www.peuteren.nl/afscheid/memorial.php dr staan kaarsjes aan t raam
quote:Op zondag 13 december 2009 18:08 schreef nieslief het volgende:allen
Ben vandaag weer af en aan aanwezig......
Hint;quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
Tombola![]()
![]()
Je moet echt Bouquetboekjes gaan schrijven!![]()
Wie is Q.G.?
Da's goed.quote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ge kunt ook naar Gaia, geef ff een gil als ik er ben ga ik mee
Snapput nog niet.quote:
IEUWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Enfermera het volgende:
Omg. Puk net. Hij had op de kattenbak gezeten ik hoor ineens een heel raar geluid.. Alsof ie al het grit uit de bak aan het halen was. Maar nee; meneer schoof met z'n kont over de vloer om even alle restjes poep eraf te krijgen. Hele streep in de gang.
Dus.![]()
![]()
Ik wel nuquote:
ik ook nietquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel nu
Er is iemand hier wel eens in de SC, een dame, die twee letters als nick heeft waar achter de laatste letter geen puntje staat en achter de eerste wel
aaaaah thnxquote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OOOOOOOO!!!!!![]()
![]()
![]()
Check!![]()
(Ynske: kijk es in hetlijstje
in de OP)
Dit kontje afvegen duidt vaak op een worminfectie. Even opletten en eventueel ontwormen dus.quote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Enfermera het volgende:
Omg. Puk net. Hij had op de kattenbak gezeten ik hoor ineens een heel raar geluid.. Alsof ie al het grit uit de bak aan het halen was. Maar nee; meneer schoof met z'n kont over de vloer om even alle restjes poep eraf te krijgen. Hele streep in de gang.
Dus.![]()
![]()
Oooohhh wat lief!!!quote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Bamba kijk, zo dichtbij kan je dus komen in Blijdorp
quote:
Greys? Die fotoshoot? Is die in Blijdorp?quote:Op zondag 13 december 2009 18:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooohhh wat lief!!!
Is er iemand die ook naar Blijdorp wilt gaan volgende week toevallig?
gilquote:Op zondag 13 december 2009 18:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je nog een lijstje nodig hebt gil je maar he!
en ik ben in de war... had jij niet een date ofzo vandaag?![]()
(wil jij ook in het verhaal eigenlijk?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |