Bij ons in de buurt kan je prima hard rijden, veel ruimte en afgescheiden fietspaden. In het centrum rijd je wel overwegend langzamer.quote:Op zondag 13 december 2009 14:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe niet alles met het OV![]()
Anyhow, ik vind dat die regels er niet voor niets zijn. Dat er mongolen in het verkeer zitten, get over it, zitten er ook op school.
Heb eens in zo'n vierkant model Corsa GSi gereden met hetzelfde gewicht en het driedubbele vermogen. Dat was echt beangstigend snelquote:Op zondag 13 december 2009 14:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Fiesta 1.1 CLU9, 50 pk, 803 kilo. Benzine, fel
Hier heb je ook zat stukken weg waar je nog echt kan knallen hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
's nachts is 200+ hier prima te doen.
Ook dan is de snelheidslimiet er voor een rede. Ik weet dat de teller niet precies goed is, maar dan hoef je nogsteeds geen 50 km/h te hard te rijden.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt kan je prima hard rijden, veel ruimte en afgescheiden fietspaden. In het centrum rijd je wel overwegend langzamer.
Doe evenquote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook dan is de snelheidslimiet er voor een rede. Ik weet dat de teller niet precies goed is, maar dan hoef je nogsteeds geen 50 km/h te hard te rijden.
zit ik ook,maar alles is heel anders gelopen dan hoe het geplanned was.quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Moet jij niet in Noorwegen zijn?
Ik zal volgende week eens filmpje van wegtrekken in de 1e 3 versnellingen met een peugeot 205 1.1 ombouw naar 1.9GTI blok. wielspin de hele 1 en 2 en deel van de 3 met beetje nat weerquote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Heb eens in zo'n vierkant model Corsa GSi gereden met hetzelfde gewicht en het driedubbele vermogen. Dat was echt beangstigend snel
Een lichtere auto is snellerquote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vind het wel kansloos hoor, al die helden hier
"ik rij altijd te hard maar wel veilig, acht stukje fietspad, moet kunnen toch, 110 over een dijk waar je 80 mag"
idioten. Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik serieus uitstappen.
Eh?quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe even! 50kmph te hard? Hoe dat dan?
110 waar je 80 mag en uitstappenquote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
"ik rij altijd te hard maar wel veilig, acht stukje fietspad, moet kunnen toch, 110 over een dijk waar je 80 mag"
Hooguit 70 waar 60 mag (een lange weg met dubbele streep en een separaat fietspad.quote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
VERTELquote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit ik ook,maar alles is heel anders gelopen dan hoe het geplanned was.
lang leven internet in hotels.
Dan kan je beter neit bij mij instappenquote:Op zondag 13 december 2009 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Msn? Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 13 december 2009 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit ik ook,maar alles is heel anders gelopen dan hoe het geplanned was.
lang leven internet in hotels.
dat is ook poep.quote:
Maar als je iemand tegenkomt die zich aan de regels houdt, en je die van de weg schiet. Neuh. Wil ik niet hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
110 waar je 80 mag en uitstappen
Hard rijden heeft niks met gevaarlijk of onverantwoord rijden te maken
Huilies allemaal. Zitten volgens mij nooit in een autoquote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan kan je beter neit bij mij instappen
110 over een dijk.... 's nachts...quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
110 waar je 80 mag en uitstappen
Hard rijden heeft niks met gevaarlijk of onverantwoord rijden te makenHangt van allerlei dingen af
Bij ons in 't dorp rijd ik meestal niet meer dan 10 te hard, maar omdat het hier ook écht gevaarlijk is anders. Op polderweggetjes wil ik best wel eens de dubbele snelheid rijdenquote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hooguit 70 waar 60 mag (een lange weg met dubbele streep en een separaat fietspad.
Hooguit op de snelweg 130 (stuk van Groningen > Assen, Assen > Hoogeveen.
Allemaal niet noemenswaardige hoge snelheden.
Nee man, ik zit noooit in de otoquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Huilies allemaal. Zitten volgens mij nooit in een auto![]()
Wanneer je maten allemaal de leeftijd hebben van het autorijden ga je er wel anders tegenaan kijken
neh, ik zit nooit in een auto nee. Dit jaar alleen al 5000 km gereden.quote:Op zondag 13 december 2009 14:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Huilies allemaal. Zitten volgens mij nooit in een auto![]()
Wanneer je maten allemaal de leeftijd hebben van het autorijden ga je er wel anders tegenaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |