Dit is in Groningen he?quote:Op zondag 13 december 2009 14:50 schreef thloreg het volgende:
In de buurt waar een maat van mij woont wonen dus van die c orpsballen die lid van RSG oid zijn.
I.i.g nu zie je dat die mongolen allerlei aandachttrekkende teksten op hun ramen hebben gespoten schijnbaar om nog meer aandacht te krijgen voor???
[ afbeelding ]
Klacht? Waarom moeten sommige studenten altijd zo debiel doen en daarmee andere studenten
een slechte naam geven als zijnde brallende,aandachtrekkende werklozen die eigenlijk studeren
omdat "student" zijn beter klinkt dan scholier-die-nog-geen-baan-heeft-en-hoger-onderwijs-volgt
quote:
ik zie een linkquote:
Het is nog bronstijd dus herten neuken op dit moment wat af.quote:Op zondag 13 december 2009 14:52 schreef osmo het volgende:
Omdat we zulke herten zijn?
Ga je nu weer een metafoor met honing en pindakaas verzinnen?quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is nog bronstijd dus herten neuken op dit moment wat af.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga je nu weer een metafoor met honing en pindakaas verzinnen?
quote:
Dat oranje bord achter het raam is wel van RSG hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef padlarf het volgende:
Tevens, aan de damesfietsen en de term herten te zien gaat het hier om corpsvrouwen. Van RVSV dus.
Gast, daar staat toch RSC/RVSV. Bovendien is het een Eurekaweek bord van dit jaar, RSC?RVSV hadden oranje, RSG had paars.quote:Op zondag 13 december 2009 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat oranje bord achter het raam is wel van RSG hoor.
Echt? Hmmm, ik las altijd RSG op die bordenquote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gast, daar staat toch RSC/RVSV. Bovendien is het een Eurekaweek bord van dit jaar, RSC?RVSV hadden oranje, RSG had paars.
Hmm, dat zullen ze niet leuk vindenquote:Op zondag 13 december 2009 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Echt? Hmmm, ik las altijd RSG op die borden
Grappig, verder op de Oude Dijk zit er ook zo'n RVSV huis:quote:
Elk huis van 100 jaar oud is monumentaal?quote:Op zondag 13 december 2009 18:56 schreef RSie het volgende:
Hier in Leiden verneuken die corpskwallen allerlei monumentale panden door hun gebrek aan hygiene en geestelijk vermogen. Ik woon in een straat waarin vrijwel alle panden minimaal 100 jaar oud zijn en helaas is het merendeel bewoond door studentenverenigingen die die prachtpanden volledig uitleven en afraggen.
zodra er in de zomer de voordeurtjes openstaan en je er langsloopt ga je al bijna over je nek van de onhygienische beerput waar die brallers met zijn allen in vertoeven.![]()
zogenaamd gezien als de elite en de bovenlaag van de maatschappij, maar in werkelijkheid staan ze onderaan de ladder met hun holbewonergedrag.
Dat lees ik ook? Herten?quote:Op zondag 13 december 2009 15:28 schreef zovty het volgende:
Ik snap niet helemaal wat er staat.
Omdat we zulke herten zijn. Bruut x-mas.
nee, dat niet maar hier in de straat wel, aangezien ze allemaal deel uitmaken van het aangezicht van de binnenstad en ze dus deel uitmaken van de historie van Leiden.quote:Op zondag 13 december 2009 18:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Elk huis van 100 jaar oud is monumentaal?
Nee, RSC is het Rotterdamse Corps. RSG is de iets alternatievere studentenvereniging.quote:
Iets alternatief? Over World of Warcraft praten onder het genot van een fristi terwijl de muziek van één of andere obscure zweedse metal-formatie uit de speakers knalt, dat is ongeveer de sfeer daar.quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, RSC is het Rotterdamse Corps. RSG is de iets alternatievere studentenvereniging.
Ah, een echte kennerquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Iets alternatief? Over World of Warcraft praten onder het genot van een fristi terwijl de muziek van één of andere obscure zweedse metal-formatie uit de speakers knalt, dat is ongeveer de sfeer daar.
Gast, Fristi. Wat doe je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Iets alternatief? Over World of Warcraft praten onder het genot van een fristi terwijl de muziek van één of andere obscure zweedse metal-formatie uit de speakers knalt, dat is ongeveer de sfeer daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |