In Groningen rijdt men dan gewoon door hoor, die hebben de pleuris eraan.quote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gisteren bijna een fietser aangereden. Ik reed gwoon 50, dacht zich ervoor te gooien. Ik stuur dus iets zijn richting op, stapte hij toch maar af
Doe normaalquote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!
zie rene al zitten in z'n kleine oto'tje
Dat is ook gewoon stierlijk vervelendquote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH NEE JE RIJDT PRECIES GOED KLOOTZAK STERF
Dat dus. Ik heb nog nooit een boete gehadquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Skoda Octavia eruit getrokken met 2 teamgenoten in de auto. Ze weten hoe ik rijd, en ik rijd een stuk veiliger en normaler dan dat ik doe als ik alleen rij, maar ik ga me niet opeens aan alle regels houden. Ik zou al minimaal 5.000 euri boete moeten hebben en mijn punten zouden op -33 moeten staan ofzo. Gisteren met die teamgenoten heb ik maar 1 verdrijvingsvlak gepakt, 80 waar je 50 mocht, en 1 fietspad gepakt (was korter). Ik wacht wel altijd voor rood (ook als ik alleen rijd) en ik geef voorrang aan men die voorrang heeft. Ik rijd wel veilig
Jij hebt vast niet je rijbewijs.quote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef RenRen- het volgende:
Neehee, je moet sterven als je volgens de regels rijdt, dat is niet 'stoer'.
Ik heb een paar deukjes aan de voorkant. Als je niet beter weet zou het zomaar kunnen dat dat door een fiets komt, dus ze kijken wel uitquote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
In Groningen rijdt men dan gewoon door hoor, die hebben de pleuris eraan.
[..]
Doe normaalIk heb een klein maar supersnel gebakje
Swift gti ofzo?quote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
In Groningen rijdt men dan gewoon door hoor, die hebben de pleuris eraan.
[..]
Doe normaalIk heb een klein maar supersnel gebakje
In Italie kan dat, in Nederland niet.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:36 schreef Jotcha het volgende:
Italië wil 150. Hopen dat het er komt, en dat de rest van Europa volgt.
Nee, klopt, maar ook dan ben ik niet van plan om als een mongool te rijdenquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet je rijbewijs.
Is meestal zo dat de bashers met snelheid zelf geen rijbewijs hebben en alles met OV doenquote:
ah ja natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2009 14:36 schreef RenRen- het volgende:
Neehee, je moet sterven als je volgens de regels rijdt, dat is niet 'stoer'.
Daihatsu Charade GTti. 1 liter 3 cilinder turbo met 100 pk, ding is echt retesnelquote:
Dat komt door de files, 120 kan hier ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
In Italie kan dat, in Nederland niet.
Ik doe niet alles met het OVquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is meestal zo dat de bashers met snelheid zelf geen rijbewijs hebben en alles met OV doen
Komt denk ik ook door de hoeveelheid bochten enzoquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat komt door de files, 120 kan hier ook niet
Valt dat even tegenquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ook dan ben ik niet van plan om als een mongool te rijden
Ach ach achquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is meestal zo dat de bashers met snelheid zelf geen rijbewijs hebben en alles met OV doen
Fiesta 1.1 CLU9, 50 pk, 803 kilo. Benzine, felquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Daihatsu Charade GTti. 1 liter 3 cilinder turbo met 100 pk, ding is echt retesnel
Maar ik wil >5 liter v8
's nachts is 200+ hier prima te doen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat komt door de files, 120 kan hier ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |