Staat dat ergens?quote:Op zondag 13 december 2009 14:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar als je iemand tegenkomt die zich aan de regels houdt, en je die van de weg schiet. Neuh. Wil ik niet hebben.
Ik vind het bijvoorbeeld een no-go om in een woonwijk alvast 100 te gaan rijden omdat de snelweg een paar straten verder is. Er hoeft maar één kindje langs te lopenquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Huilies allemaal. Zitten volgens mij nooit in een auto![]()
Wanneer je maten allemaal de leeftijd hebben van het autorijden ga je er wel anders tegenaan kijken
Klopt. In het dorp is 30 prima. Maar op de buitenwegen? Prima wat harderquote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij ons in 't dorp rijd ik meestal niet meer dan 10 te hard, maar omdat het hier ook écht gevaarlijk is anders. Op polderweggetjes wil ik best wel eens de dubbele snelheid rijden
Dat is dan afgesprokenquote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
110 over een dijk.... 's nachts...
![]()
dan loop ik liever.
Staat niet ergens, maar kan zomaar gebeuren.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Staat dat ergens?Nee.
Gaat erom we hier in de buurt bijvoorbeeld een 50 weg hebben(was voorheen een 70) waar je verdomme zelfs rustig met 110 overheen kan. Enige reden dat het een 50 weg is zijn de achterlijke stadsgrenzen.
50quote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Huilies allemaal. Zitten volgens mij nooit in een auto![]()
Wanneer je maten allemaal de leeftijd hebben van het autorijden ga je er wel anders tegenaan kijken
Hoaxquote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neh, ik zit nooit in een auto nee. Dit jaar alleen al 5000 km gereden.
25000 hierquote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neh, ik zit nooit in een auto nee. Dit jaar alleen al 5000 km gereden.
Latahquote:
Wie zegt dat ik dat doe? In een 30 wijk rijd ik meestal maar 20, omdat ik weet dat hier kinderen spelen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het bijvoorbeeld een no-go om in een woonwijk alvast 100 te gaan rijden omdat de snelweg een paar straten verder is. Er hoeft maar één kindje langs te lopen
Dat je op de snelweg wat harder rijdt, mja, gebeurt overal, maar zoiets vind ik not-done.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:49 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Latah![]()
Desunoto da's Brabants voor dat is een auto
nopequote:
Dat geeft niet?quote:Op zondag 13 december 2009 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij had hem pas later in het jaar.
Ik weet niet wie dat zegt, ik heb het ook niet over jou, maar over een andere mongool hier op fok (Mannetjes, voel je niet aangesproken, ik heb het niet over jullie, bij jullie heb ik dan ook niet in de auto gezeten).quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat doe? In een 30 wijk rijd ik meestal maar 20, omdat ik weet dat hier kinderen spelen.
50kmph op provinciale wegenquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
50Ik krijg het er spontaan koud van
Laat ik je ff duidelijk maken dat harder door woonwijken of whatever rijden idd ook in mijn ogen not done is. Maar op wegen buiten bebouwde kom en snelweg? Geen enkel probleem om wat harder te rijden. Met een noodstop is op de autoweg iemand met een 205 die zich aan de snelheid houd gevaarlijker dan een nieuwe bmw of whatever met 140quote:Op zondag 13 december 2009 14:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het bijvoorbeeld een no-go om in een woonwijk alvast 100 te gaan rijden omdat de snelweg een paar straten verder is. Er hoeft maar één kindje langs te lopen
Dat je op de snelweg wat harder rijdt, mja, gebeurt overal, maar zoiets vind ik not-done.
Toedelsquote:
met auto's heb ik geen probleem, meer met de bestuurdersquote:Op zondag 13 december 2009 14:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Laat ik je ff duidelijk maken dat harder door woonwijken of whatever rijden idd ook in mijn ogen not done is. Maar op wegen buiten bebouwde kom en snelweg? Geen enkel probleem om wat harder te rijden. Met een noodstop is op de autoweg iemand met een 205 die zich aan de snelheid houd gevaarlijker dan een nieuwe bmw of whatever met 140Die dingen zijn een stuk veiliger gemaakt etc
Wát harder vind ik ook geen probleem, ffs, dat doet iedereen, maar van die gekken die je maar net een seconde in het vizier kan hebben die als een mongool over de rechterbaan rijdt, om 2 uur in de middag. Nee, sorry, maar die mogen zich om een paal heen wikkelen omdat anderen alleen maar de dupe van ze zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Laat ik je ff duidelijk maken dat harder door woonwijken of whatever rijden idd ook in mijn ogen not done is. Maar op wegen buiten bebouwde kom en snelweg? Geen enkel probleem om wat harder te rijden. Met een noodstop is op de autoweg iemand met een 205 die zich aan de snelheid houd gevaarlijker dan een nieuwe bmw of whatever met 140
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |