Klik maar op het plaatjequote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef Adelante het volgende:
Wie is het, wat doet ie en waarom is dit een klachttopic waard? Doe eens wat meer moeite TS!
Bij mij wel hoorquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Triggershot het volgende:
Hmm, geen idee waar ik / hij fout is gegaan, maar Dr Phill kreeg hij niet te pakken.
Pechthold kende hij niet... al heb ik wel moeten antwoorden dat hij in mijn stad woont en niet de burgemeester is.quote:Op zondag 13 december 2009 17:29 schreef J.Herrer het volgende:
Dit is niet leuk meer, hij weet zelfs Little Jacob te raden
Pechthold kende hij bij mij ook niet idd.quote:Op zondag 13 december 2009 17:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Pechthold kende hij niet... al heb ik wel moeten antwoorden dat hij in mijn stad woont en niet de burgemeester is.
Ik snap hem nietquote:Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef Dastan het volgende:
Is your character European? => Is your character German? => Is your character a dictator?
Dan faal jij met antwoorden.quote:Op zondag 13 december 2009 17:36 schreef Skylark. het volgende:
Haha, ik had Carmen Elektra en hij wist het niet.
Je had jezelf in gedachte?quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
bij mij zelfs na 4x fout ik moest het zelf invullen
nee Rachael Leigh Cookquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 23:09 schreef Roi het volgende:
Als hij met een fout antwoord komt ligt het 95% van de gevallen aan jou (foute antwoorden) hoor
Johan in een keer goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |