SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Beunhaaz. het volgende:
Wij, als bazen zijnde, hielden onze woede in en vroegen wat de beste man bezielde. Hierop antwoordde hij met: 'Het mag niet van de huisbaas en verder ga ik niet met jullie in discussie.'
Jij draagt lakschoenen als je uitgaat?quote:
Eerste keer dat dit me overkomtquote:Op zondag 13 december 2009 16:26 schreef BadderAapje het volgende:
Kneus, dat weet je toch van te voren
Gays worden doorgelaten door mensen met Airmaxquote:Op zondag 13 december 2009 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
air max schoenen noemen
TS kan beter naar de gay club gaan.
Idd, wat zou er dan wel niet van ons mooie Nederland wordenquote:Op zondag 13 december 2009 16:40 schreef Splutje het volgende:
TS is een tjappie![]()
Terecht geweigerd natuurlijk, stel je voor dat iedereen met Air Max schoenen zomaar naar binnen mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef Lundegaard het volgende:
Airmax schoenen zijn vet en horen er gewoon bij!!!
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
En dat zijn.....quote:Op zondag 13 december 2009 17:31 schreef 9611Niels het volgende:
Wtf is dit voor topic, ben ik in de jaren '90 beland?![]()
Airmax zijn lelijke pauperschoenen. Ik zou ook geen gabbers in mijn club willen hoorTrek eerst maar fatsoenlijke sneakers aan.
Andere schoenen zitten ook heerlijk, en die zien er ook nog eens netjes uit.quote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef CharlyLownoise het volgende:
Air Max zitten heerlijk bij een flinke stampavond
De haters hier hangen elke vrijdagavond aan hun vaste sta tafel serieuze gesprekken te voeren
quote:
Voorbeeld?quote:Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Andere schoenen zitten ook heerlijk, en die zien er ook nog eens netjes uit.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef CharlyLownoise het volgende:
[..]
Voorbeeld?
[ afbeelding ]
Ok je doet ze niet aan op je bruiloft maar ik vind ze er niet slecht uit zien.
Deze zijn dan wel weer zum kötzen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 18:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]___________!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 18:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]___________!!!!!!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |