daar zijn koekjes voor uitgevondenquote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan gaat er een ánder aapje heel irritant in m'n oor tetteren.
quote:
hehe ik las dus ook nasi, maar dat heb ik gister al opquote:Op zondag 13 december 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik las nasi..![]()
ik denk dat ik maar wat te eten ga scoren.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Sporti het volgende:
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschau
Ja gezellig hoor, ik was ook al in het Kerstmarkttopic, zag leuke tips.quote:Op zondag 13 december 2009 15:46 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Aken Fluiter, lekker rustig moment tegen sluitingstijd 21 uur.
En was Relmoppie ook tegen?quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel vaker eigenlijk, de ergste keer was op een feestje bij remlof, vond de hele kamer mij maar dom terwijl ik het juist zo handig vind.
Zag het net ook ja, btw met jou kruidvat kaartje is Aken echt heel goed te doen hoor, Intercity Amsterdam Heerlen, en dan Heerlen Aken is nog maar een klein half uurtjequote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja gezellig hoor, ik was ook al in het Kerstmarkttopic, zag leuke tips.
Kerstmarkt Duitsland
Ja heb nog steeds 4 kruidvat treinkaartjes, gebruik ze niet voor een ritje naar Utrecht.quote:Op zondag 13 december 2009 15:58 schreef Sporti het volgende:
Zag het net ook ja, btw met jou kruidvat kaartje is Aken echt heel goed te doen hoor, Intercity Amsterdam Heerlen, en dan Heerlen Aken is nog maar een klein half uurtje
Ja!quote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En was Relmoppie ook tegen?
Het is ook handig maar nee, het moet schuin en 3cm breed zijn want anders maak je de structuur van de kruimels dood en dat gaat ten koste van de smaak.
Zelf maken....ik ben mn eetgewoontes zwaar aan het verbeterenquote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga je het zelf makenof halen?
Eet smakelijk.
Lijkt me lekker zeg.quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
Zelf maken....ik ben mn eetgewoontes zwaar aan het verbeteren![]()
Mooie heldere dag met blauwe lucht toch, hier?quote:Op zondag 13 december 2009 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej er hebben al mensen sneeuwSporti weer als eerste als was vorig jaar je landschapfoto mooier, of alleen in mijn herinnering.
*Stikjaloers is.![]()
Gert! Snel! Zeg iets positiefs over ons stadje?
Maar iedereen vind je dan wel heul lief, heb je dat tochquote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!
Ik helemaal in de winkel van, we kunnen het ook laten snijden?
Hij nee joh onzin, kleine moeite doen we gewoon vanavond.
Ik maar....
Ik de hele avond een snijplank met stokbrood op mijn schoot om iedereen te voorzien van de nodige stokbroodjes natuurlijk.![]()
Ik: normaal laat ik het altijd gewoon meteen even snijden,
Iedereen:![]()
Praat me er niet van,
Nee hoor niets reserveren , Heerlen Aken noemen ze de Euregiobahn, weet niet of je daar op schiphol kaartjes voor kan kopen, wel op station Heerlen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja heb nog steeds 4 kruidvattreinkaartjes, gebruik ze niet voor een ritje naar Utrecht.
Zijn die treinen alleen met vast reserveerplekken?
Kan ik dat kaartje Heerlen-Aken gewoon kopen op station Schiphol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |