Dit is in Groningen he?quote:Op zondag 13 december 2009 14:50 schreef thloreg het volgende:
In de buurt waar een maat van mij woont wonen dus van die c orpsballen die lid van RSG oid zijn.
I.i.g nu zie je dat die mongolen allerlei aandachttrekkende teksten op hun ramen hebben gespoten schijnbaar om nog meer aandacht te krijgen voor???
[ afbeelding ]
Klacht? Waarom moeten sommige studenten altijd zo debiel doen en daarmee andere studenten
een slechte naam geven als zijnde brallende,aandachtrekkende werklozen die eigenlijk studeren
omdat "student" zijn beter klinkt dan scholier-die-nog-geen-baan-heeft-en-hoger-onderwijs-volgt
quote:
ik zie een linkquote:
Het is nog bronstijd dus herten neuken op dit moment wat af.quote:Op zondag 13 december 2009 14:52 schreef osmo het volgende:
Omdat we zulke herten zijn?
Ga je nu weer een metafoor met honing en pindakaas verzinnen?quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is nog bronstijd dus herten neuken op dit moment wat af.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ga je nu weer een metafoor met honing en pindakaas verzinnen?
quote:
Dat oranje bord achter het raam is wel van RSG hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 15:06 schreef padlarf het volgende:
Tevens, aan de damesfietsen en de term herten te zien gaat het hier om corpsvrouwen. Van RVSV dus.
Gast, daar staat toch RSC/RVSV. Bovendien is het een Eurekaweek bord van dit jaar, RSC?RVSV hadden oranje, RSG had paars.quote:Op zondag 13 december 2009 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat oranje bord achter het raam is wel van RSG hoor.
Echt? Hmmm, ik las altijd RSG op die bordenquote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gast, daar staat toch RSC/RVSV. Bovendien is het een Eurekaweek bord van dit jaar, RSC?RVSV hadden oranje, RSG had paars.
Hmm, dat zullen ze niet leuk vindenquote:Op zondag 13 december 2009 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Echt? Hmmm, ik las altijd RSG op die borden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |